środa, 15 kwietnia 2015

Nyx Concealer HD

Hej Kochanii !
 Dzisiaj biorę się za totalny niewypał, który wpadł mi w ręce już jakiś czas temu.


Korektor NYX Concealer Wand Glow - moj odcień to 01 Porcelain.
Zakupiłam go w Douglasie w cenie 29,90zł. Oczywiście szukałam czegoś fajnie rozjaśniającego okolice pod oczami. Ten akurat odcień jest niepowtarzalny, bardzo mi odpowiadał - pomyślałam czadowy !
 Opis producenta : Korektor w pędzelku o lekkiej konsystencji, która wtapia się w skórę i skutecznie tuszuje wszelkie niedoskonałości, przebarwienia i cienie pod oczami. Silnie skoncentrowana, bogata w składniki nawilżające formuła zapewnia łatwą aplikację i pozwala uzyskać średni lub intensywny poziom krycia. Rozbudowana gama kolorystyczna umożliwia indywidualny dobór odpowiedniego odcienia.
No więc:
Aplikator jak każdy inny,konsystencja dość gęsta. Maskuje faktycznie wiele na twarzy nie tylko cienie pod oczami ale i sińce czy jakieś większe zaczerwienienia. To jego plus. Minusem jest to, że strasznie przesusza skóre pod oczami - w moim przypadku bardzo bardzo. Odstawiłam go od razu ! Używałam na niedoskonałości i fajnie krył,tuszował zaczerwienienia - wiec tu się sprawdził. Natomiast jeśli o mnie chodzi produkt dosyć ciężki więc nie znalazł u mnie zastosowania pod oczami. Powiedzmy sobie szczerze,że obok nawilżającego to on nie stoi. Może i ma on w składzie składniki nawilżające, o których zapewnia Nas producent no ale chyba mega mega śladowe ilości bo u mnie tak zastygał,że widać go było z km :D Dodam jeszcze,że "ładowałam" pod niego tony kremu pod oczy i on i tak i tak zachowywał się dość fatalnie.
Zastanowię się nad ponownym zakupem  :) Ale to na pewno nie w celu aplikacji na obszar pod oczami :)
Jeśli już zdecydujesz się na zakup owego produktu to polecam zaopatrzyć się w mega dobrze nawilżający krem pod oczy.
Pozdrawiam i do następnego :* M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz