niedziela, 4 grudnia 2016

| Podglad nowej palety cieni od Marc Jacobs | 240 About Last Night Eyeshadow Palette |

Hej Kochanii ...

Dzisiaj mam dla Was przyjemny i bardzo kolorowy post a mianowicie przedstawie Wam pokrótce jeden z moich nowszych nabytków .


Paleta ta wyszła w Świątecznej kolekcji jako propozycja prezentu od Marc Jacobs. Bardzo gustowna i praktyczna pod względem odcieni znajdujących się w środku lecz niepraktyczna jeśli chodzi o jej rozmiar . 

Opakowanie jest prześliczne i przyciąga wzrok . Natomiast patrząc na rozmiar palety, mogłaby być innego kształtu . Przez to,że jest ona sporawa jest równie nieporęczna jeśli chodzi o trzymanie jej w reku. To jest mało istotne lecz należy o tym wspomnieć .


Kasetka jest porządnie wykonana i bardzo elegancka, idealnie wpisuje się w klimat świąteczny .


Cienie nie są opisane nazwami więc wrzucę zdjęcia ze swatchami ale nie będę opisywała słownie ich odcieni. Zdjęcia idealnie oddają ich barwy. 

W środku znajdziemy 20 cieni, każdy po 0.80g .


W palecie mamy ciepłe kolory cieni jak i te chłodniejsze co czyni ja naprawdę bardzo uniwersalną.

Maty - cieni matowych mamy 9 . Znajdziemy cielisty beż, jaśniejszy oraz ciemniejszy, odcienie różu, bardzo ciepłe odcienie brązu jak i ciemna czekoladę czerń czy też fiolet i szarość. Najjaśniejsze odcienie nie są aż tak mocno napigmentowane jak mogłyby być, niestety ale nie są najgorsze. Cała reszta znalazła swoje miejsce w moim serduchu.

Cienie z drobinkami - choć najmniej za nimi przepadam nie mówiąc tu wyłącznie o tej palecie to tutaj mamy ich 3 sztuki. Drobinki te są mało zauważalne w dwóch przypadkach, natomiast tylko w jednym dają się zauważyć na oku. Są to po prostu cienie matowe ale zawierają w sobie drobne drobinki, taki trochę mini brokat. 

Cienie metaliczne - oj i tutaj mamy moc ! Cała reszta cieni to właśnie one. Każdy absolutnie piękny i mega mocno napigmentowany . Konsystencja bardzo zbliżona do cieni foliowych, bardzo mięciutka w dotyku kremowa i o bardzo wysokiej jakości !



Całość pokrótce omówiona i czas podsumować ją ogółem :

W moim odczuciu i w mojej całej 'kolekcji' palet cieni jakie tylko posiadam nie ukrywam,że jest to paleta najwyższej jakości . Cienie Marc Jacobs póki co u mnie nie maja sobie równych. Oczywiście znajdziemy mniej czy bardziej napigmentowany cień ale ogółem rzecz biorąc jakość cieni jest powalająca i zadowalająca. Na oczach można stworzyć nimi nietuzinkowy makijaż ! I nie mówię tutaj tylko o tej palecie bo mam inne sztuki tej marki i każda absolutnie powala jakością ! 

Będę polecała Wam ich zakup całym sercem <3

Poniżej znajdziecie ich swatche :






Ja się dzisiaj z Wami żegnam . Do następnego Kochanii :*


16 komentarzy:

  1. Pigmentacja zapowiada się świetnie! Dobór kolorów też jest fajny. To żółte złotko jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest <3 ja przy pierwszych próbach omal nie dostałam zawału :)

      Usuń
  2. Wow! Jaka pigmentacja:).
    Widać, że w przypadku metalicznych cieni konsystencja jest wręcz kremowa:).
    To teraz czekam na makijaże:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą 😍 Jestem zakochana i od zakupu towarzyszy mi co dzień ;)

      Usuń
  3. Paletka robi wrażenie:). Metaliczne cienie prezentują się naprawdę nieźle:) Reszta zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałaby taką mieć:) Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta wygląda niesamowicie, bardzo podoba mi się nietypowe zestawienie kolorystyczne. Idealny zestaw do dziennych i wieczorowych makijaży. Estetyka kosmetyków Marc Jacobs jest świetna, ich design opakowań w pełni mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje , jest elegancki ;) Jakość cieni jest rewelacyjna ❤️ Od zakupu używam dzień w dzień i odstawiłam inne ... takie zauroczenie hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście, ładnie nasycone kolory! Podoba mi się też ich zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie fakt, ze kupiłam ja w grudniu to byłaby ulubieńcem roku ❤️ Póki co moj faworyt ❤️ Używam jej praktycznie codziennie :)

      Usuń
  8. Ja uwielbiam kolorowke Marc Jacobs. Myślałam o tej palecie ale w finale wolę nieco inna kolorystykę jednak pigmentacja powala !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja miażdży konkurencje pośród Marek selektywnych ❤ No i sama konsystencja cieni jest doskonała . Zamawiam teraz paczkę z Colourpop i chce się przekonać czy ich konsystencja wyprze tą właśnie paletę :)

      Usuń