czwartek, 28 maja 2015

Moje usta na okres letni 2015 roku :) Trendy na okres letni 2015 :)

Witam Was ponownie Kochane !



Dla mnie zbliża się okres urlopu. 
Nie będzie mnie przez bliski miesiąc na blogu - ubolewam z tego powodu ale każdy ma swój czas na wypoczynek i swoja metodę na relaks.

Ja ten czas poświęcę przede wszystkim najbliższym i sobie samej !
Zero internetu ( no może sporadycznie FB ) :D Ale tak na poważnie nie będę miała dostępu do internetu więc nie będę blogowała przez bliski miesiąc ! Bez obaw ...

Wrócę :D !!!

Wykorzystam ten czas na pewno w tematyce wizażu.

Efekty poznacie po moim powrocie :)

Czas urlopowy jest dla mnie czasem świętym !

 Nie mam na co dzień przy sobie swoich bliskich więc tym bardziej doceniam każdą minute spędzoną właśnie w moim rodzinnym mieście :)

Poniekąd stad ten post ...

Pakowałam swój kuferek na wyjazd i dobierałam kosmetyki,które zabieram ze sobą. Kiedy przyszła pora na pomadki wtedy pomyślałam kurcze muszę dodać post o moim wyborze pomadek na lato 2015 - na cały okres letni.

Jeśli zdążyłyście już zauważyć - KOCHAM MOCNY KOLOR NA USTACH :D

Co takiego jest modnego w tym nadchodzącym czy już trwającym sezonie letnim?

A wiec mocno podkreślone usta wciąż są modne więc warto mieć pod ręką pomadki w kilku jaskrawych kolorach, oczywiście przy minimalistycznym makijażu całej reszty - będzie to idealne zestawienie na ten okres. 

Ale mocne usta to nie jest priorytet tych trendów.
 No-makeup makeup i naturalność to silny trend sezonu lato 2015.
 Jasne, świeże i nienachalne odcienie szminki łączące pastele z świeżością pojawiły się na wielu modowych wybiegach - róże, korale i pomarańcz, a nawet pastelowy fiolet, mieszanka lawendy, lilii i chłodnego różu .
Tego lata również nie musimy bać się mocnych bordo czy ciemnych śliwek to też wszystko jest dopuszczalne.

Jednak to co powtarza sie na każdych portalach kosmetycznych to matowe usta więc jest to coś co kocham ! 

Osobiście nie lubię błyszczyków - w sumie mam ich ze 4 tylko w swojej kolekcji, ale za to pomadki uffff jest tego troche. Najwięcej przyjaźnie się z czerwieniami i różami w różnych odcieniach czy to od jasnych pastelowych po ciemne jaskrawe głębokie. 

Przygotowałam dla Was zestawienie taką moją TOP 6 , które zabieram ze sobą na urlop.

Pamiętajcie również,że jeśli zdecydujecie się na matowe wykończenie pomadki to zaopatrzcie się w dobry nawilżający balsam do ust, ponieważ są to pomadki długotrwałe a one mają skłonność do przesuszania ust - no nie można mieć wszystkiego. Chcecie mieć długo kolor na ustach to musicie się liczyć z tym,że produkt ten w pewien sposób "wżera" się w usta co spowoduje przesuszenie. 

Życie :) !

Licze także,że wyhaczę coś na urlopowym zakupowym szaleństwie ale o nowościach zawsze powiadamiam na FB więc tam na pewno jeśli coś się pojawi to właśnie tam wrzucę zdjęcia ze swatchami :)
A wiec przejdźmy do moich ulubionych,sprawdzonych i niezastąpionych pomadek a w sumie 5 pomadek i jednego lakieru do ust :)

Zapraszam ! 


 A jaki jest Twój typ na kolor tego lata?

Pozdrawiam gorąco i do następnego M :*

Wyjeżdżam już jutro ale ostatni post przedwakacyjny jeszcze jutro rano ! 
Zapraszam !


1 komentarz:

  1. Urban Decay wygląda obłędnie i jak letnie szaleństwo :-)

    OdpowiedzUsuń