wtorek, 8 września 2015

AVON Pomadki Zmysłowa Przyjemność & Ekstra Lasting Lipstick |

Dzisiaj post dosyć przyjemny dla mnie ..
Temat ust !



Rozpocznę od tego,że nie jestem wielką fanką zakupów ani internetowych ani katalogowych dlatego bardzo rzadko z nich korzystam.

Dlaczego AVON ?

Jakiś czas temu firma Avon wystartowała z kanałem Avon MakeupTV na YT - tam możemy podpatrzeć jakie w rzeczywistości są odcienie danych szminek,błyszczyków,cieni do powiek itd. Myślę,że firma nie mogła wpaść na lepszy pomysł swojej promocji ponieważ na pewno sporo z Was jak i ja - kiedyś sparzyłyśmy się na zakupach katalogowych,bo na zdjęciu praktycznie każdy odcień produktu różni się mocno od stanu realnego ! Dlatego ja już subskrybuje kanał Avon i tam wypatrzyłam dzisiejsze bohaterki,o których chciałam Wam opowiedzieć i pokazać swatche.

A więc zapraszam do dalszej części :*





Zadecydowałam się na początku na tylko trzy odcienie pomadek a z czasem domówiłam resztę :P

Dlaczego Ekstra Lasting i Zmysłowa Przyjemność?



Ekstra Lasting :

- są bardzo długotrwałe
- mega kremowe
- bez problemu się je aplikuje
- kolory są bardzo nasycone
- komfortowe na ustach
- nie wysychają na suchy mat,ich wykończenie jest pośrodku satyny a matu

Zmysłowa przyjemność :

- bardzo kremowo-żelowa konsystencja
- nasycone kolory
- nie są długotrwałe aczkolwiek u mnie trzymają się od 3-5h bez problemu
- bardzo komfortowe w "noszeniu"
- pozostawiają na ustach "blask",nie jest to błyszczenie,świecenie tylko zdrowy blask tak jakby usta były pokryte pomadką nawilżającą

Dlaczego zwróciły moją uwagę?

- tak jak wspominałam na początku,nie jestem fanką katalogowych zakupów. Poza tym nie jestem też fanką firmy AVON ale to wcale nie oznacza,że wszystkie kosmetyki mają do niczego - moim zdaniem ! Używam już od lat ich serum na włosy do zniszczonych końcówek również. Tego czego nigdy nie polecałam i nie będę polecać to cienie do oczu czy podkłady,korektory... Perfumy,kremy czy balsamy uważam,że mają również warte uwagi.

- kolory - odcienie,które wypatrzyłam dla siebie okazały się być bardzo twarzowe i tak jak dziewczyny pokazywały je realnie na kanale tak przyszły do mnie,bez żadnej ściemy w opisie ich konsystencji czy odcienia - tutaj wszystko się zgadzało !

- dla siebie wybrałam akurat te dwie serie pomadek,konsystencja i efekt jaki daje mi na ustach czy komfort w noszeniu przemówiły do mnie w 100% !

- używam ich bez przerwy,na co dzień idealne !

Z całego serca Wam je polecam.

Odcienie,które posiadam to :

Ekstra Lasting:

Vintage Pink - jest to neutralny zgaszony odcień różu





Fiery Red - intensywna czerwień - strażacka czerwień




Eternal Flame - ciemna czerwień

Przepraszam za złą aplikację :D




Cappucino - średni odcień nude



Totally Twing - bardzo wyjątkowy odcień, trochę jakby brąz aczkolwiek to też nie jest prawdziwy brąz,ciężki do opisania


Zmysłowa przyjemność :

Purple Hyacinth - zgaszona jasna śliwka





Day Lily - szarawy odcień średniej brudnej lilii - jakkolwiek to brzmi :D





Garden Rose - neutralny bardzo żywy róż - wielokrotnie mogłyście zauważyć go u mnie w różnych postach jak i jednych ulubieńcach.


 Tutaj wrzucam linki :





A jak jest z Waszym doświadczeniem z katalogowymi zakupami ?
Lubicie czy nie korzystacie?

Mam nadzieję,że post okazał się być przyjazny !

Żegnam się z Wami i zapowiadam niedługo swatche i opis nowej palety NAKED SMOKY - już ją testuję,już ją mam ! ;)

Buziakii do następnego M :*





13 komentarzy:

  1. Uu fajne odcienie, ja rzadko zamawiam z Avonu, ostatnio nie trafiłam w ogóle z kolorem szminki. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie tak samo .. więc dlatego uważam,że wpadli na świetny pomysł z tym kanałem na YT ! Ułatwili mi przy wyborze odcieni bardzo ;)

      Usuń
  2. Purple Hyacinth i Day Lili podobają mi się od dawna. Chyba najwyższa pora zrealizować to marzenie bo jesień za pasem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Dodatkowo oni bardzo często wrzucają promocje właśnie na tą kolorówkę ;)

      Usuń
  3. Skusiłabym się na Vintage Pink i Cappucino, to takie moje zgaszone kolorki :) Na Twoich ustach oczywiście wszystko prezentuje się znakomicie :) Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza pomadka ma cudny kolorek :)
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne mają kolorki <3 Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vintage Pink oraz Totally Twing spodobały mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vintage pink teraz męczę na co dzień a Totally Twing będzie moim hitem tej jesieni :)

      Usuń