sobota, 16 stycznia 2016

Urban Decay Gwen Stefani Eyeshadow Palette | Prezentacja palety |

Cześć ;)
Dzisiaj przychodzę do Was z moją nowością,którą jest zakup nowej limitowanej palety UD. Zaprojektowana przez Gwen Stefani kryje w sobie neutralne bardzo uniwersalne odcienie jak i dosyć odważne mocne kolory więc jest to na pewno paleta,którą wykonacie każdy makijaż oka ! Paleta zawiera 12 cieni zaprojektowanych i wybranych przez Gwen jak i 3,które znajdziemy już w poprzednich edycjach.

Osobiście długo zastanawiałam się nad jej zakupem bo palet sporo mam ale przyszedł dzień przyszła chwila i jest ! 
Co mogę o niej na wstępie powiedzieć?
Cienie bardzo dobrze napigmentowane, maty to czysta przyjemność patrzenia i dotykania a cienie błyszczące ujmują i chwytają za serce tak,że nie wyobrażam sobie co to będzie jak paleta pójdzie w ruch. Świetnie dobrana kolorystyka jak i projekt wizualny całości zdecydowanie na plus :) 

Jeszcze jej nie ruszałam,nie użytkowana totalnie - nówka i prawdziwy świeżak ale myślę,że zrobię o niej po prostu dwa albo trzy osobne posty, ten będzie obrazował paletę wizualnie abyście mogły zobaczyć zarówno odcienie jak i zapoznać się z nimi bliżej a dwa następne podzielę wrażeniami z utrzymywania się cieni jak i zaprezentuje makijaże,dzienny i odważniejszy na wieczór. Mam cichą nadzieję,że taki podział przypadnie Wam do gustu ! 
A zatem zapraszam na pierwszą 'odsłonę' UD Gwen Stefani Eyeshadow Palette ;)

Cała paleta wpadła mi w ręce w tekturowym kartoniku :
Natomiast kiedy już ją wydostaniemy z kartonika prezentuje się bardzo gustownie i 'na bogato' - mamy tutaj złotą lustrzaną ramę a na samym wierzchu  czarne grochy w białym tle z grawerem na metalowym prostokąciku z logo marki oraz imieniem i nazwiskiem gwiazdy. Z tyłu palety natomiast całość złotego lustra ( spokojnie można się przejrzeć) z nalepioną wzmianką o szczegółach palety.

Paleta zamykana magnetycznie, w środku znajdujemy 15 cieni po 1.4g każdy. Niestety nie znajdziemy tam pędzelka,pacynki - niczego ! Tylko lustro z naklejką MAGIC'S IN THE MAKEUP - to tyle :( Wielki minus za to bo paleta jest nieco droższa od palet Naked a jak dobrze wiemy tamte mają i pędzelek a i dodatkowo nawet próbki bazy pod cienie więc tutaj wielki zawód i rozczarowanie.

Tak jak wspominałam cienie są bardzo dobrze napigmentowane zarówno maty jak i te błyszczące więc przejdźmy do odcieni : 

BLONDE - ma być to odcień wzorowany kolorem włosów Gwen a zatem jasny blond z opalizującymi drobinkami, dla mnie jest to blady beż opalizujący na różowo
BABY - metaliczny róż o chłodnym tonie
POP - blady koral z opalizującym blaskiem, cień niezwykle naładowany drobinkami


BATHWATER - blady beż ze złotymi drobinkami
ANAHEIM - jasny brązowy-szary mat
HARAJUKU - landrynkowy róż


SKIMP - blada cielista satyna lub satynowy nudziak jak kto woli
STARK - ciemniejszy odcień cielistego matu z nuta różu
DANGER - opalizujący królewski niebieski z błyszczącymi niebieskimi drobinkami


STEADY - średni róż z opalizującymi złotymi drobinkami
ZONE - sredni brązowy mat
1987 - metaliczny żółto-złoty


PUNK - matowy stonowany burgund lub czerwono-brązowy mat
SERIOUS - grafit z delikatnymi fioletowymi drobinkami
BLACKOUT - najczarniejszy z możliwych

Kochani tak właśnie prezentuje się cała najnowsza paleta od UD. 
Myślę,że jest to świetna inwestycja na długi czas dla osób zajmujących się makijażem na co dzień jak i dla kompletnych laików bo znajdziemy tam tyle naturalnych,neutralnych odcieni,że spokojnie wykorzystamy ją przede wszystkim w lekkim dziennym makijażu ale zarazem mamy te cienie od 'święta', którymi wypełnimy Nasz wieczorowy makijaż. Cienie jakościowo są bardzo dobre - to już wie się od pierwszego muśnięcia palcem,a uwierzcie mi na słowo osoby odnajdujące się trochę w temacie mogą rozpoznać po jakości cieni już po pierwszym kontakcie opuszka z produktem ;) Firma UD moim zdaniem odwaliła znakomita robotę. Minus tylko za brak pędzelka - to tyle ;) No i cena mogłaby być mniejsza ehh ;(
Moimi faworytami z palety są:
Wyboru komentować nie muszę

Niech Was nie zmylą te drobinki,cień jak najbardziej matowy lecz po moim "macaniu" każdego po kolei drobinki przeniosłam paluchem z innego odcienia

3 podstawowe maty w makijażu każdej kobiety - must have !
Póki co jestem bardzo zadowolona z zakupu i nie mogę doczekać się jaki efekt przyniosą na oczach ! Więc makijaż wkrótce ! Ciężko ostatnio u mnie z oświetleniem więc często mija się z celem wykonywanie makijaży w kwesti krok po kroku bo po prostu aparat nie oddaje realnych barw. Mam nadzieję,że ta ponura paskudna pogoda pójdzie sobie i nie wróci a tymczasem żegnam się z Wami i z góry przepraszam za swoje przesuszone dłonie ! ;)
Dajcie znać czy miałyście kontakt już z tą limitowanką i czy rozważacie zakup :) A może już jesteś jej posiadaczką,podziel się koniecznie swoją opinią na dole ;)
Do następnego M :*

14 komentarzy:

  1. Przepiękna paletka jak i cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna paletka, ale zdecydowanie nie moja kolorystyka w większości odcieni :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożeeeee! ten niebieski(granatowy) to marzenie, jest cudowny, jaki mocny pigment. Dobra, wiem za mocno się zachwycam, ale chyba mam powód? :) super kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zdecydowanie masz powód ! Jest piękny ;)

      Usuń
  4. Ta paleta podbiła moje serce, są tam cienie zarówno do makijażu dziennego, wieczorowego jak i jakiegoś szalonego! Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj wykonałam makijaż po raz pierwszy i również podbiła moje serce <3 Póki co przy dziennym nudziaku dała radę w 100% !

      Usuń
  5. Z niecierpliwością czekam na wykonanie makijazy ta paletka bo kolory sa przepiękne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starała jak najszybciej .. ;)

      Usuń
  6. Zakochałam się w kolorach Danger i 1987 <3 Cudowne!
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Gwen i ta paletka pięknie się prezentuje, niestety cena nie zachęca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda ale jakość idzie w parze z ceną więc myślę,że warto.
      Od niedzieli codziennie wykonuje makijaż tą paletka i póki co uważam,że cienie są bardzo wysoko jeśli chodzi o jakość ;)

      Usuń