środa, 16 marca 2016

Makijaż ust Wiosna/Lato 2016 | Mój wybór | Moje Trendy |

Dzisiaj mój ulubiony temat a mianowicie temat ust !


Co czeka Nas w najbliższym czasie?


Co 'nosić' aby wpisać się w najnowsze Trendy makijażu ust ?
Zapraszam do dalszej części ...

Jeśli chodzi o mnie, zapytaj mnie kiedykolwiek jaki kolor jest Trendy obojętnie o jakim czasie w roku - odpowiedź jest prosta !

Czerwień !



U mnie czerwień króluje,królowała i nie widzę sensu porzucać jej dla jakiegokolwiek innego koloru !
Według mnie kolor czerwony i to szczególnie jeśli chodzi o usta to ponadczasowy trend,który powtarza się cały czas i zawsze był,jest i będzie obowiązywał w kręgu makijażowym jak i modowym.



Mój zbiór pomadek opiera się głównie o kolor czerwony i chciałabym się dzisiaj nim podzielić z Wami ! Ale nie tylko ... Pojawią się też róże i pomarańcze - bo są to kolory przywołujące cieplejsze dni i słoneczną pogodę, no i uśmiech na twarzy ;)


Najlepsze odcienie, różne półki cenowe ale jednak tylko jedna forma - pomadki !


Nie znajdziesz u mnie w kuferku błyszczyków bo formuła pomadek memu sercu jest najbliższa. Jest to  kwestia indywidualna, ja po prostu nie lubię błyszczyków ;)

Ale od początku ...


Krwista czerwień (ponownie) zdominowała wiosenno-letnie pokazy. Spotkać można też było równie mocno nasycone kolory takie jak pomarańcz czy mocne bordo.

Aczkolwiek polityka była jedna : formuły matowe !



Pamiętajmy,że mocne usta wymuszają na Nas neutralną resztę makijażu.


Tak więc oczy pozostawmy ledwo co umalowane ale nie zapominajmy o zakryciu wszelakich cieni pod oczami czy zaczerwienień. Jest to bardzo ważne aby zakryte były większe czy mniejsze 'mankamenty' na Naszej buzi ponieważ czerwień 'lubi' się z nieskazitelną ujednoliconą cerą ;)




Mocne usta i młodzieńczy wygląd buzi to jest to co nigdy z mody nie wyjdzie !


Młodzieńczy wygląd czyli maksymalnie zadbana cera,niedoskonałości przykryte korektorem a cera świetlista i rozświetlona. To triki,o których niezależnie od wieku każda kobieta powinna pamiętać !

Tak jak wspominałam na początku kolor czerwony jest mi najbliższy i podejrzewam,że to już pewnego rodzaju zboczenie,które rozwija się długi czas i nasila coraz bardziej.

Liczba pomadek w tym odcieniu ciągle rośnie !



Lecz dzisiaj tylko o tych NAJ !

Najukochańszych,najlepszych,najczęściej noszonych i niezastąpionych !



Oto moja wielbiona gromadka :

1. Kat Von D - Outlaw - świetnie kryjąca matowa pomadka w płynie w pięknym odcieniu neutralnej czerwieni aczkolwiek bliżej jej do ciepłej tonacji niż chłodnej. Trwałość zdumiewająca i nie do zdarcia, kolor 'no-transfer', zjada się w elegancki sposób i formuła nie wysusza ust. 




2. MAC Ruby Woo oraz Viva Glam I 

 Ruby Woo Retro Matte - najbardziej tempa i upierdliwa formuła pomadki jaką miałam do tej pory okazję nosić. Nie zmienia to faktu,iż i tak jest w gronie wyróżnionych ze względu na kolor i trwałość pomadki. Perfekcyjnie kryje i nie ma w sobie grama połysku. Niestety jest skłonna wysuszać usta dlatego wymaga dobrego nawilżenia przed aplikacją, odcień pięknej legendarnej neutralnej czerwieni,którą zapewne wszyscy dobrze kojarzą ! Odcień będzie pasował absolutnie każdemu typowi urody. 



Viva Glam I - odcień bardzo ciemnej czerwieni z brązową chłodniejszą tonacją. Bardzo elegancka a zarazem mega drapieżny odcień,świetny na wieczór jak i w okresie jesienno-zimowym na co dzień.



3. NYX 536 - EROS oraz 643 FEMME - kremowa pomadka o wykończeniu satynowym. Bardzo komfortowa w noszeniu i dosyć trwała. Obie to bardzo żywe i mocne kolory ! 536 żywa pomarańczowa czerwień, natomiast 643 to już ostra jasna czerwień z przewagą pomarańczu w sobie ( na zdjęciu wyszła bardziej brzoskwiniowa ale wierzcie mi na słowo - jest to ostra jasna czerwień ).




4. AVON Ekstra Lasting - Fiery Red oraz Eternal Flame



Eternal Flame - elegancka ciemniejsza czerwień, bardzo w stylu retro.



Fiery Red - strażacka czerwień.



5. Absolutnie najczęściej używany Pure Color Lacquer od Estee Lauder w odcieniu 07 Hot Cherry - tutaj wyjątek ! Lakier do ust jedyny w mojej kosmetyczce ale za to ulubieniec jakich mało. Prezent i jaki trafiony ! Wspominałam,że nie lubię błyszczyków i już wyjaśniam dlaczego - posiadam dwie zmarszczki tuż nad górną wargą, w które zawsze wylewają się błyszczyki co nie wygląda apetycznie i estetycznie - to jedyny powód ! Myślałam,że z lakierem będzie tak samo - NIE JEST ! Bynajmniej w tym przypadku ;) Spisuje się idealnie i pozostaje w tym miejscu gdzie go aplikujemy więc ogromny plus ! Odcień pięknej ognistej pomarańczowej czerwieni z czerwonymi drobinkami w sobie, nie jest to brokat !




6. NARS Audacious Lipstick - Grace - opisałabym go jako czerwona odmiana koralu :D Jeśli to ma sens ;) 






Dodatkowo u mnie w okresie letnim dochodzi również róż ! Róż,fuksja i dzikość na ustach ;)

1. Urban Decay Lipstick - Anarchy - piękna różo-fuksja ;)



2. NARS Audacious Lipstick - Michiyo - neon neon widzę ! Cudny ciemny baby pink ! Absolutnie zauważalny kolor <3




3. MAC ( Amplified) - Impassioned - jest to bardzo codzienny kolor ale ciągle bardzo żywy. Wykończenie kremowe satynowe a więc nie jest najtrwalsza ! 



Tutaj powyższe odcienie na białej kartce papieru :




I na przedramieniu :


Konturówkę jaką mam i jaką używam to ołówek MAC w odcieniu Cherry - pasuję absolutnie pod każdą czerwień ;)


A z czym łączę mocny makijaż ust ?

U mnie dosyć mocno wytuszowane rzęsy i bardzo rozświetlona cera z podkreśleniem na bardzo !


Jest to ten czas kiedy wyciągam wszystkie swoje rozświetlacze, róże rozświetlające i cieplejsze odcienie bronzerów. Dodatkowo rezygnuję całkowicie z pudru chyba,że podkład nie podoła bez niego - to wtedy nie, ale na ogół dobieram bardzo lekkie podkłady o wykończeniu satynowym a matowe i zastygające zapadają w sen wiosenno-letni i czekają na jesień !



Jeśli mam ochotę na makijaż oka to jest to tylko podkreślenie załamania powieki i rozświetlenie wewnętrznego kącika. Nie szaleję tutaj i rezygnuję z mocnego podkreślenia oka. U mnie mocny makijaż ust i mocne oko nie przechodzi - taka uroda ;)



Jestem ciekawa jakie są Wasze TRENDY jeśli chodzi o cieplejszy okres w roku ?

Macie swoje ulubione odcienie?

Zmieniacie je w ciągu roku czy przez całe 365dni tolerujecie tylko jedną game kolorystyczną?

Jestem bardzo ciekawa Waszych propozycji,odpowiedzi ... Czekam na komentarze ! :*

Dzisiaj już kończę i mam nadzieję,że może jakiś odcień z moich ulubieńców stał się i Twoim albo już jest !
Nigdy nic nie wiadomo :)
Swój post oparłam głównie na czerwieni ale pamiętajcie,że ciągle w modzie są usta nude i make up no make up ;) Myślę,że każda z Nas znajdzie coś bliskiego sercu !

Do następnego M :*


22 komentarze:

  1. Piękna kolorystyka! I w każdym kolorze wyglądasz niesamowicie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealny przykład kobiety idealnie noszącej czerwień :) Ja w dzień wciąż uczę się nosić ten kolor. Przyciąga wiele spojrzeń, co nie do końca mi odpowiada. Cudownego dnia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w pracy niekoniecznie ale w każdej innej możliwej sytuacji jak najbardziej - kwestia przyzwyczajenia. Ja nie mam wyjścia - mąż najbardziej lubi mnie właśnie w czerwonych ustach, nawet mi kupił z dwie sztuki - sam wybierając ;) :D

      Usuń
    2. Mój nie lubi, jak noszę intensywne kolory. Miłego wieczoru :*

      Usuń
  3. Czerwone usta u innych kobiet podobają mi się, jednak u siebie.. jakoś nie do końca akceptuję ;)
    Ciekawy wpis! Jakbym miała wybrać to chyba najlepiej czułabym się w kolorze NARS Michiyo - bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia przełamania się, jeśli wpadł Ci w oko ostry neonowy róż to do czerwieni jest już blisko ;)

      Usuń
  4. Michiyo - cuuuuudo! <3 idealna na lato!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak to będzie mój hit na ciepłe dni ;)

      Usuń
  5. Avon Eternal Flame byłaby idealna dla mnie, piękna!! Jak mogłam jej wcześnie nie zauważyć :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor przepiękny i formuła pomadki jest godna polecenia i poza tym trwałość również niezła ! ;)

      Usuń
  6. A mi czerwień nie pasuje i ja tylko Nude noszę :( Ależ Ty jesteś pięknota! Na każdym zdjęciu wyglądasz super, ale z tym lakierem na ustach to normalnie jak milion dolarów! Aż oglądałam zdjęcia kilka razy :) Super post! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuje za przemiły komentarz ;) Staram się dobierać zdjęcia licząc na to,że to właśnie Wam się spodobają ;) Każda z Nas czuję się wyjątkowa w innym kolorze, ja w czerwieni, Ty w nude a i znajdziemy szereg innych upodobań ! I fajnie bo to też Nas odróżnia od siebie i każda jest inna. Ważne aby czuć się sama ze sobą fair ! Pozdrawiam

      Usuń
  7. Bardzo fajny post! Pięknie wyglądasz w czerwieni:). Ja unikam tego koloru jako ognia;), ale może kiedyś się przekonam:).
    Odpowiadając na Twoje pytanie, nie dostosowuję makijażu do konkretnej pory roku. Maluję się tak jak mi nastrój podpowiada:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo kobieta zmienną jest hihi i bardzo dobrze ! Widzisz siebie w przeróżnych wersjach i to też jest fajne ;)

      Usuń
  8. uwielbiam żywe pomadki w kolorach ku fuksji oraz różu, bez pomarańczowych pigmentów, ciemne natomiast mi nie pasują a szkoda bo moje oczy pragnął wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jeszcze przed Tobą Kochana !

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nie lubię błyszczyków. Kocham maty :)) Obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam matowe pomadki do ust. Ostatnio poluję na jakiś fajny koral :) Czerwień noszę stosunkowo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już staram się nie polować bo idę po koral a wychodzę z różem :D Mnie marzy się jeszcze czerwień ale mocno wpadająca w róż - w głowie mam odcień ale jeszcze go nie znalazłam :)

      Usuń