poniedziałek, 28 września 2015

Makeup Step by Step | Fall Makeup | Pomyśł na jesienny makijaż | złoto i miedż |

Od kilku dni już z Nami jest ... A przynajmniej ze mną - JESIEŃ <3 Moja ulubiona pora roku !

Czym różni się dla mnie od pozostałego czasu w ciągu roku?

Przede wszystkim tysiącem innych,cieplejszych barw. Ja jako niebieskooka dziewczyna kocham ciepłe barwy w ubiorze, w makijażu i krajobraz jesienią jest wyjątkowo piękny jak przy żadnej innej porze roku :) Wszystko, co dotąd było monotonne, nagle staje się powalająco piękne.

To właśnie jesienią możemy się zatrzymać, patrzeć i chłonąć wszystko to co dzieje się na około.

Wiec żeby nie przedłużać zapraszam na jesienny makijaż ;)





 1 KROK
 Nie chciałam aby był on mocno skomplikowany więc rozpoczynamy od zaznaczenia zewnętrznego kącika i całej górnej linii rzęs jak i do połowy dolnej czarną kredką po czym rozcieramy ją po całości - tak jak na zdjęciu. Da Nam to przyciemnienie tej partii makijażu,gdzie chcemy uzyskać największa intensywność jak i przykryje Nam jasne obszary pomiędzy rzęsami - co zawsze wygląda ładniej w każdym makijażu oka.



2 KROK
Kiedy już mamy "szkielet" to pora na załamanie oka. W tym przypadku nie jest to "typowe" zaznaczanie załamania oka,po prostu w miejscu gdzie ono się znajduje delikatnie przyciemniamy ten obszar a następnie bierzemy matowy cielisty cień (może być puder) i dodatkowo rozcieramy ten cień cielistym po to aby naprawdę stworzyć tylko złudzenie koloru - u mnie dosyć połyskujący odcień, Ty możesz w to miejsce użyć matu również w odcieniu toupe i też będzie to spójnie wyglądało. U mnie początkowo był inny pomysł a w trakcie koncepcja się zmieniła dlatego użyłam dosyć metalicznego odcienia. Uratowałam sytuację właśnie matowym cielistym kolorem.



3 KROK
 Nakładam na centralna część oka mocno metaliczny cień - na górnej powiece robię to palcem bo w ten sposób zawsze uzyskujemy mocniejszą pigmentację koloru, natomiast na dolnej robię to pędzlem - ważne żeby był dosyć zbity wtedy mniejsze prawdopodobieństwo, że cień Wam się osypie :)




4 KROK 
Jeśli już w załamaniu oka zaaplikowałam wcześniej chłodny odcień to teraz dodatkowo zewnętrzny kącik dolny i górny przyciemniam również chłodnym brązem - robię to tylko w tym miejscu gdzie wcześniej nakładałam kredkę. Ważne aby był to matowy cień - w moim wypadku to był mus z tego względu, że całość już jest połyskująca. To samo w wewnętrznym kąciku aby nie przesadzić po prostu daje matowy cielisty beż :)


 Pozostaje tylko wytuszować rzęsy i opcjonalnie przykleić sztuczne - ja tego dzisiaj nie robię bo efekt, który uzyskałam mnie zadowala.

Kosmetyki,których użyłam :

Twarz :


Podkład,którego użyłam

Korektor pod oczy


Baza pod podkład,rozświetlająca baza od Loreal
Dodatkowo do modelowania twarzy :

Too Faced Cocoa Contour Palett


Róż:




Rozświetlacz:



Oczy:


Marc Jacobs 204 the starlet


Chocolate Bar Too Faced Semi-sweet




Too Faced Better Than Sex Mascara


Usta:



Brwi:



Mam nadzieję,że makijaż przypadł Wam do gustu :) Poniżej wrzucam Wam zdjęcia całości.

Przesyłam również link z fajnym artykułem co aktualnie mamy w trendach jesień/zima 2015/2016 :) W wolnej chwili polecam zajrzeć KLIK

To by było na tyle Kochanii...

Dajcie znać czy również tak samo jak ja kochacie jesień ? A jeśli tak to co lubicie najbardziej :)
W razie jakichkolwiek pytań - zapraszam Was do komentowania poniżej ;)

Dzisiaj się już z Wami żegnam

Do następnego M :*






















23 komentarze:

  1. podoba mi się :) i świetny kolor na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzęski fenomenalne <3 Cudowny makijaż :)
    Kochana poklikasz w linki w najnowszym poście ?
    Bardzo proszę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Makijaż wyszedł Ci pięknie :D A ten kolor pomadki to stanowczo najlepsza opcja na jesien :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakiego tuszu użyłaś? O tym nie wspomniałaś w liście użytych produktów :) Twoje rzęsy wyglądają fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ... Przepraszam :) Too Faced Better Than Sex - mam o nim osobny post :)

      Usuń
    2. Coś Ty, nie przepraszaj :) Zawsze się może zdarzyć, dziękuję bardzo za odpowiedź, kojarzę ten tusz z filmików na YT :*

      Usuń
    3. Jest bardzo dobry i z całego serca mogę polecić . Teraz nawet kiedy już trochę formuła tuszu zgęstniała jest jeszcze lepszy. Pozdrawiam :*

      Usuń
    4. Na razie jestem kosmetycznym bankrutem, ale będę o nim pamiętać! :)

      Usuń
  5. Ochhh tego korektora to Ci szczerze zazdroszczę - cień na środkowej powiece jest śliczny i bardzo pasuje do Twoich oczu :)

    Zapraszam też do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przypasował mi bardzo i narazie używam tylko jego :) Dziekiii :*

      Usuń
  6. Jeszcze raz wspomnę : ślicznie Ci w tym kolorze włosów.

    OdpowiedzUsuń