piątek, 17 kwietnia 2015

... Makijaż z fioletem ...

Hej Kochanii :*
Miałam przygotować coś uniwersalnego,dziennego ale w trakcie odnalazłam dawny,zapomniany fioletowy cień. Więc dzienny makijaż będzie następny.
Mam nadzieję,że spodoba się Wam taka propozycja makijażu. Możecie wykorzystać ją na jakieś wyjście, kolacje,koncert itp. W miejsce fioletu możecie użyć dowolny kolor zieleń,brąz wybór jest ogromny. Kombinujcie... Fiolet pięknie podkreśli zielone i niebieskie tęczówki. Możecie również na linie wodną oka zamiast cielistej kredki nałożyć czarną czy brązową i uzyskacie bardziej "koci" wieczorowy makijaż.Poniżej znajdziecie opis krok po kroku wraz ze zdjęciami, natomiast na samym końcu podam Wam liste użytych kosmetyków jak i pędzli.
Makijaż oka krok po kroku :
Na zmatowioną powiekę trochę powyżej załamania cień z paletki Too Faced - Chocolate Bar o nazwie " salted caramel". Do zmatowienia powieki możecie użyć pudru,którego wcześniej używałyście do całej twarzy,może to być cień - obojętnie, chodzi o to żeby potem nakładane cienie lepiej się rozcierały. Ja nałożyłam zwykły cielisto-beżowy cień. Po pierwszym zaznaczeniu załamania oka nałożyłam cień " Tease" z paletki Urban Decay Naked2 - ten cień ląduje już w samym załamaniu.
1 krok


Następnie na 3/4 oka cień Kryolan - Lake/Altrot . Starałam się nie nakładać go na wcześniej zaznaczone załamanie, natomiast jeśli Wam się to już zdarzy to wróćcie z pędzlem,którym nakładałyście wcześniejszy cień i rozetrzyjcie - to Wam trochę cofnie fiolet.
2krok
W samym wewnętrznym kąciku cień o nazwie "champagne" z paletki Chocolate Bar. Następnie kreska z dość wydłużona jaskółką. Na sam koniec czarnym cieniem - ale odrobinką,ciupeczką, w załamaniu oka. Uważajcie z czarnym cieniem !
3krok
Tuszuje rzęsy i przyklejam sztuczne.
4krok
Dolna powieka :
Od wewnętrznego kącika ten sam cień co na górnej powiece, następnie fiotel na środku i od zewnętrznego kącika pomieszane oba cienie,które nakładałam w załamaniu na górnej powiece. Następnie tuszuje rzęsy i na linie wodna oka nakładam cielistą kredkę.
Lista użytych kosmetyków:
Lista użytych pędzli :
  •  Do pudru - HAKURO H55
  • Do podkładu - SEPHORA 56
  • Do korektora - beauty blender
  • Do eyelinera - Kozłowski EB503
  • Do różu - MAC 168
  • Do bronzera - Sephora 44
  • Do oczu - MAC 286, MAC 224 INGLOT 80HP
No i oto efekt końcowy Kochanii :)

Pozdrawiam i do następnego M :*



1 komentarz:

  1. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić fotel do podologii . Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet?

    OdpowiedzUsuń