sobota, 2 maja 2015

Uniwersalny makijaż dla każdej kobiety !






Witam Was Kochanii w kolejnym makijażu. Tym razem nudny prawie nudziak :D Romantyczna propozycja dla osób, które nie czują się w mocnym makijażu ale jednak chciałby coś tam podkreślić. Mamy tu romantycznie rozmglone oczko ale jednak ciemny akcencik jest w wewnętrznym kąciku :) Taki makijaż jest mega uniwersalny pasuje do każdej tęczówki oka i znajdzie zastosowanie w pracy,na spotkaniu, przy wieczornym wyjściu, randce - po prostu wszędzie. :D Totalnie uniwersalny :D :D Nie byłabym sobą gdybym nie dodała mocnych ust więc wrzucam Wam też zdjęcia z mocno malinowym kolorem na ustach.


W tym makijażu użyłam tylko i wyłącznie paletki Naked2 z Urban Decay.

Nie jest to post sponsorowany. Wszystkie kosmetyki używane przeze mnie są tylko i wyłącznie moje, recenzje publikowane na ich temat są moimi odczuciami.




Więc przejdźmy po krótce do tego jak go wykonałam :) Oczywiście spis wszystkich kosmetyków znajdziecie na dole :)

* Baza jakiej użyłam pod cienie to SIN- Urban Decay- jest to baza podbijająca przede wszystkim perłowe,błyszczące cienie więc nałożyłam ją tylko tam gdzie znajdują się perłowe cienie czyli głównie na powiekę ruchomą :)

* Wszystkie cienie pochodzą z paletki Urban Decay Naked2 


- Odcień "Foxy" - standardowo na cała powiekę od załamania oka po łuk brwiowy
- "Snakebite" - Połowa powieki od środka po zewnętrzny kącik
- Cieniem "Tease" - rozcieram granice wcześniej nałożonego "Snakebite"
- Cała reszta powieki - "Suspect"
- Zewnetrzny kącik przyciemniam czarnym cieniem z paletki "Blackout"
- Wewnętrzny kącik rozświetlam kolorem o nazwie "Bootycall"
- Następnie linia woda dolna i górna - kredka Sephora 05 Chocolate

* Dolna powieka 

- od środka powieki po zewnętrzny kącik cień "Tease"
- w sam zewnętrzny kącik "Blackout" - łączę górę z dołem żeby wszystko miało ręce i nogi
- od wewnętrznego kącika do połowy oka- "Foxy"
- sam środek - "Snakebite"

Ja dodatkowo przy górnej linii rzęs nakładam czarny cień dla ich zagęszczenia i dla ukrycia paska od sztucznych ale Wy możecie ten krok całkowicie pominąć :)

* Makijaż twarzy :

- Podkład Max Factor Skin Luminizer Foundation - mój odcień to 50 NATURAL


- Korektor MAC Pro Longwear Concealer NC15 


- Puder Artdeco Fixing Powder 


- Róż - MAC 

- Bronzer - MAC Bronzing Powder - Refined Golden

* Usta :

 1 - jasna wersja jest to po prostu błyszczyk Shiseido Luminizing Lip Gloss - BR 302


2 - mocniejsza wersja - Urban Decay - Anarchy Lipstick
http://www.sephora.pl/Makijaz/Usta/Szminki-do-ust/Szminka-Revolution-Sheer/P2095040



* Sztucznych rzęs nie kupiłam w PL więc nie mam pojęcia czy dostaniecie akurat te konkretnie. Ale mnóstwo jest na rynku o podobnym kształcie - wyglądają naturalnie i za to je kocham najbardziej. 

 Efekt końcowy :

Pozdrawiam i do następnego M :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz