niedziela, 6 marca 2016

Propozycja Makijażu Wieczorowego paletą Urban Decay | GWEN STEFANI PALETTE





Nie ukrywam,że jest to jedna z moich ulubionych palet a makijaż z jej udziałem to tylko czysta przyjemność pracy !


Makijaż,który dzisiaj wykonałam to propozycja mocniejszego aczkolwiek stonowanego smoky eyes.


Cienie zostały użyte bez jakiejkolwiek bazy.
Zazwyczaj zawsze stosuje beze i każdy makijaż powinien opierać się właśnie na niej ale tutaj z czystej ciekawości, dla swojej wiadomości jak cienie zaprezentują się na zdjęciach jak i na żywo - solo.

Na zdjęciach i Wy możecie ocenić efekt a ja mogę tylko dodać od siebie,że piękny odcień niebieskiego może tylko zyskać przy pomocy bazy bo bez wyszedł nijako .. 





Ostatni raz mogę z całego serducha polecić Wam zakup palety. Cienie są warte swojej ceny a jakość jest naprawdę niczemu sobie.

Cienie generalnie się nie osypują podczas aplikacji aczkolwiek bardzo się pylą i namawiam do otrzepywania pędzla z nadmiaru kosmetyku przed aplikacją. Ja nie zrobiłam tego odruchowo i wtedy ciemne cienie wylądowały u mnie na policzku - nic strasznego, nie w wielkich ilościach ale jednak !

Cienie są rewelacyjnie napigmentowane, kolory są nasycone a te z drobinkami pięknie odbijają światło tworząc naprawdę efekt 'WOW' na oku !


Fakt,iż paleta nie posiada matowego beżu jest jej minusem jak i to,że nie dołączony jest pędzelek,co moim zdaniem przy cenie jaką za nią płacimy wypadałoby dołączyć chociażby pacynkę ;)



Moja sztuka jest katowana dzień w dzień od dnia zakupu i każdy cień prócz różu został użyty.

Z pewnością niejeden raz zobaczycie jeszcze ją w akcji ...



Mam cichą nadzieję,że makijaż ten przypadł Wam do gustu a może jakiś element wprowadzicie w swój wieczorowy look ;)

Oczywiście każdy wieczorowy makijaż nie obejdzie się bez sztucznych rzęs, dopełnia to oko a wyciągnięta kreska eyelinerem wydłuża je powodując,że makijaż oka zajmuje większy obszar co sprawia wrażenie większych oczu ( u mnie wyciągnięta kreseczka zatarta i roztarta do środka ) .

Czasami po prostu fajnie jest zamienić dzienny lajtowy makijaż na coś mocniejszego ale nieprzytłaczającego :)


A jak jest z Wami Kochane ?
Czy wieczorowe smoky dodaje Wam trochę pewności siebie ? 
Jaki makijaż jest Waszym ulubionym ?
Czekam na Wasze komentarze :*





15 komentarzy:

  1. Oj ta paletka jest przepiękna. Śliczny makijaż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy czym jest bardzo praktyczna. Na co dzień w sam raz ;)

      Usuń
  2. Cudna paletka, a makijaż jeszcze wspanialszy! Uwielbiam granat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paletka! :) bardzo lubię granat na oku, ale rzadko robię makijaż w tym kolorze ... czas to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest Kochana ! Czasami warto coś zmienić i może na nowo coś odkryć ;)

      Usuń
  4. Cudny ten Twój makijaż:) Osobiście lubię lekko przydymione, choć niezbyt mocne smoky:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) a ja natomiast muszę częściej takie smoky wykonywać na sobie - stanowczo za rzadko to robię !

      Usuń
  5. Oj to fakt, mi smoky dodaje troszkę pewności siebie :) Kiedy mam go na oczach nie czuję się już jak szara myszka :)
    Piękny makijaż i ta paletka ma świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o matko! przecudowna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż! :) bardzo podoba mi się Twój blog, a szablon jest uroczy <3 zostaję tu na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż :)Ta paletka za mną długo chodziła, wydaje się naprawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ! W dodatku bardzo praktyczna jeśli chodzi o kolory ;)

      Usuń