sobota, 18 lipca 2015

Nowy nabytek - Paletka 202 THE TEASE - Marc Jacobs

Hej Wszystkim :*

 

 



Poluje już od jakiegoś czasu na "mleczna" wersję Chocolate Palett od Too Faced i byłam jakieś 3dni temu w Sephorze i aż dostałam palpitacji serca ... Bo otóż patrze JEST
Hahahha jakie to podłe uczucie kiedy szukam,latam po całej perfumerii wzdłuż i wszerz :D po czym okazuje sie,że jest tylko dostepna na ekspozycji hahahah :D
No tak szybko jak podniosło mi się ciśnienie to tak szybko spadło ;)
Poluję na nią od kiedy pierwszy raz o niej usłyszałam. Jestem w 100% pewna,że ją kupię bo mam pierwowzór Chocolate Bar i jest to mój nr.1 ! Ulubieniec ulubieńców !!! Jedyne co moge Wam teraz o niej powiedzieć (nowej wersji) - nieziemskie odcienie ! Cudo !

Jakis czas temu u mnie w Sephorze pojawiła się cała szafa Marc Jacobs. 
Wcześniej Marc'a kojarzyłam z torebkami,zegarkami ciuchami i oczywiście z kultowymi perfumami Daisy by Marc Jacobs,które przy okazji pachną tak że tyłek urywa !  Ale nie o tym dzisiaj...
Jaka to radość kiedy powstaje coś co można przetestować,podotykać, popatrzeć na nowości tym bardziej kosmetyczne - jak dla mnie raj !
Pierwsze co rzuciło mi sie w oczy to oczywiście pomadki i kasetka pudrów do konturowania twarzy. Pomadki nie przemówiły do mnie wcale, nie znalazłam nic co by wywołało uczucia potrzeby ich w swoim życiu. Owszem kolory bardzo twarzowe,bardzo fajne aczkolwiek niczym nowym mnie nie powalili. Za to pudry do twarzy - świetne kolory !
Marc Jacobs stworzył kolekcję 4 palet cieni w każdej po 7odcieni. 
Chodziłam,dotykałam, obchodziłam z 10razy za każdym razem powtarzajac sobie - SĄ ZA DROGIE ! Bo cena naprawdę poraza ! 269zł za paletkę to dużo !
Więc wróciłam do domu zawiedziona - jak to kobieta,która planuje zakupy a jej to nie wychodzi ;)
Zawsze czytam opinie zagranicznych portali kosmetycznych jak i polskich kiedy zamierzam kupić coś co przekracza "normalną" półkę cenową dla mnie. Zdecydowałam sie na dwie :) Tak w zasadzie to - mąż mój poszedł wybrał i kupił . 
No radość niesamowita ! Ja nie potrafiłabym wybrać , zawsze mam problem z wyborem, zawsze podobają mi się wiecej niż jedna rzecz,jeden kolor ! To moja wada - wtedy czesto dzieje sie tak,że wychodze po prostu z niczym bo bedę tak obchodzić tak dotykać i koniec konców nie zdecyduję się na jeden kolor. Zatem tym razem wysłałam męża. Wiecie jak to facet - oni nie maja problemu, wchodza biora i płacą :) 
Ojjj wyrzuty miałam , no bo co jesli okażą się totalnym rozczarowaniem ?
Wątpliwości przeszły kiedy pierwszy raz je "pomacałam" !
Masełko ! Tak moge odrazu opisać ich konsystencję :)
Pigmentacja na 5 :) Oczywiście maty są słabiej napigmentowane od tych cieni połyskujacych ale to standard i wcale mnie to nie zmartwiło.
Ponizej wrzucam Wam swatche tej paletki, na drugą poczekajcie Robaczki do połowy przyszłego tygodnia - chociaż znając mnie pewnie nie wytrzymam i nastepna relacja bedzie na dniach :D 
Wrzucam Wam również makijaż jaki wykonałam właśnie paletką nr.202 :)

Co mogę wiecej Wam powiedzieć?

Po pierwsze bardzo przyjemnie się z nimi pracuje, makijaż wykonałam tak szybko,że sama nie mogłam wyjść z podziwu :) Bardzo ładnie łącza się razem ze sobą, przenikają jeden odcień w drugi nie zatracając się nawzajem. Mają bardzo mocne,wyraźne kolory. Niestety ogólnie paletka ma nazwę i numer lecz pojedyncze cienie już nie, więc nie można ich odczytać nazwami czy numerami. Cienie nie osypują się za bardzo, nie mogę stwierdzić,że kompletnie nic bo te ciemne odcienie delikatnie się osypują ale idzie to obejść nakładając małą ilość cienia i po mału stopniować efekt - wtedy nic Wam nie ma prawa się osypać. Natomiast jeśli "wytarzacie" pędzel w cieniu a następnie odrazu przeniesiecie go na oko to osypanie się macie w 100% ! Cienie bardzo ładnie przyklejają się do powieki,ładnie się blendują. Dla mnie czysta przyjemność ! Oczywiście to jest moje pierwsze wrażenie po pierwszym użytku - jeśli coś w przyszłości mnie zaniepokoi dam Wam znać !



Po drugie opakowanie !


Oprócz kartonika mamy pokrowiec zamykany na zatrzask z logo Marc Jacobs, w środku malutki aplikator i tu mogę przyczepić się po raz pierwszy - płacimy za paletkę 269zł a mamy jednostronny mini aplikator pacynkę :D Jest ona dobrze wykonana no ale jednak to pacynka ! Pędzel byłby tu bardziej na miejscu moim zdaniem :) 
No i sama paletka wykonana z wysokiej jakości plastiku,czarnego plastiku bardzo świecącego,zamykana na zatrzask można tak powiedzieć. Mam nadzieje,że wiecie o co mi chodzi - jest tam taki malutki guziczek i jak ją zamykacie robi "cyk" ! Jeśli chodzi o mnie lepszy byłby magnes :) 
Minusem jak dla mnie jest sam kształt całej paletki .
Wydłużone płaskie długie jajo, no nie wiem nie przemawia do mnie.
Aczkolwiek całość wygląda bardzo elegancko,bardzo drogo i porządnie.
Taka mała namiastka luksusu.
Przeczuwam,że może stać się moim ulubieńcem.
Łatwość z jaką wykonałam ten makijaż,szybkość i samo rozcieranie poszło tak szybko,że sama byłam w totalnym szoku :)
Pozostały dwie ... Jedna miała typowe neutralne kolory - brązy i beże a ta druga nie pamietam dokładnie , chyba bordo,zielenie ... Hmmm chyba coś tak mi sie kojarzy. 
Mam dwie ... Fajnie byloby mieć wszystkie :) Pomyślę nad tym i na pewno jeśli tak sie stanie wrzucę Wam swatche :)

Mam nadzieje,że niczego nie pominęłam , jeśli tak to piszcie w komentarzach,postaram się odpisać na każde zadane pytanie w komentarzu czy wiadomości :)

Czekajcie na następną .. :P 

Tymczasem żegnam sie z Wami :) 

Do następnego M :*














4 komentarze:

  1. Piękna jest ta paleta. Podoba mi się najbardziej ze wszystkich cieni MJ. Kiedyś pewnie ją przygarnę, chwilowo żelaznym postanowieniem jest zużywanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudna to prawda :) Ja jestem na etapie kolekcjonowania palet ... I teraz ta nowa mleczna z Too Faced tak mnie kusi,że cały czas chodzę do Sephory zaglądać czy już jest :P więc zakupie jeszcze tą i potem robię chwilowe "passe" z paletami :P

      Usuń
    2. Ja tak miałam jakiś czas temu. Nakupiłam, a potem poszło wiele rzeczy w świat, bo większość zakupów była mało przemyślana, a po drugie.......za dużo tego było.

      Usuń
    3. Jak to my kobiety ... :D :P

      Usuń