sobota, 25 czerwca 2016

| Nowości Kosmetyczne CZERWIEC 2016 |




Temat Nowości Kosmetycznych jeszcze się nie pojawił więc jak najbardziej należy to nadrobić !

Nie jestem typem zakupowicza,który jednorazowo składa wielkie zamówienia . Co jakiś czas kupuję czy też zamawiam kosmetyki,które wzbudziły moją ciekawską naturę bądź zostały mi polecone. 

Dzisiejsze Nowości nie mogę nazwać Haulem Kosmetycznym bo też za mała ich ilość jest aby taki Haul zrobić . Kilka ciekawych produktów zapowiadających się wyśmienicie bądź też niekoniecznie ...



Zapraszam :*


Post rozpoczynam od zamówienia jakie złozyłam w sklepie internetowym ezebra.pl 

Zakupy - małe ale całe :D 

Przez długi czas poszukiwałam wśród firm kosmetycznych,które produkują 'paznokciowe' sprawy, lakier o mega neonowym odcieniu a w dodatku w kolorze ostrego różu. Mam już taką hybrydę ale szukałam lakieru bo osobiście nie należę do fanek hybryd ;) Poszukiwania trwały długo i w szerokim polu : Essie,Opi i wiele innych dosyć drogich firm nic nie oferowało w aż tak mocnym odcieniu o jaki mi chodziło więc pozostały zakupy online ...


No i znalazłam dokładnie taki odcień różu na jaki polowałam - Ados, bo o tej firmie mowa kosztował mnie całe 4,79zł a więc 10 razy mniej niż w przypadku lakierów pośród których szukałam ! Mega kolory, idealne na lato a LINK DO SKLEPU ZNAJDZIECIE TUTAJ . 


W przypadku ich trwałości, nie mogę wypowiedzieć się w 100% ponieważ przy mojej bazie pod i utwardzaczu na, każdy jeden lakier utrzymuje się praktycznie tydzień bez zmian i odprysku. Tak więc w przypadku lakierów do paznokci,kiedy czegoś szukam nie zwracam uwagi na trwałość a po prostu na odcień. 

Te odcienie ... Są więcej niż MEGA !



Pędzel,którego zawsze brakowało w moim zbiorze to mały pencil brush - dosyć precyzyjny,który poradzi sobie z dolna powieką jak i z wewnętrznym kącikiem.


PĘDZEL HAKURO kosztował mnie 17.49zł a więc bardzo przyzwoicie. Mam już jeden pędzel tej firmy i jestem bardzo zadowolona z jego jakości jak i pracy,którą wykonuje w makijażu.

Na zdjęciach świeżo po myciu, jeszcze mokry więc włosie może być po prostu sklejone od wody ale wierzcie mi na słowo - Hakuro to marka kosmetyczka,w którą warto zainwestować tym bardziej,że ceny ich nie odstraszają i są bardzo konkurencyjne w stosunku do innych firm ;)



Firma MakeUp Revolution według mnie to odkrycie warte zakupu z prostych powodów : 

Niska cena i jakość niczemu sobie !



Pierwszy kosmetyk tej marki u mnie to Trio do konturowania . Natomiast ten wybór padł na paletę róży i wiecie co ?

Jestem zachwycona !


Piękne odcienie,różne wykończenia no i pigmentacja bardzo przyzwoita. Produkt nie pyli się a na policzkach nie znika w ciągu dnia . 

Same pozytywy !



Paleta Hot Spice, bo taka jej nazwa to mieszanka róży w macie, z drobinkami czy też róży rozświetlających ale niekoniecznie rozświetlaczy,bowiem odcienie są za ciemne. Drobinki w różu u mnie odpadają ale maty czy tez te dające błysk w pozytywnym znaczeniu bardzo lubię i po takie róże często sięgam.


Produkt skupia w sobie przewagę pomarańczu,brzoskwini czy brzoskwini opalizującej różem i koralu ale delikatne akcenty brązu w kosmetyku również można się doszukać.

Dostępne są inne palety min. róże z przewaga różu w sobie więc warto tematem się zainteresować tym bardziej,że za 8 róży płacimy tutaj 27.49zł ! 





Mozna zauważyć,że odcienie są bardzo lekkie i twarzowe. 

U mnie jest już pewne,że na jednej paletce się nie skończy ;)

Ostatnim zakupem ze strony ezebra.pl jak i największym póki co rozczarowaniem jest podkład .


Nie mogę zarzucić mu wykończenia bo na skórze wygląda naturalnie, jest mało kryjący ale latem to nawet lepiej . Natomiast niestety nie jest long-lasting tak jak zostało zaakcentowane na buteleczce, no i wchodzi w załamania skóry co nie jest fajne ...



W planach mam zrobić osobny wpis na jego temat i wtedy będziecie mogły zobaczyć jak prezentuje się u mnie na skórze ;) Potestuję go jeszcze ale takie pierwsze wrażenia bardziej mówią na NIE niż na TAK ;)

Ostatnia Nowością i zarazem najbardziej dla mnie kosztowną są Meteoryty Guerlain .


Dziwne byłoby gdybym nie napisała osobnego postu na ich temat ! Więc spodziewajcie się już na dniach czegoś więcej na temat 'moich kulek szczęścia'.


Kulek szczęścia dosłownie - póki co jestem zachwycona efektem jaki tworzą na twarzy, całym opakowaniem i zapachem ...


Kochane i to już wszystkie Nowości Kosmetyczne jakie w ostatnim czasie udało mi się złowić. Mam cichą nadzieję,że moje pierwsze wrażenia co do podkładu są mylne na ten czas a cała reszta będzie służyła mi z równie pięknym efektem jak do tej pory.

Dajcie znać czy znacie te produkty i czy może któreś z nich posiadacie ...

Czekam na każdy komentarz ! 

Pozdrawiam Gorąco i Do Następnego - tym razem szybciutkiego ! M :*

16 komentarzy:

  1. Też marzą mi się kulki szczęścia, ale ciągle odkładam ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guerlain nie daje za wygraną z cenami niestety ... Myślałam,że dostanę zawału serca kiedy spojrzałam na puder wart 700zł :O Ale interesuję się jeszcze bazą pod makijaż i chyba się skuszę bo wiele dobroci o niej słyszałam więc kiedy tylko pojawią się pieniążki na to, to na pewno pobiegnę i kupię !

      Usuń
  2. Lakiery Ados są całkiem przyzwoite na swoją cenę i mają ładne kolory, kiedyś dużo ich używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak wspominałam w poście - nie zwracam szczególnej uwagi na markę jeśli chodzi o lakiery, u mnie wszystko trzyma się idealnie więc jeśli coś wybieram to opieram się głównie o odcień,który wpadł mi w oko :)

      Usuń
  3. Mam ten podkład Ingdrid i nawet go polubiłam, ale faktycznie nie jest jakoś szczególnie long lasting :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się do niego przekonam ale póki co testy wciąż trwają ;)

      Usuń
  4. Mam kilka pędzli Hakuro, w tym H76 i są w porządku. Po dwóch latach użytkowania, włosie w niektórych trochę się odkształciło, ale nadal mi służą. Pozbyłam się tylko dwóch sztuk, bo włosie ciąle puszczało kolor i było dosyć kłujące.
    Ja swoje meteoryty posiadam w kolorze 3 medium i mam względem nich mieszane odczucia. Raz z efektu jestem zadowolona, ale bywa że nie widzę większej różnicy. Ah ta moja kapryśna cera ;) Jednak ponownie raczej nie kupiłabym.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z Nas jest inna i posiada różne oczekiwania co do kosmetyku więc dziwne byłoby aby każdy produkt pasował każdemu ;) Szkoda,że nie jesteś zadowolona bo cena jest ogromna tego pudru więc może jeśli u Cb się nie sprawdza to może puść go dalej w świat - a niech ktoś się ucieszy hah :D

      Usuń
  5. meeeeeeeeeteeeeeeeeeoryty! wyglądają tak pięknie, że już sam ich widok powoduje u mnie radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. te kuleczki wyglądaja tak cudownei mięciutko < 3 piękne zdjęcia, jak i zazkupy! ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Meteoryty to moje marzenie ! czekam na post ! :)

    OdpowiedzUsuń