niedziela, 28 sierpnia 2016

| Militarny Make Up | Propozycja makijazu wieczorowego |

Wojskowy styl - ciemna butelkowa zieleń łączona z szarościami i beżami to Trend,który wielbi wiele kobiet. Kochamy wyglądać inaczej,kobieco i zmysłowo a delikatne Smoky w odcieniach militarnych doda seksapilu niejednej kobiecie !



Więc jeśli lubisz siebie w wojskowych,militarnych barwach, które są teraz szalenie modne - zapraszam Cię na odtworzenie mojej propozycji makijażu,którą stworzyłam dla siebie w propozycji wieczorowej ale równie dobrze sprawdzi się w wersji dziennej dla tych nieco odważniejszych !

Wieczorowe makijaże dla wielu kobiet to mocna propozycja koloru na powiece nie wykluczająca błysku i naprawdę mocnego natężenia koloru ! Nie każda kobieta zdaje sobie sprawę,że Smoky na oku może być owszem mocniej podkreślające oko ale przy tym delikatne, ze smakiem i efektowne !

Dzisiaj przychodzę do Was z taką właśnie propozycją ! Moje Smoky jest proste w wykonaniu,szybkie i pasujące do każdej tęczówki oka . 

To co będziesz potrzebowała do makijażu oka oprócz narzędzi to :

  • dobra baza pod cienie
  • czarna bądź brązowa dosyć miękka kredka do oczu
  • tusz do rzęs a dla chętnych sztuczne rzęsy

Jeśli chodzi o cienie potrzebne Ci będą :

  • matowy cielisty beż, może być to po prostu puder 
  • brzoskwiniowy ciepły cień - u mnie KOBO
  • matowy ciepły ciemny brąz
  • matowy przejściowy cień - u mnie będzie to bardzo jasna kawa z mlekiem
  • główny punkt czyli zieleń, u mnie butelkowa opalizująca zieleń - u mnie MAC 


Cała reszta cieni pochodzi z palety Smoky od Urban Decay . 

1 . Zacznij od pokrycia powieki bazą pod cienie, po czym całą ją przypudruj. Następnie przejdź do delikatnego zaznaczenia załamania oka :


2. Zbuduj sobie podstawę i dobrą bazę pod cieniowanie zewnętrznego kącika oka . W tym celu nałóż kredkę a następnie rozetrzyj ją w kierunku skroni tak aby nadać bardziej wydłużony kształt oku :



3. Nabierając opuszkiem palca swoja zieleń delikatnie wklep ją w centralna część oka górnej powieki a następnie granice pomiędzy cieniem a resztą powieki rozetrzyj pędzlem, którym zaznaczałaś załamanie powieki nie dokładając żadnego cienia :


4. Cieniem,którym zaznaczałaś załamanie powieki zaznacz również całą dolną powiekę do 3/4 jej długości :


5. Obrysuj swoja kredką dolna oraz górną linię wodna oka i rozetrzyj ją na dolnej powiece tak aby wszystkie wolne przestrzenie pomiędzy rzęsami zostały pokryte i w tym celu pomóż sobie matowym ciemnym brązem,którego również nałóż w górny zewnętrzny kącik oka aby jeszcze bardziej go przyciemnić :



6. Pozostało tylko ocieplić załamanie powieki ciepłą brzoskwinią jak i wyczyszczenie bocznej granicy oka przy skroni i w tym celu użyj czystego płaskiego pędzla i pudru oraz wytuszuj rzęsy :


Dodatkowe uwagi :

  •  w wewnętrzny kącik oka  wystarczy nałożyć puder bądź matowy cielisty cień. U mnie jest to ten sam cień,którego użyłam w załamaniu oka. Dla chętnych dodatkowo można makijaż ten wzbogacić błyskiem i w tym celu użyj pigmentu opalizującego zielenią bądź rozświetlacza,którego używasz. Pamiętaj jednak aby kolorystyka pasowała do całej reszty.
  • Możesz dodać pazura i dorysować linię eyelinerem jak i przykleić sztuczne rzęsy.
  • Ja użyłam kredki w odcieniu czekoladowego brązu ale równie dobrze może to być czarna kredka.
  • Swoja zieleń możesz nałożyć zwilżonym syntetycznym pędzelkiem przez co wydobędziesz jeszcze mocniejszy kolor cienia jak i błysk.
  • Twoja bazą pod cienie może być korektorem,którego użyłaś pod oczy. Musi być on zastygający i długotrwały.

A oto cały Look :







Usta w tym zestawieniu pozostaw neutralne, by nie odciągały uwagi od oczu. U mnie jest to konturówka do ust w odcieniu SOAR od MAC. A więc ciemniejsza wersja brudnego różu. Pamiętajcie,że usta w stylu Kylie Jenner idealnie wpiszą się w ten makijaż !

Dajcie znać czy to Wasze klimaty makijazowe i w jakim wieczorowym makijażu czujecie się najlepiej !
Czekam na Wasze komentarze i do następnego M :*


14 komentarzy:

  1. Przepiekny! W zyciu nie będę w stanie tego odtworzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz, będziesz - trochę wiary <3

      Usuń
  2. wyglądasz bojowo ! :D Piękny ten makijaż Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny makijaż, na dzień też odpowiedni .

    OdpowiedzUsuń
  4. całkiem fajna propozycja, lubię taki stonowany makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Ja jednak jestem kiepska w odtwarzaniu makijaży :) Zawsze coś zrobię po swojemu i już wyjdzie nie tak jak trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjdzie piękniej niż wzorzec na pewno <3

      Usuń