środa, 30 września 2015

Ulubieńcy Września 2015 | Loreal | Max Factor | Chanel | MAC | Too Faced | Urban Decay | Avon | Benefit | Neutral | John Frieda |

Witajcie Kochanii :*

Nie wiem czy zauważyliście ale pierwszy miesiąc nauki szkolnej dla dzieciaków już zleciał a jak to mówią najgorszy pierwszy miesiąc - póżniej już leci :D

Ja jako osoba pracująca mówię - najgorszy poniedziałek,póżniej już leci :D

Co u mnie się działo?

No narazie niewiele,praca praca i praca.W październiku tygodniowy wypad do Polski ! Doczekać się nie mogę  :P A co najważniejsze rozpoczynam walkę sama z sobą i zapisałam się na fitness :D Zobaczymy ...
I tu moja prośba do Was ! Jeśli znacie ciekawe stronki dla osób odchudzających się i rozpoczynających swoją przygodę z siłownią itd. - podzielcie się ciekawymi linkami na dole ;) Byłabym bardzoooo wdzięczna <3


Kochanii jak każdego miesiąca zapraszam Was na moich ulubieńców. Ostatni post w tym temacie był skąpy, natomiast kiedy przychodzi jesień u mnie zawsze pojawia się wiele nowości kosmetycznych - tych pielęgnacyjnych i kolorowych więc zapraszam :*




Pielęgnacja :

W pielęgnacji twarzy i ciała testowałam kilka kosmetyków ale nic nie chwyciło mnie na tyle aby mogło tutaj się pojawić !
Co do pielęgnacji włosów nadal stosuję ulubieńca zeszłego miesiąca Klik oraz mojego absolutnego faworyta wśród szamponów marki Neutral. Wykończyłam olej arganowy i szykuję portfel na coś ekstra z Polski :D

Kolorówka:

Oj w okresie jesienno-zimowym używam sporo kosmetyków !



Temat rozświetlenia pozostaje nadal ze mną więc bazę jaką stosowałam pod makijaż cały miesiac była to rozświetlająca baza Loreal Lumi Magique 



Kupiłam dwie jedną właśnie Loreal a drugą miniaturę marki Benefit The Pore fessional. Tą stosowałam przez cały miesiąc bo i efekt,który mi dawała odpowiadał mi najbardziej. Tą drugą - od święta ! Baza rozświetlająca wspaniale przygotowuje cerę do makijażu,rewelacyjnie ją odświeża i sprawia,że Nasza skóra wyglada na bardziej wypoczętą i zdrową niż jest ;) Ja jestem absolutnie zakochana !

Podkład:

Wrzesień był miesiącem gdzie niby trochę byłam opalona a niby już tej opalenizny nie było ! Wszystko pomiędzy więc musiałam sobie radzić w oczywisty sposób i mieszać dwa podkłady aby stworzyć odcień,który będzie odpowiadał i przede wszystkim pasował do reszty ciała.

U mnie był to podkład Max Factor Skin Luminizer mój odcień to 50 neutral oraz Chanel Vitalumiere też o nr 50 . Po prostu mieszałam oba tak aby stworzyć odcień idealny do mojej skóry. Zakochałam się w tej mieszance od pierwszej aplikacji bo nie ukrywam,że piersza próba była eksperymentem !  Moja cera nabiera blasku,jest promienna a wszystko co ma być zakryte - jest ! Duet na ten czas idealny dla mnie :)

Bronzer,róż i rozświetlacz :

Tutaj nic prostszego ulubieńcy ulubieńców ! MAC w odcieniu Harmony i róż MAC w odcieniu Peachykeen. Powiało nuda wiem ! Ale uwierzcie mam sporo innych róży a zawsze wracam albo do MAC albo do Cindy Lou-Manizer są to moje dwa ulubieńce bez których narazie nie moge sie obyć.Oba te odcienie róży są rozświetlające więc w tym miesiącu rezygnowałam totalnie z rożświetlacza .

Oko:

Tutaj maja miejsce dwie palety,które testowałam i które są moimi miłościami od samego zakupu.




Porwały mnie totalnie - pierwsza Too Faced Chocolate Bar Palett Semi-Sweet i druga Urban Decay Smoky Palett.
Żeby się nie powtarzać wrzucam Wam linki do ich opisu itd.
Too Faced KLIK
Urban Decay KLIK
Makijaż wykonany paletą Smoky KLIK
Jeszcze nigdy w ulubieńcach nie pojawił sie tusz do rzęs !Teraz musi być inaczej bowiem mam coś z czego jestem mega zadowolona,nie jest ideałem ale jego trwałość i efekt jaki mi daje zasługuje aby tu być !Mowa o maskarze od Too Faced Better Than Sex,której recenzję dla Was robiłam niedawno Klik


Używam jej bardzo chętnie i absolutnie nie żałuję zakupu. Poza tym teraz kiedy już delikatnie formuła zgęstniała oczarowała mnie totalnie. W linku,którego Wam wyżej wrzuciłam możecie zobaczyć efekt przed i po nałożeniu,więc tam Was serdecznie zapraszam :)
Usta:
Cały miesiąc absolutnie do znudzenia dzień w dzień - po prostu Ekstra Lasting i Avon w odcieniu Vintage Pink



Bardzo twarzowy kolor ! Idealny na co dzień :) a co najważniejsze trwałość na 5+ !!!
To by było na tyle Kochanii...
A jacy są Wasi ulubieńcy ? Piszcie chętnie poczytam :*
Cały okres,który teraz się rozpoczyna otwiera dla mnie zapał w testowaniu nowości i szukaniu perełek. Sezon jesień/zima to czas kiedy autentycznie mam potrzebę wykonywania makijażu i chęć na dodatkowe zabiegi kosmetyczne. Dlatego nie mogę się doczekać wyjazdu do Polski i czasu aż porządny fryzjer zajmie się moimi włosami a mam w planie je podciąć i trochę przyciemnić od góry oraz brwi,które aż się proszą o korektę - tym razem sprawdzona specjalistka :)
O wszystkim pochwalę się tu - dla Was !
Żegnam się i ściskam ogromnie
Do następnego M :*




13 komentarzy:

  1. Czekoladowa paleta chodzi za mną już bardzo długo... U mnie w jesienne dni sprawdza się również swietnie au naturel od sleek'a :) reszta ulubieńców już niedługo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z przyjemnością poczytam co u Cb się sprawdziło ;)

      Usuń
  2. Czekoladowa paleta chodzi za mną już bardzo długo... U mnie w jesienne dni sprawdza się również swietnie au naturel od sleek'a :) reszta ulubieńców już niedługo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor szminki!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię baze rozświetlająca z loreal
    Obserwuje <3
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Marzy mi się ta czekoladka :) Gdzie mieszkasz kochana? Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tymczasowo Kopenhaga - Dania, a przyszłościowo i przeszłościowo - Ostrów Wielkopolski . Buziakiii !

      Usuń
  6. ta paletka z too faced to marzenie <3 widział nowosci od nich , również zachwycają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych cudownych palet *.* Moimi ulubieńcami ostatnio jest szminka z MAC Velvet Teddy i konturówka Whirl tej samej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Velvet Teddy ? Poluje na nią ale przed jej zakupem chciałabym Creme Cup . Cudowne oba odcienie :)

      Usuń