poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Rozświetlający korektor - Re-Touch Light-Reflecting Concealer z Catrice



Kochani przygotowałam dla Was recenzje korektora pod oczy z Catrice. Będzie to oczywiście tylko moja opinia na temat tego kosmetyku :) 


 Rozświetlający korektor - Re-Touch Light-Reflecting Concealer z Catrice- Producent podaje następujące informacje :  Niewiarygodnie kremowy, lekki korektor dla rozświetlonych okolic oczu i świeżego spojrzenia: pigmenty odbijające światło wraz ze składnikami nawilżającymi maskują cienie pod oczami i kryją pozostałe niedoskonałości i przebawienia. Lekka formuła nie podrażnia delikatnych okolic oczu. Dostępny w 3 różnych odcieniach w wysuwanym aplikatorze. Mój odcień to 001.
Śmiało mogę powiedzieć iż jest to lajtowy korektor, który absolutnie nie obciąża skóry pod oczami, nie wchodzi w zmarszczki i po zaaplikowaniu na niego pudru w moim przypadku matującego lub po prostu transparentnego trzyma się spokojnie cały dzień i pozostaje w nienaruszonym stanie. Konsystencje ma dość rzadka - choć nie lejącą - jest OK ! Stapia się z skórą idealnie. To są jego absolutne plusy.
 No i cena : juz dokładnie nie pamiętam ale było to coś w granicy 15zl może 16zl - no na pewno nie więcej :) 
 Zdecydowanym minusem jest to,że miałam go niecały miesiąc hah strasznie mało wydajny jest. No może faktem jest to ze używałam go m.in. pod oczami,na brodzie,nos i czoło - po prostu tam gdzie chciałam uzyskać efekt "rozświetlenia" - ale nie zmiania to faktu,iż inne korektory używałam/używam dokładnie tak samo i wiem,że nie które potrafią być bardzo wydajne. Ten produkt niestety nie jest. Oczywiście plusem jest cena więc można sobie pozwolić na częsty zakup tego produktu.
 Czy zakupie go ponownie? 
Hmmm może ... Ale nie zachwycił mnie na tyle by biec po następny :)
Mam nadzieję,że na coś się Wam to przyda. Przepraszam za brak zdjęć odnoszących się do jego wyglądu na skórze ale gdzieś mi się zjadły :( Postaram się uzupełnić braki ! Piszcie czy macie takie same odczucia co do tego produktu co ja a może zupełnie inne. Chętnie poczytam !
Pozdrawiam Serdecznie i do następnego <3 M :*

3 komentarze:

  1. Może się skuszę. Właśnie szukam czegoś lekkiego i taniego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli się zdecydujesz to koniecznie daj znać jak sprawdza się u Cb;)

      Usuń
  2. Ostatnio przypadł mi do gustu korektor rozświetlający z Wibo :)) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń