piątek, 18 grudnia 2015

Wieczorowe Smoky w kolorze | Make Up Step By Step |

Co powiecie na mocny makijaż oczu w kolorze ?
 Osobiście nie jestem aż tak odważna aczkolwiek kolorystyka przypadła mi do gustu. Niebieski kolor wcale nie musi być obciachowy i tandetny - i aby taki nie był musimy pamiętać o podstawowej zasadzie : nie możemy zafundować sobie tylko i wyłącznie koloru niebieskiego solo - pamiętajmy aby otulał się on ciepłotą : brązem czy nawet pomarańczem !
Odważny niebieski na pewno przypadnie do gustu posiadaczkom brązowych oczu ! Panie, które mają oczy niebieskie zielone, szare również będą atrakcyjnie wyglądać w tych odcieniach ;)
Pamietajcie,że mocny makijaż oczu jest propozycją na wieczór - świetnie sprawdzi się na imprezach typu koncert czy teraz w okresie sylwestrowym. Natomiast tak mocny make up w ciągu dnia będzie wyglądał za ciężko i dosyć karykaturalnie - pamiętajcie o tym !
Więc Kochane zapraszam Was do kolejnego makijażu step by step ...
Do wykonania tego makijażu będą potrzebne następujące cienie :
- matowy cielisty beż
- matowy niebieski
- srebrny mocno połyskujący cień
- matowy czarny kolor
- matowy pomarańcz
- matowy szary brąz 
 
Poza tym dodatkowo :
- u mnie niebieski eyeliner jako baza pod niebieski, można użyć białej kredki aby dodatkowo podbić kolor
- czarny eyeliner
- czarną kredkę
- sztuczne rzęsy - opcjonalnie

Zaczynamy !
 
 
Zacznij od pokrycia całego obszary ponad ruchomą powieką zwykłym pudrem lub cielistym matowym beżem. Następnie potrzebna Ci będzie baza pod niebieski cień - u mnie jest to po prostu zwykły niebieski eyeliner - szybko go rozcieram paluszkiem aby rozetrzeć krawędzie zanim zastygnie.
Na ruchomą część powieki górnej, aż po załamanie nałóż niebieski matowy cień.
Zaznacz całe załamanie oka szarym matowym brązem.
Zewnętrzny kącik oka zacznij przyciemniać czernią. Na górnej powiece wzdłuż linii rzęs do połowy oka oraz na dolnej również do połowy oka. Zaznacz również załamanie powieki w jej zewnętrznej części resztkami, które zostaną Ci na pędzlu.
Ociepl całą dotychczasową swoja pracę z cieniami,czyli naokoło oka delikatnie rozetrzyj swoje wcześniejsze cieniowanie matowym pomarańczem lub bardzo ciepłym matowym brązem. Ważne aby było to minimalne ocieplenie ale jednak dosyć widoczne.
Wewnętrzny kącik oka rozświetl srebrnym iskrzącym cieniem zacierając go w głąb powieki ruchomej.
Pozostaje Ci tylko narysowanie czarnej kreski eyelinerem na górnej powiece oraz zaznaczenie czarna kredką dolną i górną linię wodną oka. Jeśli chodzi o dolna powiekę to tym samym brazem,którego nakładałaś w załamanie powieki teraz zaznacz po całej długości dolna powiekę pomijając wewnętrzny kącik i przykrywając wcześniej nałożoną czerń. Wewnętrzny kącik rozświetl srebrem a całość w dół ociepl pomarańczem lub ciepłym brązem.
Pozostało wytuszować rzęsy i opcjonalnie dokleić sztuczne - u mnie kępki.

Efekt Końcowy:
 
 
 
 
 
 
 

Kochane co warto jeszcze wspomnieć to fakt, iż przy tak intensywnym oku proponowałabym rozpocząć makijaż od makijażu oka, natomiast później przejść do makijażu reszty twarzy. Będzie Wam łatwiej z czystością pracy oraz bez denerwowania się gdyby cień osypał się po nałożeniu podkładu,korektora itd. Dlatego warto zaczynać właśnie od oczu i potem przejść do całej reszty. Dobrze mieć również ciut jaśniejszy korektor niż ten,którego używacie na co dzień aby dodatkowo rozświetlić wewnętrzną partie twarzy. Niebieski kolor jest ciężki i równie ciężko się z nim pracuje jak z kolorem czarnym więc zalecam ostrożność :D Usta proponuje jasne : cielisty nude, lekki różowy błyszczyk czy po prostu balsam do ust. U mnie pomadka w odcieniu bardzo jasnej brzoskwini.

Jeśli interesuje Cię bardziej klasyczny makijaż oczu, zapraszam do mojego poprzedniego makijażu Step By Step KLIK.

Czy to Wasze klimaty? Czy wolicie coś bardziej stonowanego i klasycznego?

Buziakiii i ściskam Was każdą z osobna !
Do następnego M :*




 




33 komentarze:

  1. nigdy bym nie powiedziała, że niebieski mi się spodoba na powiece bo właśnie zawsze mi jechał takim kiczem ale chylę czoła naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobalt podoba mi się w postaci kreski albo właśnie w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobaltową kreskę bardzo często "nosiłam" na sobie latem ;)

      Usuń
  3. Niebieski obciachowy? To jestem wiesniarą, bo moje oko wyglada w niebieskim mega:). Twoje jeszcze piękniej! Makijaż rewelacyjny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zawsze kojarzył się z latami 80/90tymi - lata disco :D stąd ten obciach ! Ale nie neguję go absolutnie,potrafi świetnie podkreślić urodę :)

      Usuń
  4. cudowne, uwielbiam niebieski kolor na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest sporo możliwości dla niebieskiego w makijażu :)

      Usuń
  5. Patrząc na Ciebie znikają moje uprzedzenia do niebieskości na powiece! Perfekcyjnie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie wyszło, a ja zawsze boję się takich niebieskości a tu widać, że jednak da się coś ładnego wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Da się tylko trzeba zadbać aby cała reszta naokoło była czysta :)

      Usuń
  7. tez się zawsze boję niebieskiego...bo i niebieskie mam oczka...ale Ty wyglądasz przepięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście chyba nigdy nie miałam na sobie makijażu w niebieskościach prócz niebieskiej kreski na oku więc też nie jestem odważna jeśli chodzi o ten kolor :D

      Usuń
  8. Piękna niebieskość, choć ja średnio się czuję w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci w tym makijażu:) Ja za niebieskim okiem nie przepadam ale ta wersja makijażu mnie powala:)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny makijaż, ostatnio też lubuję się w granatach!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kolory na powiekach! Ten niebieski pięknie do Ciebie pasuje. Cudowny jest ;)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny makijaż! Uwielbiam kobaltowy *.*

    Podoba mi się Twój blog, Zostaję i będę często zaglądać, by czerpać od Ciebie inspoiracje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kolory piękne! :) świetna pigmentacja cieni

    OdpowiedzUsuń
  14. Łał, intensywność na 100%,, pięny makijaż. Takie mocne kolory często potrafią narobić szkód, ale u Ciebie jest idealnie, czyściutko i precyzyjnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Za niebieskimi kolorami na powiekach jakoś nie przepadam, ale tutaj jako całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! I jaka ładna kreska!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny kolor, bardzo ładny makijaż
    Serdecznie zapraszam do siebie:
    Mój Blog - klik
    Nowy wpis - Konkurs

    OdpowiedzUsuń