wtorek, 18 sierpnia 2015

Easy Party Makeup | Bardzo szybki makijaz oka z limonką w wewnętrznym kaciku |

Hej Dziewczyny ..




Jako miłośniczka koloru limonki postanowiłam przemycić odrobinę szaleństwa w mój imprezowy makijaż ...
Idealny na letnią ale i wiosenną aurę ...

Dajcie znać czy przypadł Wam do gustu :)

Zapraszam :*


 Makijaż wykonacie bardzo szybko w 4 krokach :

1 krok : Obrysuj czarna kredką górna linie rzęs oraz połowę dolnej powieki po czym dokładnie ją rozetrzyj .

2 krok : na wcześniej roztartą kredkę nałóż ciepły czekoladowy brąz i dokładnie rozetrzyj granicę aby wszystko było miękkie. Resztkami,które zostaną na pędzlu rozcieraj cień ku górze tak aby delikatnie znalazł się ponad załamaniem oka - lecz ma to być mgiełka praktycznie niezauważalna.

3 krok : w wewnętrznym kąciku nałóż białą kredkę i również ją rozetrzyj. Zaaplikuj ja również na dolnej linii wodnej oka.

4 krok : ponownie na tak przygotowaną bazę (białą bazę) nałóż kolor. U mnie jest to kolor limonki ale Ty równie dobrze możesz użyć różu,fioletu,zieleni,turkusu,błękitu - kwestia upodobań.


Ja delikatnie ociepliłam również samo załamanie oka odrobiną bardzo ciepłego brązu z nuta pomarańczu.

I to cała filozofia tego makijażu. Jeśli lubisz błysk,mozesz użyć kolorowego błyszczącego pigmentu lub opalizującego i nałożyć go dodatkowo na kolor to da jeszcze ciekawszy efekt.

Jesteś miłosniczką kreski na górnej powiece ? Tutaj równie dobrze dla takiej kreski jest miejsce. Ja chciałam coś miekkiego bez żadnych mocnych podkreśleń oka więc u mnie jej nie ma :)

Pamiętaj również o przejściach cieni - wszystko ładnie rozcieraj w trakcie malowania aby uniknąć ostrych krawędzi. Każdy cień porządnie roztarty :)

Pozostaje wytuszować rzęsy lub przykleić sztuczne i gotowe :)





 Usta można wybrać - nude, ja wybrałam w odcieniu delikatnego różu .


Dajcie znać co myślicie o przemyceniu koloru np. w makijażu dziennym. 

Pozdrawiam i do następnego M :*

7 komentarzy:

  1. No, no, no, propozycja zdecydowanie dla odważnych :) Fajnie podkreśla Twoją urodę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądają takie kolorki na oku :) i rzęsy mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  3. makijaż mistrzostwo świata, piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba :) wykonanie świetne :)

    OdpowiedzUsuń