piątek, 18 września 2015

Makijaż dzienny i wieczorowy paletą Naked Smoky od Urban Decay |

Tak jak obiecałam ! Dzisiaj dwa makijaże : mocne smoky eye oraz zwykły dzienny look lecz oba wykonane tylko za pomocą jednej palety - Naked Smoky od Urban Decay.

Więcej informacji na temat samej paletki znajdziecie tu KLIK.








Pierwszą propozycją moja dla Was jest smoky eye . Makijaż jakim jest smoky kocha chyba każda z Nas ! Nie jest to makeup na co dzień ale na większe wyjścia. U mnie dzisiaj bez sztucznych rzęs ale Wy możecie poszaleć i dokleić "firanki" :) Osobiście bardzo rzadko wykonuje tego typu malunek na swoich oczach nawet wieczorową porą i nie mam pojęcia dlaczego bo strasznie podoba mi się przydymiony efekt u innych dziewczyn :)
A zatem zapraszam na makijaż smoky !
Krok 1 Baza - pamiętajcie o dokładnym jej roztarciu na granicach gdzie się kończy


Krok 2 Zmatowienie przestrzeni pod łukiem brwiowym


Krok 3 Zaznaczenie załamania oka


Krok 4 Pogłębienie załamania oka


Krok 5 Na całą powiekę ruchomą - możecie to zrobić za pomocą paluszka,ja użyłam pacynki



Krok 6 Kreska eyelinerem i tuszowanie rzęs


Krok 7 Dolna powieka : Najjaśniejszy cień z paletki ląduje w wewnętrznym kąciku a po całości ciemny grafit ( odcień ze zdjęcia ). Dodatkowo tylko na centralną część oka dolnej powieki nakładam ten sam cień,którego nakładałam na całości ruchomej górnej powieki. 




Dodatkowo na górnej linii wodnej nakładam czarną kredkę a na dolnej brązową.
Efekt końcowy:






Różnica pomalowanego oka i "gołego" :D




Drugą propozycją jest makijaż dzienny - i tutaj to faktycznie odzwierciedliłam mój codzienny makijaż oka. Bardzo lubię siebie w takich barwach i nie ukrywam,że będzie on pasował praktycznie każdej z Was. Bardzo uniwersalny i banalnie prosty !
Krok 1 Baza


Krok 2 Zmatowienie obszaru ponad załamaniem oka


Krok 3 Zaznaczenie załamania oka


Krok 4 Przyciemnienie zewnętrznego kącika przy czym przeciągam tym samym odcieniem na dolną powiekę do połowy oka


Krok 5 Ponowne przyciemnienie zewnętrznego kącika oka - tym razem trzymam się obszaru bliżej rzęs

Krok 6 Paluszkiem aplikuję błysk ! W ten sposób uzyskacie największą pigmentację koloru. Cień nakładam na całą górną powiekę


Krok 7 Mieszam duraline z ciemnym cieniem i rysuję kreskę, Wy możecie użyć eyelinera,ja chciałam nieco mniej intensywny efekt


Krok 8 Dolna powieka : Mieszanka wszystkich cieni pokazanych na zdjęciu w kolejności od wewnętrznego kącika do zewnątrz


Pozostaje wytuszować rzęsy i tym razem brązowa kredka na górnej linii wodnej oka,natomiast na dolnej u mnie cielista kredka.

Efekt końcowy:







Mam cicha nadzieję,że zarówno jedna jak i druga propozycja przypadła Wam do gustu :)
Dajcie znać co myślicie ...
Na dzisiaj to już wszystko :*
Do następnego M :*

17 komentarzy:

  1. obie wersje bardzo mi się podobają ale jakbym miała wybrać która podoba mi się bardziej to chyba ta jaśniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojemu sercu jaśniejsza też bliższa :) Czasami nawet bez kreski ...

      Usuń
  2. Świetne efekty, ale ja również wybrałabym jaśniejszą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie wersje mi się podobają :) są bardzo w moim guście ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O WOooow jaki efekt na rzęsach. Co za czerń ! Co to za tusz ?

    nammaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wrzucam Ci link do recenzji . Jest to tusz,którego obecnie używam Better Than Sex Mascara od Too Faced. http://beautybymartii.blogspot.dk/2015/09/better-than-sex-recenzja-tuszu-do-rzes.html?showComment=1442588859490#c2193837369784561812

      Usuń
  5. obie wersję bardzo ładne! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne, piękne, piękne! chętnie zostanę z Tobą na dłużej i będę czerpać makijażowe inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obydwa piękne,ale chyba pierwszy bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne propozycje, ciężko tu wybrać która jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się ta paletka :) Przepiękne makijaże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna paletka,nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG AWARD! szczegóły u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz przepiękne rzęsy! Zazdroszczę!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie. :)
    martuellamakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń