sobota, 11 kwietnia 2015

Moja pielęgnacja paznokci.

Moja pielęgnacja paznokci.
Nie pochwalę się niczym nowym ani nie napisze Wam jakiś nowych rewelacji czy odkryć... Moja pielęgnacja opiera się na co tygodniowym manicure z wycięciem skórek, zaaplikowaniem odżywki na paznokcie i oczywiście z kolorem na zakończenie :) Przygotowałam dla Was mały skrót z opisem co i jak wykonuje sama na sobie, dlaczego i po co :)
A więc zawsze zaczynam od zmycia starego lakieru zwykłym zmywaczem do paznokci ale staram się wybierać taki bez acetonu. Nie moczę dłoni w żadnych kąpielach po prostu mam sprawdzony żel do usuwania skórek i to on "odwala" za mnie cała robotę ! Używam go od lat i nie zamierzam zmieniać. Oczywiście możecie nałożyć go wokół płytki paznokcia odczekać 2-3min - odsunąć patyczkiem bądź po prostu za pomocą ręcznika przetrzeć całość wykonując przy tym delikatny "peeling" i to też w zupełności wystarczy - to zależy od Was. Ja mam na tyle widoczne skórki,że niestety musze je wyciąć ! Napisałam  niestety bo jestem za odsuwaniem skórek a nie za wycinaniem no ale wierzcie mi próbowałam kilkakrotnie na sobie i kończyło się na przeproszeniu się z cążkami :D Ach no i koniecznie po żelu dokładnie myję dłonie.
Po odsunięciu skórek i ich wycięciu kolej na opiłowanie paznokci . Opiłowuje w taki sposób na jaki mam chęć. Najczęściej jest to po prostu migdał. I wiem, że powinno się rozpocząć manicure od opiłowania płytki -  u mnie wygląda to tak, że robie to w takiej kolejności na jaką mam akurat ochotę...
No i przyszła pora na odżywkę. Stosuję ją jako bazę pod lakier i robię to za każdym razem od blisko trzech lat tydzień w tydzień. Dalej lakier kolorowy + lakier wykończeniowy no i oliwka na skórki a po wyschnięciu całości krem na całe dłonie.
No dobra a czego używam ? Oto lista moich niezmiennych ulubieńców + zdjęcia .

1.      Zmywacz jak jak napisałam - nie mam ulubieńca, po prostu wybieram jaki bez acetonu.

2.     Żel do usuwania skórek - Kozmetika Afrodita Aroma  Żel preparat do usuwania skórek wokół paznokci. Cena takiego żelu to okolica 30zł. Kupiłam ją w hurtownii kosmetycznej ale spokojnie dostaniecie też na allegro.

3.     Odżywka do paznokci Eveline Cosmetics 8w1 - na zdjęciu obok żelu. Koszt takiej odżywki to ok.13zł. Myślę,że  jest możliwość wyhaczenia jej w cenie 9,10zł także :)

4.     Lakier wykończeniowy / nawierzchniowy to w tym momencie u mnie INGLOT 01 - Fast drying Top Coat.  Cena : 28zł

 http://www.inglot.pl/odzywki-i-bazy/27-fast-drying-top-coat.html
5    No i oliwka - Loreal Nutri oil. Ceny Wam dokładnie nie podam, ponieważ nie kupiłam jej w Polsce. Ale cena jej to okolice 40zł za 5ml. Dajcie znać, jeśli chcecie osobny post na blogu na temat składu,zastosowania oraz wnikliwej recenzji na jej temat.

 6.     Dzisiejszy lakier :


Pora na efekt końcowy :


Mam nadzieję, że na coś się przydałam. Pozdrawiam i do następnego ... :* M

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz