środa, 9 grudnia 2015

Christmas TAG | Świąteczny TAG | Poznaj mnie bliżej |

Dzisiaj odmiennie dla zabawy i aby dostroić się trochę w tym okresie przed świątecznym wynalazłam piętnaście pytań nawiązujących do Świąt Bożego Narodzenia i mam zamiar szczerze Wam na nie odpowiedzieć abyście miały szerszy obraz mojej skromnej osoby ! Poza tym czasami gonimy w życiu takim tempem,nie mamy czasu przycupnąć i pomyśleć chwilę a czas Świąt Bożego Narodzenia jest trochę takim czasem gdzie możemy przystopować na chwilę i powspominać - bo przecież jest to czas radosny ! A przynajmniej powinien być !  Cieszmy się sobą nawzajem,otwierajmy się na innych bo każdy z Nas mniej lub bardziej potrzebuje wsparcia,ciepłego słowa i chociażby towarzystwa właśnie w ten czas !

Zapraszam i zachęcam Was do tworzenia podobnych postów na swoich blogach bo jest to fajna odskocznia dla Was jako autorów i czytelników  ;)
Będę odpowiadać na następujące pytania :
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
12. Odliczasz dni do świąt?
13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
14. Ulubiony zimowy napój?
15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Hmm krótko przed ... moje przygotowania na ten czas wiążą się z zakupem prezentów dla bliskich i tutaj wszystko się kończy. Jestem w tej dobrej sytuacji gdzie Wigilię jak i całe Święta spędzam "gdzieś" - jak nie u swoich Rodziców to u rodziny męża więc póki co jesteśmy poza "jedzeniowym" przygotowywaniem ! 
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie, niestety co roku stwierdzam,że jestem na to za stara po czym stwierdzam,że na pewno w następne Święta kupię:D 
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?

Kevin - sprawa oczywista ! Święta bez Kevina to jak Święta bez śniegu - niby da się przeżyć ale w dużej mierze czegoś brakuje do pełni szczęścia.



 Poza Kevinem :

To właśnie miłość



Dziennik Bridget Jones



4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Wesołych jest co niemiara ! Każde kolejne Święta przynoszą tuzin kolejnych radosnych pozytywnych wspomnień.
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Myślę,że bardzo tradycyjnie jak u większości ludzi. Przygotowania od samego rana w sam dzień Wigilii - strojenie choinki bo u mnie w domu drzewko ustrajamy właśnie w dzień Wigilii. Całe wyczekiwanie do wieczerzy jest bardzo Świąteczne i w moim domu rodzinnym, rodzice zawsze dbali o klimat Świąt, o całą oprawę od muzyki (kolędy) po jedzenie i nawet od świąteczny strój ! Za to im będę wdzięczna do końca życia bo dzięki nim tak naprawdę ja sama powielam te nawyki i kiedyś zapewne będę te tradycje przekazywała dalej ;)
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Magię,która towarzyszy całej oprawie Świąt - to jest coś co najbardziej kocham w Świętach. Każdy wtedy stara się być weselszy milszy i bardziej otwarty na ludzi - to właśnie przez ta aurę,która tworzy się gdy tylko pojawiają się pierwsze akcenty Świąteczne. W nosie mam,że Święta akcentowane są już czasami w październiku - jest to tak wyjątkowy czas,że absolutnie mi to nie przeszkadza.
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Strojenie choinki w dzień Wigilii, czytanie Pisma Świętego przed wieczerzą i Pasterka o północy - to są chyba główne moje rodzinne tradycje,co roku to samo ;)
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Nie mogło być inaczej jak tylko - All I want for Christmas is You ! Absolutnie kocham tą piosenkę i słucham jej nie tylko w czasie Świątecznym, mam ją w swojej playliście na YT więc jest ze mną przez cały rok ! Poza tym - Let it snow - piękna radosna piosenka .
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Swojej osobistej nie mam i nie będę mieć. Będę miała choinkę w domu moich rodziców - to na pewno ! Co roku żywe drzewko pięknie ustrojone.
10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
Cynamon, wanilia i zapach obieranej mandarynki :D


11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Biały.
 12. Odliczasz dni do świąt?
Wydaje mi się,że kiedyś tego nie robiłam. Kiedy pracowałam w salonie kosmetycznym to okres Świąteczno-Sylwestrowy tak jak szybko nadchodził tak i szybko mijał - niestety. Teraz kiedy już jestem mężatką,mieszkam sama z mężem i dodatkowo przebywam poza granicami kraju to odliczanie stało się obsesyjne .. Cieszę się na ten czas jak małe dziecko ! Związane jest to zapewne z tęsknota za bliskimi ale niestety są to uroki mieszkania zagranicą :(
 13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
Inglot 801

14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata z cytryna i modem !






15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego? 
Wspominając mój "panieński" pokój,który i tak nadal jest mój w moim rodzinnym domu to zawsze była mini choinka - sztuczna z lampkami i pełno dodatkowych dekoracji zarówno w oknie jak i po prostu na półkach.

Podsumowując :



No właśnie jak można ... ;)


Żegnam się z Wami Kochanii dzisiaj, będzie mnie teraz troszkę mniej, okres ten spowodował nie tylko przygotowań kupę ale i więcej pracy w pracy :D i poza nią ... Będę blogowała tak często jak tylko czas mi na to pozwoli.
Zachęcam Was do dublowania mojego dzisiejszego postu.. Myślę,że jest to fajna odskocznia od wszystkich innych rzeczy,które się u Was na blogach dzieją !
Buziaki do następnego M :*

9 komentarzy:

  1. też nie wyobrażam sobie świąt bez zapachu mandarynek i pomarańczy, mniam ;) ale szczerze u mnei to jest spęd ,trochę brakuje atmosfery w tą wigilię , młodsze rodzeństwo wierci się przy stole czekając aż zjedzą opłatek, nikt z nas nie chce śpiewać kolęd ,bo nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ci najmłodsi pewnie chcą szybko przejść od opłatka poprzez szybkie jedzenie do głównego punktu - prezenty :D ;)

      Usuń
  2. Miło było poznać Cię bliżej Kochana :)) Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie święta to czas gdy spotykam się z najbliższymi i wtedy wszystko jest bajeczne i magiczne. Nie ma jak pięknie nakryty stół, pachnąca lasem choinka i pyszne potrawy. Mhh <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrawy mmmmm .... Czuję,że będzie co zrzucać po Świętach :D

      Usuń
  4. Muszę się przyznać że nie oglądałam filmu to właśnie miłość :) nadrobie to w te święta

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym kalendarzem adwentowym mam tak samo.

    OdpowiedzUsuń