czwartek, 27 sierpnia 2015

Too Faced Cocoa Contour Palette | Paleta do konturowania twarzy | Too Faced | Cocoa Powder

Zaintrygował mnie ten produkt a dokładnie dwa pudry znajdujące się w środku palety - jeden puder rozświetlający i jaśniejszy puder do modelowania twarzy.




W kwestii modelowania twarzy mam już swojego ulubieńca i póki co jest to róż do policzków firmy MAC KLIK    - tutaj znajdziesz więcej informacji na jego temat, ale jestem z tych dziewczyn,które modelują swoją twarz każdego dnia więc produktów,które służą mi w tym celu mam najwięcej i największą mam frajdę kiedy mogę spróbować czegoś nowego bo wiem,że będzie to kosmetyk przeze mnie całkowicie wykorzystany !

Niestety w Polsce paleta nie jest dostępna stacjonarnie z tego co mi wiadomo, wyszukałam ją tylko na stronie sklepu internetowego KLIK .   I niestety tam cena za nią jest kosmiczna ! Ja zapłaciłam za swoją 300 koron duńskich i w przeliczeniu jest to blisko 160zł a na stronie sklepu koszt palety to 247zł więc różnica jest spora ! W zasadzie 160zł za 4 pudry do twarzy to nie jest mało ale ja swoja dostałam w prezencie od męża za dobre sprawowanie hihihi :P :D 

Cała paleta jest dosyć spora więc nie jest najlepszym wyborem na zabieranie jej w podróż ale mnie to nie przeszkadza bo jeśli gdzieś wyjeżdżam to właśnie kosmetyków mam największą ilość :D  nigdy nie mogę zdecydować się na konkretne produkty co chyba wynika z faktu,iz mam ich za dużo :D

Jest bardzo funkcjonalna bo znajdziesz w niej dwa produkty brązujące - modelujące i dwa produkty rozświetlające z czego 3 pudry to maty a jeden to rozświetlacz z drobinkami.

Dodatkowo w środku dołączony jest malutki przesłodki i uroczy pędzelek kabuki EVER !!! Puszek wykonany z syntetycznego włosia oczywiście :) !



Opakowanie palety wykonane z dobrej jakości tektury,kartonu - coś na wzór opakowań palet Zoevy.






Rozpocznę od pudrów brązujących :

Pierwszy odcień - od góry to DARK COCOA , drugi to MEDIUM COCOA.

Dark Cocoa jest sporo cieplejszym odcieniem ( ciepły czekoladowy brąz z pomarańczowymi tonami)  niż medium więc totalnie nie dla mnie - byc może kiedy będę jakimś cudem opalona kiedyś to może wtedy natomiast na ten czas medium - odcień "ashy" szary,ziemisty brąz - jest moim wybrańcem ! :)

Jeśli chodzi o pudry rozświetlające to jestem wielką fanką matu i czegoś takiego właśnie mi brakowało w mojej kosmetyczce - a mianowicie produktu,którym utrwalałabym korektor i ten kosmetyk idealnie się spisuje w tej roli :) Ulubieniec ulubieńców ! Drugi rozświetlacz jest ładny ale nie porywa więc używam go bo używam ale nie jest i nie będzie moim ulubieńcem bo ja jestem zwolenniczką rozświetlaczy,które tworzą efekt tafli na skórze a ten zawiera sporo złotych widocznych drobinek i bardziej się iskrzy niż błyszczy - jestem za efektem shimmery aniżeli glittery . Lecz nie jest to brokat ! więc spokojnie ...  Podejrzewam,że nada się jako rozświetlacz do ciała lub w roli cienia również się sprawdzi :) 

LIGHT COCOA
Można zauważyć jak piękny jest to odcień cielistego beżu - nie za biały nie za ciemny więc dla mnie idealny dla utrwalania korektora :) Jest to puder rozświetlający więc spokojnie jeśli jesteś fanką rozświetlaczy matowych to ten jak najbardziej się nada :)

POP OF LIGHT
Pop of light jest odcieniem szampana.



Dodatkowo skład pudrów to :

Dark Cocoa and Light Cocoa – Talc, Mica, Octyldodecyl Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Magnesium Myristate, Aroma/Flavor, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Fruit Powder, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77499), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Manganese Violet (CI 77742), Yellow 5 Lake (CI 19140).

Medium Cocoa – Talc, Octyldodecyl Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Magnesium Myristate, Aroma/Flavor, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Fruit Powder, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Mica, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Yellow 5 Lake (CI 19140).

Pop of Light – Talc, Calcium Aluminum Borosilicate, Magnesium Myristate, Dimethicone, Silica, Octyldodecyl Stearate, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Aroma/Flavor, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Theobroma Cacao (Cocoa) Fruit Powder, Tin Oxide, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Benzyl Benzoate, Titanium Dioxide (CI 77891), Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Manganese Violet (CI 77742).



Podsumowując :


Świetna paleta,która daje naprawdę naturalny wygląd skórze. 
Praca z tymi pudrami to czysta przyjemność - są tak kremowe,przyjemne w dotyku,że rozcierając nie ma mowy o zrobieniu sobie krzywdy,przesadzeniu z ilością ! Bardzo łatwe w obsłudze,nadadzą się idealnie dla osób zaczynających przygodę z konturowaniem twarzy.
Proszki są bardzo drobno mielone, ​​dzięki czemu są tak miękkie, że wtapiają się w skórę prawie tak łatwo jak krem.
Cała firma Too Faced słynie z faktu,iż jest całkowicie wolna od badań produktów na zwierzętach a ich produkty sa całkowicie wolne od składników pochodzenia zwierzęcego - myślę,że dobrze znać ten fakt !
Wszystkie pudry pachną kakao ! Autentycznie !
W środku znajdziemy również lusterko dobrej jakości. 
Wiec w zasadzie znajdziesz wszystko czego potrzebujesz w jednej palecie :)

Poniżej wrzucam zdjęcia z zużyciem właśnie tych produktów - użyłam medium cocoa do podkreślenia rysów twarzy, light cocoa w strefie pod oczami, pop of light w miejsca gdzie zazwyczaj nakładam rozświetlacz - kości policzkowe,czubek nosa i delikatnie broda. 






Mam nadzieję,że post przypad Ci do gustu ! :*

Daj znać czy może miałaś już styczność z tym produktem a jeśli nie to czym najbardziej lubisz modelować swoją twarz ( jeśli to robisz ) ;)

Buziakiii przesyłam i do następnego M :*

23 komentarze:

  1. paletka jest cudowna, a jaki makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że w naszej Sephorze nie ma więcej produktów z Too Faced. Ta paleta jest moim marzeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak narazie widziałam tylko te dwie palety Chocolate Bar i nic poza tym ... szkoda ;)

      Usuń
  3. Katosu wychwalała te bronzery:) Świetnie skomponowana paleta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katosu wychwalała wszystkie produkty Too Faced - i słusznie bo maja naprawdę wiele w ofercie produktów wartych uwagi ;)

      Usuń
  4. A obecnie konturuję twarz bronzerem 505 z Inglota i bronzerem z The Balm Bahama Mama:) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa już kultowe produkty ;) Muszę kiedyś skusić się na bronzer z Inglota właśnie :) Również pozdrawiam

      Usuń
  5. Zawsze mi szkoda czasu na takie malowanie, podziwiam, że potrafisz i... że Ci się chce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jakoś szybko mi to idzie ;) Lubię i cieszy mnie to więc nie zastanawiam się nigdy czy mi się chce hah jakoś naturalnie już mi przychodzi :)

      Usuń
  6. Widziałam tą paletkę na YouTube u Katosu i tez mówiła, że głównie 2 jaśniejsze pudry jej pasują. Dlatego ja jej nie zamówiłam, bo ja też bym ich nie używała i postanowiłam zamówić Contour Kit z ABH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Contour Kit też długo za mną chodzi ale już bym zgrzeszyła kupując i to ;) Może w dalszej przyszłości się skuszę :)

      Usuń
    2. Ja juz na szczęście się zdecydowałam, bo bardzo długim czasie i aktualnie czekam aż do mnie przyleci :)

      Usuń
    3. Podobno trafiony kosmetyk więc myślę,że będziesz przeszczęśliwa kiedy już otworzysz paczkę. U mnie pojawiła się okazja na najnowszą paletę cieni ABH ale nie zapeszam bo jeszcze z tego nic nie wyjdzie :)

      Usuń
    4. Mnie akurat cienie nie kuszą, bo mój makijaż oka jest bardzo prosty i naked basic 2 mi wystarcza do jego wykonania :) ja się jeszcze zastanawiam nad pomada, ale nie wiem czy blonde czy taupe :)

      Usuń
  7. Ciekawią mnie te kosmetyki więc zobaczymy jeśli uda mi się coś przygarnąć z ABH :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ktoś ma do nich dostęp, to tym bardziej ;) Ale teraz na coraz większej ilości stron internetowych można je dostać, lecz niestety ceny są zawyżone, a szkoda ;)

      Usuń
  8. Ciekawa paletka, ja rzadko konturuję twarz, więc raczej mi się nie przyda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Too Faced. Moja ulubiona marka. A paleta Chocolate bar rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak mam obie - Chocolate Bar i Semi Sweet również ;) teraz jak tylko wejdzie nowa brzoskwiniowa paleta lecę do Sephory zobaczyć jak wygląda i może kupić jeśli przypadnie mi do gustu ;)

      Usuń