wtorek, 21 lipca 2015

Marc Jacobs 204 The Starlet | New Palett | Swatche | MakeUp

Witajcie Kochani ponownie .. :*


Pisałam Wam ostatnio tzn. w sumie pochwaliłam się Wam :D nowymi nabytkami jakimi są cudne,przepiękne dwie palety od Marc Jacobs.

Ostatnio pojawił się post z opisem 202 The Tease a tym razem przychodzę do Was z The Starlet czyli numerem 204 :) 


Nie chce się powtarzać Kochanii , napiszę tylko - zarówno w pierwszym przypadku (202) jak i w drugim (204) jestem zachwycona !
 Pigmentacja cieni powala, trwałość, kolory i sam wygląd palet przywraca na mojej twarzy uśmiech :)
Jeśli chodzi o mnie , jestem bardzo zadowolona z zakupu :)
Miałam pewne obawy i wyrzuty ze względu na cenę ale przy każdym użyciu wszystko "ale" gdzieś znika i pewnie zrobiłabym to drugi i trzeci raz też ! 
Pozostały jeszcze dwie ... z kolekcji . No jeśli dobrze pójdzie jest szansa na zakup :D :P ale potem mówię stop !  hah nie wliczając w "passe" nówki Chocolate Bar mlecznej wersji bo wciąż na nią czekam u mnie w Sephorze ;)

A więc co do paletki 204 The Starlet :

Znajdziemy w niej 7 odcieni połyskujących naprawdę rewelacyjnie napigmentowanych cieni. 


Wygląd paletki nie różni się niczym od poprzedniej 202 .

Nie znajdziecie w niej ani jednego matu wiec nie za bardzo jest to dobry wybór dla osób,które chcą mieć paletę do codziennego użytku. No chyba,że jesteście sroczkami i lubicie na co dzień mocno połyskujący cień na oku to czemu nie :)

Taka paletka wnosi wiele do makijażu wieczorowego więc jeśli jesteś osobą z zawodu zajmująca się makijażem ta paleta na pewno Ci posłuży i na pewno pomoże stworzyć nie byle jaki makijaż oka !

Cienie te można stosować za równo na sucho jak i mokro ( na morko jeszcze ciekawszy efekt).

A oto odcienie :



Cienie mienią się w zależności w jakim świetle na nie patrzymy - są cudowne :)

Poniżej wrzucam Wam zdjęcia makijażu wykonanego właśnie tą paletka z użyciem 3 odcieni (3,4,5).

Na pewno na blogu pojawi się nie jeden makijaż z użyciem cieni z tym palet :)

Dzisiaj się z Wami żegnam :*

Pozdrawiam i do następnego M :*












Dla zainteresowanych na ustach : MAC Viva Glam 1 .

3 komentarze:

  1. Gdyby dało się wymienić kolor miedziany i zielonkawy to byłaby to jedna z moich ulubionych palet.

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze :-o Faktycznie kolorki są piękne ;-)

    OdpowiedzUsuń