wtorek, 23 lutego 2016

Makijaż dzienny paletą Urban Decay | GWEN STEFANI PALETTE | Dzienne Smoky Step By Step |

Hej Dziewczyny ...

Dzisiaj zapraszam Was na już dawno obiecany makijaż paletą Urban Decay Gwen Stefani Palett.


Dawno ... bo paletę mam i używam już od długiego czasu ale przez panującą ponura pogodę nie miałam możliwości aby cokolwiek dla Was stworzyć. Nie posiadam dodatkowych lamp więc hmmm ciężki temat ;)


Tak więc dzisiejsze smoky jest dzienne, przyjazne dla wielu kobiet a szczególnie dla tych niebieskookich. 


Moim zdaniem świetny makijaż na przeróżne okazje : te bardziej wychodne a i te  codzienne ale z potrzebą 'tego czegoś'.

Ten makijaż da Wam przykucie uwagi odbiorcy na pewno !

Jeśli interesuje Was sama paleta,cały opis jak i swatche to zapraszam TUTAJ . 

Zapraszam na makijaż Step by Step.

Zaczynam od zmatowienia całego łuku brwiowego jak i całej powieki po prostu pudrem jaki miałam pod reką. Oczywiście robię to po to, aby potem nakładane cienie lepiej się rozcierały.

Następnie budujemy załamanie naszego oka po to aby wydobyć głębie jak i oko maksymalnie optycznie otworzyć. Do tego celu używam cienia o nazwie : STARK - jest to ciemniejszy odcień cielistego beżu, u mnie zauważalny lecz przy ciemniejszych karnacjach niekoniecznie może posłużyć w celu zaznaczenia załamania oka.


Kolejny krok to ta sama czynność co wcześniej tylko tutaj używam średniego odcienia brązu o nazwie ANAHEIM.


Czas na błysk i tutaj użyłam odcienia : BATHWATER - na morko, spryskałam pędzelek Fix+ z MAC'a i następnie aplikowałam cień na całą ruchomą powiekę omijając zewnętrzny kącik. 


Tym razem ciemny i z resztą mój ulubiony odcień z palety : PUNK . Aplikuję go w zewnętrznym kąciku jak i delikatnie samym czubkiem pędzla wjeżdżam w załamanie oka. Do tego celu najlepiej użyć dość precyzyjnego pędzla.


A kiedy mam już i przyciemniony zewnętrzny kącik oraz błysk to czas na mocniejsze podkreślenie samej centralnej części oka i w tym celu paluszkiem nanoszę cień : BLONDE . Wklepując go po prostu w samą centralną część oka,sam środek. 


Pozostaje tylko przyciemnić górną linię rzęs,pomalowanie rzęs i to tyle jeśli chodzi o górną powiekę. Dodatkowo na górną linię wodną oka naniosłam czarną kredkę aby nie było żadnych prześwitów pomiędzy rzęsami. Jeśli masz ochotę to mile widziana będzie tutaj kreska eyelinerem jak i sztuczne rzęsy. 

Dolna powieka i trzy szybkie proste kroki :

Po pierwsze : ciepły brąz ZONE wzdłuż całej dolnej powieki omijając tylko wewnętrzny kącik

Po drugie : Sam zewnętrzny kącik i cień : PUNK

No po trzecie : rozświetlenie wewnętrznego kącika : BLONDE . Wytuszowanie i cielista kredka na dolną linię wodną oka ;)

Prawda,że proste ?

Tutaj efekt końcowy oraz dwie opcje na ustach.
U mnie również nowość długotrwałe pomadki do ust Kat Von D.
Jaśniejsza wersja to odcień Lolita II


Ciemniejsza to Outlaw.



Mam nadzieję,że taka propozycja dziennego smoky przypadła Wam do gustu a już teraz zapraszam na kolejną odsłonę Smoky ale będzie to wieczorowe smoky z użyciem tej samej palety ;)

Tak ! Zgodnie z obietnicą ... :*

Przyjemnego wieczorku,dnia lub nocy - w zależności kiedy post wpadł Wam w oko ;)
Do następnego M :*















15 komentarzy:

  1. Ta paletka jest przepiękna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż wyszedł Ci przepięknie, a gdzie dorwałaś Kat von D? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana u siebie w Sephorze w Kopenhadze od tygodnia dostępna pełna oferta marki z czego jestem prze-szczęśliwa !

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta paletka :) a makijaż świetny, sama wykonuję podobny na co dzień :) te pomadki płynne z Kat von D są świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są ! I co najważniejsze mega trwałe. Wytrzymują wiele przez wiele godzin ;)

      Usuń
  4. Ten odcień pomadki Kat von D lolita II jest genialny!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jestes :3 i ta ciemna matowa pomadka idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż jest cudowny, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka i pomadki to strzał w 10 ! Są mega. Bardzo ładny makijaż, podkreślający urodę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń