wtorek, 14 kwietnia 2015

 CHOCOLATE BROWN SMOKEY EYE
 Kochanii ! Pierwszy makijaż na blogu. Oczywiście ja , jak to ja :D Działam natomiast później myślę... Wykonałam makijaż a zapomniałam o zdjęciach krok po kroku pfff ... Na przyszłość będę miała nauczkę. Wrzucam Wam zdjęcia efektu końcowego - Ja wiem,że to dużo nie daje, ale może pomoże lista użytych kosmetyków i krok po kroku w opisie. Mam nadzieję,że spodoba się Wam taka propozycja. Możecie wykorzystać ją na wieczorne wyjście, może randkę a co niektórzy odważniejsi na co dzień !  Piszcie co myślicie... Pozdrawiam M:*
Lista użytych kosmetyków:
1)      Podkład - Estee Lauder Double Wear - mój odcień to 2C3 Fresco 01.
2)      Korektor MAC Pro Longwear Concealer - odcień NC 15.
3)      Puder ARTDECO Fixing Powder
4)      Oriflame Beauty - Eyebrow Kit - jaśniejszy kolor do konturowania twarzy.
5)      Róż MAC Sheertone Shimmer Blush - mój kolor to Peachykeen.
6)      Róż The Balm Cindy-Lou Manizer.
7)      Chocolate Bar Eyeshadow Palette - Too Faced.
8)      Farbka Aqua Brow Make Up For Ever nr.20.
9)      MAC Paint pot - Soft Ochre .
10)   Kredka do oczu SEPHORA Nano yenx eyes nr.05 chocolate.
11)   Eyeliner Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner - 01 black.
12)   Duraline Inglot.
13)   Tusz Maybelline Lash Sensational.
14)   Rzęsy Ardell Demi Wispies Black.
15)   Błyszczyk Nyx Gloss RLG 30 Sorbet. - 1 wariant
16)   Konturówka MAC Cherry + Estee Lauder Pure color 07 Hot Cherry Lacquer.
Lista użytych pędzli:
1.       Do pudru - HAKURO H55
2.       Do podkładu - SEPHORA 56
3.       Do korektora - "No Name" - jakis stary z oriflame :D + gąbeczka
4.       Do brwi - Inglot 31T
5.       Do eyelinera - Kozłowski EB503
6.       Do różu - MAC 116
7.       Do oczu : MAC 286 - samo załamanie powieki , MAC 224 - powyżej załamania, Inglot 80HP do rozcierania.
No i dla tych co wytrwali do końca :D
Krok po kroku makijaż oka :
v  Na całą powiekę aż pod łuki brwiowe - Paint Pot MACa jako moja baza pod cienie.
v  Na ruchomą powiekę jako baza pod ciemny cień - kredka Sephora 05 chocolate - dokładnie rozcieram ją palcem aby zatrzeć ostre krawędzie.
v  Chocolate Bar Eyeshadow Palette - Too Faced w kolejności :
- od załamania  po łuki brwiowe matuje powiekę odcieniem "WHITE CHOCOLATE",
- trochę powyżej załamania  nakładam cień "SALTED CARAMEL",
- w samym załamaniu aby dodać głębi nakładam "MILK CHOCOLATE",
- jeden jak zarówno drugi odcień dokładnie blenduję,
- na roztarta wcześniej kredkę Sephora 05 chocolate nakładam cień o nazwie "TIPLE FUDGE" ,
- na środek powieki paluszkiem "wciskam" cień o nazwie "CREME BRULEE" - daje mi efekt 3D,
- maluję kreskę eyelinerem Maybelline Lasting Drama Gel Drama 01 black pomieszanym z odrobinką Duraline- Inglot.
Dolna powieka:
v  na linię wodną oka jak i poza nakładam kredkę Sephora 05 chocolate - blenduję
v  rozcieram kredkę dodatkowo cieniem o nazwie "SALTED CARAMEL",
v  środek delikatnie akcentuję cieniem "CREME BRULEE", natomiast w sam wewnętrzny kącik nakładam "WHITECHOCOLATE"
Tuszuje rzęsy czarnym tuszem Maybelline Lash Sensational i przyklejam sztuczne rzęsy Ardell Demi Wispies Black.
I trochę zdjęć  na koniec :


3 komentarze:

  1. Super w nim wyglądasz, tak bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż oka jest rewelacyjny! Całość bardziej przemawia do mnie z delikatnymi ustami. :)

    OdpowiedzUsuń