piątek, 29 stycznia 2016

Nowości MAC | Flamingo Park Collection 2016 | Spring 2016 |

Wiosna jest dla mnie pierwsza oznaką życia dookoła Nas. to właśnie wtedy pojawiają się żywe,mocne kolory zarówno w kosmetyce kolorowej jak i w modzie. 
Bo to właśnie wiosna budzi w Nas chęć do wielu rzeczy,na które jesienią czy zimą po prostu nie mieliśmy ochoty i siły, więc częściej wychodzimy z domu,spotykamy się poza domem z ludźmi, chętniej spędzamy czas na powietrzu i według mnie Nasze samopoczucie nie równa się z tym zimowym - jesteśmy weselsi,milsi i bardziej otwarci.

Piękny czas !

Czym dla mnie jest nowa kolekcja firmy MAC ?

Świeżym powiewem różu ! 
Słodkie lukrowane ciasteczka,przeurocze różowe cukiereczki czy ogromne kolorowe lizaki to jest to z czym ta kolekcja kojarzy mi się najbardziej. 

Dlaczego MAC i skąd ten post?

Nie mam w zwyczaju publikowaniu nowości,których sama jeszcze nie dotykałam lub których nie mam w swojej kosmetyczce ale ta kolekcja tak mnie chwyciła za serducho,że postanowiłam poświecić osobny temat właśnie jej ! 
Jestem rózolubna więc jak tu w moim przypadku zdecydować się na jeden produkt pfff ...
Niewykonalne ;)


Zapraszam Was na krótki post z nowościami wiosennymi z MAC ;)

W skład całej limitowanej kolekcji wchodzi :


- paleta cieni a w niej 9 kolorów : 4 o wykończeniu satynowym, 3 matowym i 2 perłowym

* Bird's Eye View ( stain )
* Flock & Roll ( matte )
* Sushi Flower ( satin )
* Elegant Friend ( veluxe pearl )
* Weirdly Wonderful ( veluxe )
* Naturally Fabulous ( matte )
* Flounce ( matte )
* Glamour Light ( satin )
* Floridazzle ( satin )

- 3 pigmenty :

* Tan - zgaszony rózowy brąz
* Rose - dla mnie jest to miedziany róż
* Golden Olive - zimne zielono-oliwkowe złoto

- 2 lakiery do paznokci :

* Miami - ciepły koralowy róż
* Spoonful of Sugar - jasny róż z różowym brokatem i różowymi perełkami

- Pomadki sztuk 9, w nawiasach podane wykończenie :

* Flocking Fabulous - żywa koralowa czerwień ( cremesheen + pearl )

* Please Me - dostępna w stałej sprzedaży, zgaszony ciemniejszy róż ( matte )

* Nice to meet You - głęboka różowa czerwień ( cremesheen)

* Be Silly - mocna fuksja ( matte )

* Long Legged & Fabuolus - jasny baby pink ( cremesheen + pearl )

* Silly - żywy jasny róż  ( matte )

* Satin Germain - dostępny w stałej sprzedaży, pastelowy róż ( amplified )

* Have Your Cake - żywy fioletowy róż ( matte )

* The Fashion Flock - żywy koralowy róż ( matte )

 - 3 kredki do ust :

* Chic Trick - limitowanka
* In Synch - dostępna w stałej sprzedaży
* Embrace Me - dostępna w stałej sprzedaży

- 5 sztuk błyszczyków Cremeseeh :

* Such Sweeties - pastelowy baby pink
* Look Who's Here ! - jasny perłowy róż
* Sweet Tooth - średni ciepły róż
* Petite Indulgence - żywy róż,dostępny w stałej sprzedaży
* Playful Petal - elektryzujący mocny róż wpadający w fiolet

- Aż 7 rózy do policzków :

* Life's Picnic ( stain ) ciepły róż wpadający w czerwień
* Pink Swoon - dostępny w stałej sprzedaży, jasny baby pink wpadający w pomarańcz ( satin )
* Let's Be Friends - ( satin ) ponownie gorący róż
* What I Fancy - jasna żywa brzoskwinia ( satin )
* This Could Be Fun - jasny wpadający w fiolet ( satin )
* Spring Flock - Jasny żywy koral ( satin )
* Oh My ! - zgaszony koral wpadający w czerwień ( satin )

- 2 pudry upiekszające - Beauty Powder :

* Pearl Blossom - jasny róż z srebrnym opalizującym pigmentem
* Sunny Surprise - jasna brzoskwinia

- Dwie kredki do oczu :

* Raisinette - brąz wpadający w fiolet
 * Purple Dash - intensywna oberżyna

I na koniec tusz do rzęs :

* Haute & Naughty Lash - dodajaca objetości
Ohhh wiem aż głowa boli od różowego koloru. 
Jeśli ktoś jest fanem różu ma w czym wybierać ;)
Chyba dawno w żadnej kolekcji nie było aż takiego nacisku na jeden odcień jak w tym przypadku na róż.
Ja mam swoje typy ale czekam aż kolekcja będzie dostępna w Kopenhadze abym mogła na własne oczy zobaczyć czy warto i czy aby zdjęcia nie przekłamują rzeczywistości. 
W Polsce pewnie będziecie miały szybszy dostęp - nie wiem czemu tak jest ale MAC w Kopenhadze przychodzi z opóźnieniem :D
Mam nadzieję,że trochę Was zainteresowałam owym postem !
Do następnego Kochani M :*

10 komentarzy:

  1. marzy mi się mac ,ale wszystkie właśnie takie piękne róże były wykupione jak chciałam zamawiać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również ta kolekcja bardzo się spodobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuję dobrej, trwałej szminki - właśnie firmy Mac, może mogłabyś mi doradzić? Byłam nawet w salonie, jednak tyle tego tam, że ciężko się zdecydować i nagle wszystko zrobiło się fajne, ładne i bardzo dobre :D w rezultacie kupiłam coś całkiem innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne ale czego dokładnie szukasz? Czegoś na wyjście,na co dzień ? Jakie wykończenie Cie interesuje? I co najważniejsze w jakim przedziale kolorystycznym ? Czy mają to być odcienie nude czy czerwienie,fiolety,śliwki,koral czy róż? MAC ma wiele do zaoferowania tylko musisz dokładnie sprecyzować swoje potrzeby :)

      Usuń
  4. Pink Swoon to mój pierwszy róż mac. Bardzo go lubię :)
    Zaciekawił mnie najbardziej This Could Be Fun, ale także Let's Be Friends muszę sobie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń