piątek, 2 października 2015

Max Factor Skin Luminizer Foundation | Recenzja podkładu |


Hej Kochanii :*


Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzje podkładu rozświetlającego marki Max Factor. Wiec jeśli ciekawi Was ten produkt to zapraszam do lektury ... :*






Opis producenta :


 Podkład Max Factor Skin Luminizer zawiera innowacyjną formułę złożoną ze składników pielęgnujących oraz delikatnie rozświetlających drobinek, które zapewniają skórze promienny wygląd. Perłowe pigmenty rozjaśniają skórę, natomiast zawarte w podkładzie elastomery przepięknie odbijają świtało, nadając twarzy wypoczęty wygląd. Formuła podkładu Max Factor Skin Luminizer zapewnia skórze subtelne rozświetlenie i lżejsze krycie, wyrównujące koloryt skóry oraz drobne niedoskonałości.

Występuje w 5 odcieniach.

Cena: ok. 60zł / 30ml

Dostepność : drogerie Natura,Rossman Hebe itd.

Konsystencja :

Płynny podkład w plastikowej buteleczce z pompką w środku umożliwiającą kontrolowanie zużytego produktu.


Osobiście jest to mój ulubiony typ opakowania - widzę ile produktu jeszcze mi zostało i co najważniejsze przy tego typu buteleczce zużyjemy cały produkt w 100% !

To co warto jeszcze podkreślić to w środku jest podkład oczywiście,wraz z rozświetlaczem - można tak powiedzieć ! Ta jasna formuła to substancja otulająca Nasz podkład z perłowym pigmentem,który wnosi rozświetlenie w Nasz makeup ! Przy wyciskaniu podkładu obie formuły się łączą i aplikujemy gotowy kosmetyk.




Przeznaczenie :

Jak każdy kosmetyk rozświetlający będzie on doskonałym wyborem dla cer suchych,normalnych i cer dojrzałych.

Ja jestem posiadaczką cery mieszanej ze skłonnościami do przesuszania się i jest on dla mnie idealnym rozwiązaniem teraz przede wszystkim po lecie. Daje niesamowite uczucie komfortu na buzi,nie ściąga w żaden sposób i wygląda naturalnie. Poniżej oczywiście wrzucę zdjęcia z przybliżeniem, bez przypudrowania, z pudrem i już na końcu z całym full makijażem :) Więc same możecie ocenić. Oczywiście dodam również moje zdjęcia bez makijażu więc tu macie możliwość porównania.

Nie wyobrażam sobie niestety go na cerach tłustych,z problemami skórnymi czy bliznami i przeróżnymi zmianami skórnymi - będzie on prawdopodobnie podkreślał wszystko to co chciałybyście zakryć . - Jeśli jest na sali posiadaczka owej cery i używasz tego produktu to proszę o komentarz na dole ;)

Podstawowe właściwości :

Śmiało mogę napisać,że jest to podkład lekki ( nie lejący,jest on zbity dosyć gesty przy czym powtórzę jeszcze raz jest bardzo lekki),średnio kryjący doskonały dla cer dojrzałych w pierwszym rzędzie. Daje uczucie nawilżenia, kompletnie nie ściąga buzi - jak to w zwyczaju mają ciężkie zastygające podkłady. U mnie kryje ładnie i nie mogę narzekać lecz nie jest to podkład,którego użyłabym na wieczór. Cery suche mogą spokojnie z niego korzystać bo przez swoja lekka formułę na bazie wody nie będzie on obciążał Was w żaden sposób.




Moja ocena :



Na ten czas jest moim podkładem na co dzień ! Używam go absolutnie każdego dnia i jestem z niego bardzo zadowolona :)

Nie wchodzi w zmarszczki,ładnie utrzymuje się na twarzy,daje efekt rozświetlenia sam w sobie - nie ma w nim żadnych drobinek czy pyłku,którego byśmy zauważyły na buzi. Po całym dniu noszenia ściera się w okolicy nosa i brody - to norma ! Nie robi smug i plam przy aplikacji czymkolwiek - ja nakładam go BB,palcami i pędzlem najrzadziej - sprawdza się przy każdej metodzie.
Nie pozapychał mnie ani razu,bardzo ładnie wygląda na nim róż,bronzer,rozświetlacz itd. - utrzymuje cały makijaż w prawie nienagannym stanie przez cały dzień.

Aleeee...

Nie wyobrażam sobie go nie przypudrować ! Właśnie przez ta lekką formę pozostawia lepką warstwę,która aż prosi się o przypudrowanie. Wiem,że w zasadzie każdy podkład należy przypudrować ale jeśli kosmetyk wykazuje działanie ściągające i matujące - ja po prostu tego nie robię.

No i kolory .... Uhhhh i tu powstaje problem ! Cała gama ma tylko 5 odcieni przy czym te różowe tony uhhhh - ja koryguje cały efekt pudrem o żółtawym kolorze ! Więc tu Was uczulam ! Patrzcie czy kolor nie odcina się od reszty ciała. Oczywiście możecie się ratować innym podkładem o cieplejszej tonacji czy żółtym pigmentem ale po co jeśli kupujemy produkt to chcemy aby tylko on Nam wystarczał - ja problemu z tym nie mam bo mam sporo kosmetyków,które mi to skorygują ale nie każda z Nas ma taka możliwość.

bez podkładu



z podkładem

Full makijaż

Podsumowując :
Gorąco polecam wszystkim tym dziewczyną,które lubią lekki podkład o naturalnym wykończeniu. Nie jest to produkt matujący,długotrwały czy mocno kryjacy. U mnie znalazł swoje miejsce w kosmetyczce ;)
może znajdzie i u Was !
Dajcie znać czy znacie ten podkład,czy lubicie a może miałyście i nie polecacie.. Chętnie poczytam :)

Dzisiaj się z Wami żegnam :*

Do następnego M :*


bez makijażu


Full makeup

sam podkład
 
podkład przypudrowany + bronzer na policzkach




16 komentarzy:

  1. efekt jest naprawdę zaskakująco dobry!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie u Ciebie wygląda, ale ja jestem wymagająca i szukam czegoś z formułą "long-lasting" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tutaj do - long-lasting daleko :(

      Usuń
  3. Ślicznie wygląda na Twojej buzi ;) Ja bardzo lubię takie wykończenia, a opis wydaje mi się całkiem fajny. W prawdzie mojej cerze daleko do ideału, mam blizny potrądzikowe i inne niedoskonałości, ale mimo wszystko nie unikam produktów rozświetlających.
    A tak nawiasem mówiąc to z Max Factor bardzo lubię tusze do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ! Nikt nie powiedział,że efekt rozświetlenia jest tylko dla cer bez skazy :) Ja poza tym podkładem z marki Max Factor niestety nie miałam okazji nic testować. Jakoś zawsze daleko mi było do ich szafy ... A ten podkład mega zaskoczenie (pozytywne) :)

      Usuń
  4. Ładnie wygląda na skórze, ale zniechęca tak mało odcieni w gamie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gama jest skąpa ! Szkoda bo fajny kosmetyk a przez mały wybór odcieni sporo dziewczyn z niego zrezygnuje .... Szkoda :)

      Usuń
  5. Unikam różowych tonów w podkładach, więc mogłabym mieć problem z doborem odpowiedniego odcienia i mat też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo spodobało mi się opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt ładny,niestety przy mojej cerze odpada :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, czy znalazłby się odcień idealny dla mojej cery, bo jestem blada jak trupiak :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile ja bym dała za taką piękną cerę :) Ty ślicznotko moja :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam przed chwilunią u Cb i kto tu ma piękna cerę :D ??? Dziekiii ! :* Całusy

      Usuń
  10. Szkoda, ze taki kiepski wybór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! Efekt mi się bardzo podoba! Jeśli jego gama kolorystyczna wpada w róż to ideał dla mnie!

    OdpowiedzUsuń