sobota, 11 kwietnia 2015

50 faktów o mnie :)



Przypakowe fakty o mnie :)
  1. Lubię spać w skarpetkach :D
  2. Jestem posiadaczką pieska - labradorka Tara :)
  3. Nie umiem parkować tyłem - mowa o samochodzie.
  4. Maluję rzęsy z otwartymi ustami - ale kontroluję to .
  5. Mam dwójkę wspaniałego rodzeństwa - brata i siostrę.
  6. Jestem mężatką.
  7. Obecnie nie mieszkam w Polsce.
  8. Kocham serek "Mój ulubiony"
  9. Lubię porządek - sprzątam wszystko i wszędzie.
  10. Poszłam do pracy zaraz po skończeniu LO i pracuje do dnia dzisiejszego.
  11. Kocham wiosnę.
  12. Mam kolczyk w pępku i dwa tatuaże.
  13. Wszystko analizuję i to aż nad :D
  14. Diete rozpoczynam średnio raz w miesiącu nigdy jej nie kończąc.
  15. Chyba nie ma potrawy,której bym nie spróbowała. Nie oznacza to jednak,że lubie wszystko.
  16. Zawsze wszystko potrzebuje :D
  17. Uwielbiam kwiaty.
  18. Mam okropne dwie zmarszczki nad górną warga i jest to mój wielki kompleks.
  19. Lubię grillować.
  20. Gotowanie sprawia mi przyjemność.
  21. Czasami potrafię być straszną zrzędą.
  22. Czasem jestem strasznie rozrzutna a za chwile bywam straszna sknera.
  23. Mam 171cm i obecnie 62kg - to się ciągle zmienia ---> waga oczywiście :D
  24. Mam obsesję na punkcie moich włosów.
  25. Nie palę papierosów.
  26. Alkohol? miałam okres "imprezy" i już mi przeszedł i nie tęsknie za nim. Obecnie nie piję alkoholu w ogóle.
  27. Bardzo długo bawiłam się lalkami.
  28. Nie lubię zwiedzać. Męczy mnie to.
  29. Ulubiony kolor : Czarny
  30. Bardzo rzadko choruje.
  31. Mam słabość do słodyczy. W sumie jestem uzależniona.
  32. Kocham smak kawy,mięty i cytryny.
  33. Mam lęk wysokości.
  34. Nie lubię biżuterii.
  35. Lubię planować z dużym wyprzedzeniem.
  36. Lubię duże miasta. No ale planuje zamieszkać na wsi haha cała ja :D
  37. Zawstydzić mnie to żaden problem.
  38. Ryczę na filmach romantycznych.
  39. Najczęściej oglądam horrory i thrillery.
  40. Nigdy nie wychodzę z domu bez śniadania.
  41. Nie potrafiłabym żyć bez telefonu.
  42. Ukochane perfumy : Chanel Coco Mademoiselle i Burberry Body.
  43. Nie używam cukru ani do herbaty ani do kawy.
  44. Moje rodzinne miasto : Ostrów Wielkopolski
  45. Kocham Święta Bożego Narodzenia. Ten klimat mmmm bajka.
  46. Lubię piżamy.
  47. Jestem zakupoholiczka !
  48. Mam "z-kopcone" brwi ;/ tzn nieudane, wyliniałe. Walcze z nimi cały czas tzw. błędy młodości.
  49. Uwielbiam spędzać czas pod kocem. Nie ważne czy jest -5 czy 40 stopni :D
  50. Zawsze wszystko dojadam. Nic nie wyrzucę. Mam manię nie wyrzucania jedzenia !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz