piątek, 24 lipca 2015

Podkład Ideal Face Perfectly Cover | INGRID COSMETICS | Luksusowy jedwabisty podkład | Recenzja |

Cześć Kochanii :*


Będąc w Polsce kupiłam kilka nowości niskopółkowych tak dla przetestowania. Czasami bywa,że tani produkt wcale nie oznacza,że jest gorszy i czasami jego niska cena nie świadczy o tym,że jest bublem lub może wyrządzić Nam krzywdę no bo czego można się spodziewać po mega tanim kosmetyku ? 

Nie uważam również,że drogo oznacza dobrze więc jestem zwolenniczką szukania,testowania,czytania opinii innych dziewczyn na temat danego produktu a już na pewno przeanalizowania jego składu to dla mnie podstawa. To coś na zasadzie wyboru artykułu spożywczego w sklepie .. Analiza składu.

W podkładach lubię jeśli są na bazie wody a ten jest. Więc nie ukrywam,że też min. go kupiłam.

Przejdźmy wiec do całego opisu produktu jak i do mojej recenzji (mojego zdania) :)

Zapraszam :*





Od producenta:



Twoja twarz zachowa idealny wygląd, gdy sięgniesz po nowy luksusowy fluid Ideal Face o lekkiej aksamitnej konsystencji, który dzięki swoim właściwościom gwarantuje niezwykle trwały i efektowny makijaż na cały dzień. Innowacyjne kosmetyczne mikrosfery absorbują nadmierną ilość sebum, pozostawiając skóręaksamitnie matową. Mikronizowane pigmenty zapewniają doskonałe krycie oraz idealne dopasowanie do koloru skóry. Fluid zawiera składnik zwiększający trwałość makijażu, odpowiednio nawilża i wygładza skórę, perfekcyjnie kryjąc niedoskonałości. Zawartość naturalnej betainy stymuluje produkcję kolageny przez fibroblasty, dzięki czemu Twoja skóra staje się elastyczna, mocniejsza, a zmarszczki i bruzdy mniej widoczne. Twoja skóra pozostaje jedwabiście gładka i aksamitna w dotyku. Idealnie rozprowadza się na twarzy nie pozostawiając smug i przebarwień.

Filtr UV chroni przed szkodliwym wpływem promieni słonecznych.




Skład:

 Aqua, Cyclopentasiloxane, Hydrogenated Polydecene, Magnesium Silicate, Isohexadecane, Hydroxyethyl Urea, Betaine, Polyglyceryl-4-Isostearate, Cetyl PEG/PPG 10/1 Dimethicone, Cetyl Dimethicone, Hexyl Laurate, Glycerin, Ozokerite, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Phenoxyethanol, Magnesium Sulfate, Hydrogenated Castor Oil, Tocopheryl Aceatate, Polyisobutene, Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Triethoxycaprylysilane, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone +/- CI 77891, CI 77492, CI 77491, CI 77499.

Cena:

ok. 16zł za 35ml podkładu.

Dostepność:

Mój kupiony w Drogerii Natura :)

Zapach :

Bardzo przyjemny, mydlany jakby trochę :P

Opakowanie:

Ja jestem jak najbardziej zadowolona z tego rodzaju buteleczki/flakonika/opakowania :) Plastik, podkład dozowany pompką ale uwaga jedna pompka w tym przypadku to sporo podkładu wiec uważajcie :) Opakowanie szału nie robi ale jest jak najbardziej poręczne i higieniczne, plusem jest także to,że jeśli się skończy to nie będzie potrzeby wydłubywania i meczenia się z resztkami bo po prostu jeśli pompka Wam nie "zadozuje" to oznaka końca produktu - po prostu :) Opakowanie takie jak każde inne typu Lirene,AA czy Soraya :)

Konsystencja :

Zbita,gęsta. Przypomina mi konsystencją masło kakaowe z Ziaji - bardzo treściwa śmietana :D

Pigmentacja i kolor :

No tu "bidniutko" :D Mały wybór koloru przy czym nawet nie można stwierdzić,iż są to ładne kolory. Nie jedna z Was będzie miała problem z doborem. Ja mam odcień : 16 Peach Brzoskwiniowy ! Dla mnie jest on dosyć neutralny, mógłby być bardziej żółty ale to tylko moje zdanie :) 


Działanie:

Jeśli mam być szczera to daleko mu do luksusowego podkładu - to na pewno ! Ocenie go również pod względem jego ceny bo jest niska wiec też nie wymagam od niego cudów ! A więc producent obiecuje długotrwały efektowny makijaż przez cały dzień - i owszem ja nosze go cały dzień i u mnie zachowuje się dobrze i ładnie wygląda przez wiele godzin (max 9godzin noszenia w moim przypadku) , ale biorę pod uwagę moja cere,która współpracuje ze znaczną większością kosmetyków. Nie wyobrażam go sobie na cerze tłustej ! No nie potrafię ... Jeśli jesteś posiadaczką cery tłustej i lubisz,używasz ten podkład to proszę daj znać koniecznie jak się zachowuje !!! Jestem mega ciekawa efektu przy skórze tłustej ...  
Musze wspomnieć,że nie wchodzi w załamania skóry,nie podkreśla zmarszczek i ładnie stapia się z cerą - nie jest widoczny w żaden sposób. Nie zmienia koloru po nałożeniu.Ja aplikuje go zawsze albo Beauty Blenderem albo po prostu dłońmi,rzadko pędzlem.

Wykończenie:

W moim przekonaniu jest to podkład bliżej półki rozświetlającej niż matu. Po aplikacji daje uczucie nawilżenia przez co ja go czuje bardzo po nałożeniu ale nie w sensie ciężkości jak w przypadku zastygających podkładów tylko mam wrażenie,że jeśli go nie przypudruje w obojętnie jakim miejscu on mi tam zacznie "migrować" ! Nie mam uczucia pozostania w danym miejscu tam gdzie został nałożony aczkolwiek nie twierdze,że on migruje czy schodzi - nie ! po prostu mam takie dziwne odczucie jeśli go nie przypudruje, natomiast kiedy to zrobię jest komfortowy i wtedy jestem pewna,ze nic się nie wydarzy ! W przypadku mojej mieszanej w kierunku suchej cery :) 



Efekt:

Mnie się podoba.

BEZ PODKŁADU
PO APLIKACJI . BEZ KOREKTORA POD OCZAMI WIĘC TA PRZESTRZEŃ JEST "PUSTA" :)

BEZ KOREKTORA :)
+ BRWI ;P

 Nie mogę stwierdzić,że jest na tyle świetny,że użyłabym go na jakies wyjście, nie jest moim pewniakiem. Natomiast jest podkładem,którego lubię w dzień normalny gdzie bez stresu wiem,że jeśli nawet coś się stanie to tyłka mi nie rozerwie. Pozostał moim podkładem na szare codzienne dni :P

Podsumowując:

Za cenę 16zł za 35ml podkładu to pfffff szukać takiego drugiego to lada wyzwanie ! Kierując się ceną i pojemnością - Jestem bardzo zadowolona przy czym jeszcze raz zaznaczę - ja od niego nie wymagałam cudów !
 Czy sprawdzi się przy cerze problematycznej ?
 Szczerze ? 
Nie mam pojęcia,wiec jeśli jesteś posiadaczką takiej to proszę daj mi znać ! 
Jestem po prostu ciekawa ...
 Moim zdaniem nada on się dla Pań,które potrzebują po prostu ładnie wyglądającego podkładu na co dzień - roboczy podkład :D lecz nie na dni gdzie wiemy,ze musimy wyglądać nienagannie ! Szkoda,że mamy tak mały wybór kolorów bo może i zostałabym przy nim na dłużej ale ja dobierając miałam wielki problem + mój kolor jest OK ale jak wspominałam szału nie robi. Krycie ma niezłe jak na tani podkład jestem pod wrażeniem. Efekt krycia można również stopniować wiec tu też jest plus :) Na mojej buzi bez żadnych znacznych zmian i problemów wygląda ładnie,niczego nie podkreśla czego bym się obawiała - wiec jeśli biorąc pod uwagę cenę i pojemność jest to bardzo dobry jak dla mnie niskopółkowy podkład drogeryjny.

Bardzo jestem ciekawa innych opinii ..

Masz go? Lubisz a może znalazł się na liście Twoich totalnych bubli ?

Chętnie poczytam !

Żegnam się z Wami Kochanii :*

Do następnego M :*


5 komentarzy:

  1. W sumie to pierwsze widzę ten produkt;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niedawno prawie go kupiłam, ale nie byłam pewna odcienia, więc zrezygnowałam :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście efekt jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt u Ciebie super :) Ja sama też używam na co dzień i jestem zadowolona- ładnie kryje, rozświetla cerę , dobrze się trzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się bardzo długo trzymał Ingrid i kolor był świetny <3

    OdpowiedzUsuń