niedziela, 26 lipca 2015

Marc Jacobs 208 The Vamp | Swatche + Makijaż |



Hej !


Bez żadnych długich wstępów :P Przejdę od razu do odcieni  i wyglądu całej paletki ;)

Paletka nie różni się jakością od dwóch poprzednich więc jeśli jesteście ciekawi dokładnego opisu to odsyłam Was tu KLIK :) Tam znajdziecie mój "wywód" na temat kosmetyków MJ :)

Zapraszam :*






Tak jak cała reszta paletek dodatkowo schowana w eleganckim etui zamykanym na zatrzask z malutkim aplikatorem znajdującym się w środku :) 


Odcienie od lewej :


  1. Jasny grafit bądź bardzo ciemny szary - jak kto woli, wiem że na zdjęciu wyszedł praktycznie jak wyblakły czarny ale wierzcie mi na słowo jest to grafit bądź ciemny szary. Matowy cień dodatkowo wzbogacony o srebrne drobinki praktycznie nie widoczne przy rozcieraniu, dające efekt delikatnie rozgwieżdżonego nieba :P
  2. Stalowy perłowy szary odcień,który jak dla mnie pod odpowiednim kątem opalizuje delikatnie fioletem.
  3. Jasny beż - na zdjęciu jak i na żywo w paletce wygląda na mat lecz do końca matem on nie jest ! Cień o satynowym wykończeniu,niesamowicie kremowy - no sama przyjemność. Idealnie nada się do rozświetlania makijażu oka jak i fenomenalnie będzie odbijał światło co widać na zdjęciach poniżej :)
  4. Ciemny róż - cherry o wykończeniu perłowym. 
  5. Zieleń również wykończenie perłowe,połyskujące.
  6. Ciepły brąz wraz ze złotymi drobinkami - cudny na żywo, na zdjęciu troszkę wyszedł jak "kupa" PRZEPRASZAM ZA WYRAZ . Mam nadzieję,że rozumiecie o co mi chodzi :) Osobiście uwielbiam tego typu odcienie brązu.
  7. Bardzo ciemny grafit lub ponownie jak kto woli niepełny,wyblakły czarny. Zawiera srebrne drobinki jak w pierwszym odcieniu. Niesamowity odcień - na zdjęciu ze swatchem wyszedł dużo ciemniej niż na żywo  :)




 Wszystkie odcienie opisane perłą nie do końca perłą są. Są to cienie pomiędzy perłą a połyskującym wykończeniem. Piękne są wszystkie :)

Dajcie znać,które z paletek MJ do Was przemawiają?

A może żadna Was nie zachwyciła ...

Ja nie ukrywam,że jestem zadowolona,że je po prostu mam :) !

Poniżej jak zawsze wrzucam zdjęcia makijażu wykonanego kolorami właśnie z tej paletki. Do makijażu oka użyłam dodatkowo ciepłego matowego brązu w załamaniu (poza paletą) a z paletki zostały użyte odcienie - od lewej - 1,3,4,5 :)

Dodatkowo na ustach - MAC Rebel :) Perfum na zdjęciach to : Juicy Cauture Viva La Juicy Noir EDP :)

Ściskam Was Kochanii

Do następnego M :*










2 komentarze:

  1. Śliczny jest ten makijaż :)
    Podoba mi się paletka ;)

    OdpowiedzUsuń