niedziela, 19 lipca 2015

Folia do makijażu - MakeUp Revolution | Swatche + makijaż z jej użyciem | Metaliczny cień Rose Gold

Hej Dziewczyny !

 

 


Czy znacie już folię od MUR ?



Zapewne większość z Was wie jak ona wygląda i co potrafi wnieść w makijażu oka.
Nie będę się wywodziła za wiele na jej temat bo już na pewno sporo o niej wiecie. 
Tak dla przypomnienia dodam :

Makeup Revolution Awesome Metals Foil Finish to zestaw do makijażu oka, pozwalający uzyskać niezwykły, długotrwale błyszczący efekt na powiece. Zapewnia wspaniały blask, który przypomina wyglądem folię metaliczną.

W skład zestawu wchodzą:
- płynny podkład,
- tacka do mieszania,
- intensywny pigment.

Na tackę nałóż kropelkę płynnego podkładu, dodaj niewielką ilość pigmentu i wymieszaj składniki. Nakładaj na powiekę palcami.

Cena: 20zł-25zł / 6g
/m/

Więc jeśli jesteś fanką efektu "mokrej" powieki to jest to absolutnie Twój "must have" w kosmetyczce :)

Dostępna np. :


Dostępna oczywiście nie tylko w jednym odcieniu :) Polecam zajrzeć :)

Poniżej wrzucam oczywiście zdjęcia samej foli oraz zdjęcia makijażu,w którym uzyłam właśnie tej "sroczki" ;)

Daj cie znać czy macie,znacie , czy lubicie !
Jak ją stosujecie : do makijażu wieczorowego a może jako akcent w makijażu dziennym ? 
Jestem ciekawa ... 

Udanej niedzieli Słoneczka :)

Z pozdrowieniami M :*











 

4 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji używać tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam,ale daje bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie słyszałam jeszcze o takiej folii, ale kolor jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i bardzo lubię. Idealny kosmetyk na karnawał :)

    OdpowiedzUsuń