środa, 17 lutego 2016

Matowe pomadki AVON True Color VS Ekstra Lasting | Porównanie obu serii |

Niedawno zamówiłam nowe matowe pomadki od Avon w celu sprawdzenia. 


Cena była korzystna bo niecałe 15zł , poza tym wybór kolorów od kiedy Avon prowadzi swój kanał na YT jest banalnie prosty - nie to co kiedyś, zamawiałam kolor różowy z katalogu a przyszedł pomarańcz ;)

Wielki plus za kanał na YT !

 Odcieni jest multum bo aż 15 i w zasadzie ciężko było mi się ograniczyć do trzech ! 
Od początku mojego publikowania postów mogłyście wyśledzić czasami w ulubieńcach serię Ekstra Lasting i Zmysłową Przyjemność - są to dwie serie,które uwielbiam, stosuję na co dzień i sukcesywnie powiększam grono o kolejne kolory.

Czy nowe Matowe pomadki podbiły moje serce tak jak w przypadku dwóch wyżej wymienionych ?


Po odpowiedz zapraszam do dalszej części ... ;*

Wspomnę za co lubię pomadki z serii Ekstra Lasting :




+ za kolory,intensywność i pigmentacja kolorów nie można tutaj niczego im zarzucić
+ komfort jaki dają w trakcie ich noszenia
+ jako długotrwałe zastygające pomadki za to,że nie wysuszają ust
+ jeśli się zjadają to w równy ładny sposób
+ formuła pomadki idealnie mi przypasowała, nie jest tempa - jest bardzo kremowa ale na tyle zwarta,że nie ma problemu z dokładnym obrysowaniem ust przy ciemniejszym odcieniu pomadki
+ przede wszystkim za to,że nie kleją się na ustach w ciągu dnia, zastygają na ustach i po prostu już tam zostają !

- minusem jedynym jakim widzę to niestety mały wybór kolorów ! Jak dla mnie za mały ...

Seria Zmysłowa Przyjemność podbiła moje serducho za :



+ żelową odmienną formułę od wszystkich innych pomadek,które miałam okazje testować
+ przyjemną konsystencję pomadki na co dzień - jest to mój najłatwiejszy wybór na co dzień jeśli chodzi o pomadki, nie jestem pewna czym mam się pomalować - wyciągam Zmysłową Przyjemność i problem z głowy ;)
+ potrafi długo posiedzieć na ustach aczkolwiek nie jest to pomadka zastygająca i długotrwała jak w przypadku Ekstra Lasting
+ kolor zjada się w bardzo przyjemny sposób
+ zapach
+ wybór kolorów

- minusem jaki widzę w nich jest forma pomadki, zakończona płasko - wolę jeśli pomadka ma zakończenie tradycyjne - łatwiej wtedy jest umalować usta jeśli dziubek pomadki nie jest płasko ścięty ;)

Zostawiam Wam link do osobnego posta,którego poświeciłam właśnie tym produktom. Tam znajdziecie moje odcienie ;) LINK


A czy matowa seria przypadła mi do gustu i jak ma się ona do dwóch moich ulubionych ?


Ma się nijak to po pierwsze a po drugie na pewno kolekcji nie poszerzę w najbliższym czasie .

Ostro ! Wiem ...

Oczekiwałam czegoś zupełnie innego. Zawiodłam się akurat na odcieniach,które posiadam. Kolory są piękne i tutaj nie można nic zarzucić. Wielki wybór i przepiękne odcienie.




Formuła w moim odczuciu musowa,która lepi delikatnie usta, jest widoczna po aplikacji a sama pomadka włazi w załamania co nie wygląda estetycznie.




Moje usta nie są wysuszone czy przesuszone, są w normalnym stanie ale tez nie w kwitnącym. Jednakże nie uważam aby ich stan dodatkowo robił im pod górkę. Na co dzień używam przeważnie matowe pomadki (Golden Rose) i żadna inna nie daje się w aż tak nieładny sposób zauważyć. Pomadki podkreślają wszystko to co u mnie akurat wygląda na niekorzyść moich ust.

Natomiast jeśli masz piękne napięte i elegancko wypielęgnowane usta to bez obaw może u Ciebie nie będzie tego problemu.

Kolory są mocno napigmentowane i faktycznie wystarczy jedno pociągniecie aby uzyskać w pełni kryjący kolor.

To co zauważyłam to przy jaśniejszych kolorach usta wyglądają o wiele gorzej niż w przypadku tej czerwieni,którą wybrałam. I może tak być,że ciemniejsze odcienie będą korzystniejsze w wyborze.

Szkoda bo zależało m na czymś nowym,świeżym i dziennym a tutaj takie rozczarowanie..

No nic pozostanę wierna Ekstra Lasting i Zmysłowej Przyjemności ;)

A jak jest u Was?
Miałyście styczność z nowością Avonu? 
Jeśli tak, zostaw po sobie ślad w formie komentarza z ich oceną ;)
Buziaki i do następnego M :*

17 komentarzy:

  1. Podoba mi sie ten ostatni kolorek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze no mam mieszane uczucia co do nich..nie umiem się jakoś odnaleźć w pomadkach z Avonu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem. Zawsze kiedy wychodziły nowości kusiłam się na sztukę bądź dwie po czym miałam długą naprawdę przerwę z zakupami katalogowymi i kiedyś znów mnie naszło i zamówiłam. Tylko te dwie serie przypadły mi do gustu. ;)

      Usuń
  3. Mnie też skusiły te szminki :) Marvelous Mocha musi być moja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatni kolor prezentuje się najlepiej.

      Usuń
  5. Wszystkie piękne i Tobie pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten ostatni kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o pomadki matowe to kocham te z Golsen Rose :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również podzielam Twoją opinię ;)

      Usuń
  8. Tak, kanał na YT Avonu to był strzał w "10" ;) sama często byłam zaskoczona tym, co przychodziło w zamówieniu.

    Pomadki mają bardzo ciekawe kolory. Bardzo ładnie prezentują się na ustach. Poza tym mają eleganckie opakowania :)

    Świetny blog - treść i zdjęcia na wysokim poziomie. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajjj dziękuje Kochana ;) Bardzo mi miło ... Lecz moim zdaniem wszystko jest do podrasowania na czym mi zależy a niekoniecznie mam czas na ogarnianiu wszystkiego z blogiem. Aczkolwiek staram się jak mogę ;)

      Usuń
  9. Ravishing Rose to przepiękny odcień, ale przyznam szczerze, że kosmetyki Avon mnie nie kuszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze,mnie też jakoś nie ciagło - czasami skusi mnie coś ale tylko dwie serie pomadek przypadły mi do gustu na tyle aby ich używać ;) reszta niestety u mnie niekoniecznie trafna !

      Usuń
  10. ja mam ciemna berry blush jest piekna na ustach po pomalowaniu ale niestety zbyt trwała w utrzymaniu koloru to nie jest, usta jakby lekko zafarbowują ze nie staja sie zupelnie czyste ale ten jaśniejszy kolor to widać ze to juz 'sprany' kolor

    OdpowiedzUsuń