środa, 23 września 2015

BECCA | Champagne Pop | Jaclyn Hill | Rozświetlacz do twarzy | Becca Illuminator |

Mam !
Po prostu aż mi mocniej serce zabiło kiedy dowiedziałam się, że udało się dostać nowy rozświetlacz do twarzy australijskiej marki Becca,którego współtwórcą została jedna z moich ulubionych blogerek,vlogerek i makijażystek Jaclyn Hill .
Zapraszam na dosyć krótki post ale mam nadzieję, że przyjemny <3


Tylko taki "freak" kosmetykowy jak ja może wyobrazić sobie radość, ekscytację i euforię kiedy przyszła do mnie wiadomość, iż udało się kupić limitowany rozświetlacz marki BECCA.
Marka ta jest dostępna tylko w salonach Sephora lecz nie ma jej w Polsce i w Danii również więc jest pewien problem z dostępnością ale jestem tak zakochana, że nie było opcji aby nie podzielić się tym z Wami !
Ja swój kosmetyk zdobyłam dzięki życzliwości pewnych osób, którzy zgodzili mi się przywieźć rozświetlacz z USA :)
Ale od początku :
Kim jest Jaclyn Hill ?
Jaclyn Hill jest piękną,młoda i bardzo utalentowaną dziewczyną, która prowadzi swój kanał makijażowy na YT KLIK . Subskrybuje ją ponad 2mln ludzi :O !!! Jest ona jedną z moich ulubionych blogerek. Pełna pasji, życia ! Bije od niej tyle energii, że można pozytywnie się naładować przez samo jej oglądanie. Stworzyła ona razem z marką Becca rozświetlacz Champagne Pop, który jest totalnym unikatem ! Cudowny odcień szampana stwarza taką taflę na twarzy,że nawet Mary Lou dosyć słabo przy niej wypada. Absolutnie się zakochałam !
Oczywiście kosmetyk polecam tylko i wyłącznie dziewczyną, które naprawdę lubią efekt rozświetlacza ! Ja jestem fanką totalna.
Plusem i to wielkim jest fakt, iż będzie on pasował do każdego typu urody.
Jedynym minusem,którym ja widzę to cena - niestety !
Tylko musiałybyśmy się smarować od stóp do głów aby zużyć jego większość część ! Wiec w stosunku ceny do wydajności - kwota ta nie wydaje się już taka wysoka ;) - tak sobie tłumacze hah
 Oczywiście wykonam dla Was makijaż z jego użyciem - warto wspomnieć, że można go użyć jako rozświetlacz ale również jako cień do powiek więc istnieje naprawdę wiele opcji z jego użyciem.
Szczerze Wam napiszę, że dopiero teraz rozumiem dlaczego tyle blogerek reklamuje nie tylko ten produkt ale ogół rozświetlaczy marki BECCA !
Osobiście dołączam do grona fanek firmy i mam nadzieję, że produkt mnie nie zawiedzie :)
To by było na tyle Kochanii :*
Dajcie znać co Wy myślicie o marce Becca,czy lubicie Jaclyn i ogólnie czy spodobał się Wam produkt :)
Buziaki
Do następnego M :*



  

13 komentarzy:

  1. Zazdroszczę! Mnie kusi kolor Opal <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam online - wydaje się być cudny <3

      Usuń
  2. Jestem ciekawa czy wśród gamy tej marki znalazła bym jakiś rozświetlacz w chłodnym odcieniu typu lightscapade z maca. Ten byłby dla mnie zdecydowanie za ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm to jest mój pierwszy produkt marki Becca ale wyszukałam i spójrz na odcień Moonstone. Niestety na każdym zdjęciu wygląda nieco inaczej ale wydaje się być ciut ciut zbliżonym do MAC.

      Usuń
  3. Mnie produkty Becca bardzo przypadły do gustu i uwielbiam z nich korzystać ;) Z serii Shimmering Skin Perfector mam wersję w kremie-żelu odcień Opal- rewelacja! Cieszę się, że jesteś zadowolona z tej wersji limitowanej, sama długo rozważałam zakup, a Jaclyn również bardzo lubię, jest fantastyczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawiła się opcja zakupu choć do końca byłam pewna, że nie dojdzie do tego bo wszędzie był rozkupiony - tym większa moja radość kiedy go zobaczyłam. Jest to mój pierwszy kosmetyk marki Becca i absolutnie przepadłam :)

      Usuń
  4. Nie znam ani Jaclyn, ani tej marki :P Chyba jestem lekko zacofana hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ohh becca, te produkty mnie kuszą ten kolorek zdecydowanie nie dla mnie ale to nie znaczy, że mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mocny pigment nie wiem czy umiałabym nim dobrze się rozświetlić bez efektu choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rozświetlacze, mam ich kilka, ale znalazłam ideał więc nie szukam dalej :)

    OdpowiedzUsuń