sobota, 31 października 2015

Ulubieńcy PAZDZIERNIKA 2015 | MAC | Too Faced | Makeup Revolution | KOBO | Golden Rose | Giorgio Armani | BECCA |


 Kochanii ...

Pozostały Nam dwa miesiące do końca roku i ponownie rok Nam przybywa :)

Czas leci tak szybko, że czasem mnie przeraża jak wszystko szybko się dzieje.

U mnie w Październiku wiele się działo, zdarzyłam być na chwile w Polsce i odetchnąć choć chwile ! Za każdym razem kiedy wracam do kraju choć na moment uświadamiam sobie jak bardzo za nim tęsknie :)

W tym miesiącu zestawienie całej kolorówki, bez której nie wyobrażałam sobie min. mojego wyjazdu. Sprawdzeni, godni polecenia !

Zapraszam :*




Pierwszym i absolutnie ulubionym ulubieńcem jest puder Studio Fix od MAC i mój odcień to NC20.
Kupiłam go bo w sumie na gwałt potrzebowałam pudru do utrwalania podkładu. Wybór miał paść na Meteoryty Guerlain ale pech chciał,że akurat nie było mojego odcienia więc poszłam do stoiska MAC.
 Już wiele słyszałam na temat tego produktu i absolutnie się nie zawiodłam. Tak jak pisałam wcześniej kupiłam go z zamiarem utrwalania podkładu i gdybym wcześniej wiedziała,że ten puder spisze się idealnie w roli podkładu to sporo czasu bym oszczędziła od dawien dawna ! Produkt sam w sobie jest świetny !  Cera jest wygładzona i wygląda bardzo naturalnie. Faktem jest,że nie jest to kosmetyk kryjący więc polecam go osobie,która nie ma problemu z cera i za wiele nie musi zakrywać.  Aleee.... Jeśli potrzebujesz dodatkowego krycia po podkładzie to ten puder Ci to da. Efekt nie jest stricte matowy aczkolwiek cera nie jest też świetlista. Dla mnie ideał nad ideałami - używam na co dzień sam jako podkład a na wyjścia po prostu utrwalam nim podkład - efekt - porcelanowa twarzyczka ! Nic dodać nic ująć ! 

Na stronie producenta znajdziemy następujący opis :
Studio Fix to puder i podkład w jednym, łączący dobre krycie z łatwością aplikacji. Stworzony do używania na sucho, puder z pigmentami tworzy matową, jedwabistą teksturę. Zawiera krzemionkę i talk, absorbujące ze skóry serum oraz pomagające zachować gładkie, matowe wykończenie makijażu. Talk, zmielony do mikroskopijnych rozmiarów, zapewnienia skórze piękną teksturę, jednocześnie pozwala jej oddychać. Studio Fix to produkt trwały, dostępny w szerokiej gamie kolorów (C - odcienie żółte, NC - odcienie naturalne, NW - odcienie różowe). Może być aplikowany za pomocą pędzla, gąbki lub puszka. Posiada lusterko oraz dodatkową przegródkę z gąbeczką.

Cena: 124zł / 15g


Kolejnym ulubieńcem po raz drugi jest maskara do rzęs od Too Faced Beter Than Sex Mascara
 Jest ona moim absolutnym faworytem wśród tuszy,których miałam okazje używać. Powiem tak - od kiedy jej używam nie przyklejam sztucznych rzęs na wyjścia a wcześniej zawsze tak robiłam. Daje mi wszystko czego w sumie oczekuje od tuszu - pogrubia,wydłuża,są mega czarne i ładnie rozdzielone. Dla zainteresowanych tym tuszem wrzucam link do jej recenzji,tam znajdziecie zdjęcia efektu przed i po jak i precyzyjne zdjęcia szczoteczki. Zapraszam - KLIK





 
W październiku przerzuciłam  się na matowe pudry brązująco - modelujące w kamieniu - KOBO MATT BRONZING & CONTOURING POWDER
Pierwszy jaśniejszy odcień to 308 SAHARA SAND i ciemniejszy 311 NUBIAN DESERT
U mnie w zależności od czasu jakim dysponuje w danym momencie - czasami używałam obu a czasami jednego. Dają bardzo naturalny efekt,ciężko nimi o plamy czy smugi, w dotyku są niemalże kremowe. Czysta przyjemność  pracy z tym kosmetykiem. Idealne do kreowania cienia na twarzy. Dostępne w drogeriach Natura w okolicy 19-20zł za 9g kosmetyku.














Jeśli ulubieńcy to i rozświetlacz :D I oczywiście,że była to BECCA.

 Sam efekt mówi sam za siebie, ja niewiele muszę dodawać :) BECCA Shimmering Skin Perfector - Champagne Pop i nie posiadam innego równie mocnego,świetlistego dającego tafle na twarzy rozświetlacza.

KLIK 







Usta pozostały neutralne aczkolwiek widoczne.

 Giorgio Armani Sheer/Transparent  nr.9 - ta pomadka jest ze mną już któryś rok z kolei ! Co widać po zużyciu na zdjęciu. Absolutny ulubieniec w sezonie jesienno-zimowym. Ma swoje miejsce w kieszeni w kurtce,wyciągany,używany przy każdej okazji.


 
Velvet matte Golden Rose 02 - piękny neutralny róż,idealny na co dzień. Wykończenie matowe.





Róż - Revolution Makeup Revoution London - Ultra Sculpt & Contour Kit - Ultra Fair C01.




 

Jeśli chodzi o pielegnację twarzy i włosów - tutaj żadnych niespodzianek . Ale ... Jest jeno wielkie ale ! Pierwszy raz natknęłam się na markę Alterra w drogerii Rossman - mają dosyć niskie ceny więc postanowiłam coś przetestować. Zdecydowałam się na chusteczki oczyszczające - Alterra nawilżane chusteczki oczyszczające do skóry suchej i wrażliwej, 25szt. Rozświetlające i odświeżające nawilżenie za całe 3.39 zł.


  Alterra krem na dzień orchidea Skóra dojrzała i wymagająca za 8zł w promocji 


  Istna tragedia !!! Już dawno nie miałam aż tak złych beznadziejnych i kompletnie nie wart żadnej uwagi produktów ! Masakra jakaś ! Miałyście kiedykolwiek kontakt z ta marka? Nie chce się wypowiadać osobno w poście o tych dwóch produktach i przekreślać cała markę - być może to ja natrafiłam na kompletny niewypał ! Dajcie znać,czy macie coś z tej marki,czy lubicie,czy używacie.

 

I to już wszystko na dzisiaj .

Będąc w kraju kupiłam wiele nowości do pielęgnacji włosów. Mam kilka perełek i zrobię o nich osobny post.

A jak było u Was Kochanii z pielęgnacją i kolorówką w miesiącu Październiku ? 

Rossman rusza z mega promocją od początku listopada i zazdroszczę Wam tego ! Polujcie,kupujcie i cieszcie się zdobyczami :*

Wszystkiego dobrego dla Każdej z Was :*

Buziaki

Do następnego M :* 

17 komentarzy:

  1. Znam Twoich ulubieńców, ale żadnych nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem są to dosyć popularne kosmetyki ;)

      Usuń
  2. Ładne odcienie mają te pomadki ;) reszty nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kto by pomyślał, że będziesz tak zadowolona z tego tuszu :)) Tulę na miły wieczorek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomniejszyłabym tylko szczoteczkę i byłby ideał :D

      Usuń
  4. Strasznie bym chciała kiedyś wypróbować ten rozświetlacz! :D Zakochałam się w nim od momentu gdy zrobiło się o nim głośno w social media, niestety jest to miłość na odległość :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś to się zmieni kto wie ;) Becca ma jeszcze inne rozświetlacze i równie powalające jak ten. Ja pasuję narazie na tym jednym bo cena też jest niemała !

      Usuń
  5. A u mnie puder do konturowania Kobo przyczynił się do problemów z cerą :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj :( dobrze,że opinie są różne bo inne dziewczyny widząc Twój komentarz może się dwa razy zastanowić przed zakupem :) Nie u wszystkich jeden kosmetyk spełnia identyczną rolę ;) Pozdrawiam

      Usuń
  6. Ja markę alterra bardzo lubię, choć nie za wszystkimi produktami przepadam. Trzeba wziąć pod uwagę, że są to kosmetyki organiczne, z certyfikatami a niestety natura nigdy nie będzie zachowywać się tak jak chemia. Kwestia przyzwyczajenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mnie akurat te dwa produkty zraziły dlatego stąd moje zapytanie dotyczące innych produktów tej marki ;)

      Usuń
  7. Puder Studio Fix z Mac jest na mojej chciejliście :) Aktualnie mam wersję Studio Careblend, ale uważam, że przydałoby mi się większe utrwalenie. Mimo mojej cery mieszanej z tendencją do przesuszania, to następnym razem zainteresuje się właśnie Studio Fix'em i Blotem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz tendencje do przesuszania cery to uważaj przy Studio Fix w wersji jako podkład bo może przyczynić się do przesuszenia skóry aczkolwiek jeśli stosujesz dobrze dobraną pielęgnację to myślę,że Ci to nie grozi ;)

      Usuń
    2. Podkładu płynnego raczej nie planuje kupować, jedynie podkład w pudrze widoczny na zdjęciu :)
      A co do pielęgnacji, to niestety nie jest dobrze dobrana, gdyż cały czas szukam ideałów :(

      Usuń
    3. Ja czasami jak szukam to po długich poszukiwaniach już sama nie wiem czego szukam hah ... i wracam do starych swoich ulubieńców ;)

      Usuń
  8. matowe brazery to cos czego potrzebuje :)
    puder z maca tez chodzi za mna od jakiesgos czasu ale najpierw musz zuzyc swoj dotychczasowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam odwieczny problem z tym bo zanim zużyje dotychczasowy produkt zawsze po drodze zgrzeszę z nowym ehhhh :(

      Usuń