sobota, 25 lutego 2017

BECCA x JACLYN HILL C POP COLLECTION FACE PALETTE - paleta róży i rozświetlaczy ! Każda Sroka oko zawiesi ...



Każdy to wie,że marka Becca jest jedną z przodujących firm produkujących rozświetlacze . Są oszałamiające,robią piorunujące wrażenie tafli na skórze o pięknym mocnym blasku .

Rozświetlacze Becca przodują i w mojej kosmetyczce, poza Champagne Pop nie znam piękniejszego kosmetyku dającego takiego błysku i blasku !

Niestety nie są to tanie produkty ale zapewniam Was,że warte każdej złotówki .
Cały post poświęcam jednej z moich najnowszych zdobyczy - paleta róży i rozświetlaczy,która powstała przy współpracy z jedną z moich ulubionych Youtuberek Jaclyn Hill 💗


Swoją paletę kupiłam w perfumerii Sephora w Kopenhadze. Sprawdzałam i niestety póki co Becca nie jest dostępna w Polsce. Myślę,że to tylko kwestia czasu bowiem produkty tej marki cieszą się przeogromnym zainteresowaniem również na rynku polskim.


Solidnie wykonana paleta wielkości dokładnie mojej całej dłoni,duże lustro w środku dobrej jakości. Wrażenie elegancji i piękna 💗


Wcześniej już znany był mi rozświetlacz Champagne Pop - jest to produkt również wyprodukowany przy współpracy z tą samą MUA. Mogłam więc mniej więcej spodziewać się jakości tych produktów !

Paleta ta została doskonale przemyślana ! Znajdziemy w niej przepiękne trzy odcienie róży, dwa mineralne a jeden zabójczo połyskujący i nie ukrywam,że jest tam moim faworytem ! Poza różami mamy dwa oślepiające rozświetlacze - C POP i GOLD POP.


👉 C POP to nic innego jak słynny Champagne Pop. Teraz mam aż nadmiar bowiem dwa pełnowymiarowe pudry OMG ! Nie ubolewam nad tym bo C POP jest moim ulubieńcem,którego używam praktycznie codziennie.  C POP jest rozświetlaczem wpadającym w różowo-brzoskwiniowe tematy . Osobiście to właśnie takich odcieni szukam w różach czy rozświetlaczach więc produkt stworzony dla mnie !



👉 GOLD POP  jest rozświetlaczem wpadającym w złoto - zdecydowanie ! Będzie pięknie prezentował się na ciemniejszych karnacjach lub latem na opalonej skórze spisze się wyśmienicie !



👇 Trzy róże :

Od lewej : Rose,Almond,Pamplemousse.
Od lewej : Rose,Almond,Pamplemousse.
Od lewej : Pamplemousse,Almond,Rose
👉 ROSE jest różem rozświetlającym,który bardzo przypomina Orgasm z NARSa. Jednakże NARS jest zdecydowanie mniej napigmentowany a róż Becci bardziej soczysty ! Na pewno są w jednej grupie kolorystycznej :) Więc też nikogo to nie zdziwi,ze jest on u mnie nadużywany !


👉 ALMOND - ten odcień spokojnie może posłużyć również jako bronzer do twarzy aczkolwiek ja w tym celu go nie stosuję . Przez ostatnie trzy tygodnie noszę go codziennie na policzkach . Muszę przyznać,że zaraz po zakupie palety nie widziałam zastosowania tego odcienia u siebie ale nigdy nie mów nigdy- miłe zaskoczenie i małe zauroczenie 💗


👉 PAMPLEMOUSSE jest tak mocno napigmentowanym i wyrazistym różem,że trzeba z nim uważać i aplikować lekką ręką ! Piękny żywy koral :)



Każdy z pudrów jest ekstremalnie napigmentowany więc należy z nimi uważać i za każdym razem otrzepywać nadmiar z pędzla ! Konsystencja jest bardzo jedwabista, daleko im do suchych mocno sprasowanych pudrów. 


Kochani moje serce ta paleta wypełniła do pełna 💗 Trafia w moje gusta kolorystyczne w 100% więc nic dziwnego,że był to przemyślany zakup z mojej strony. Jeśli tylko zastanawialiście się nad jej zakupem to gorąco ją Wam polecam ! Będą to na pewno bardzo dobrze zainwestowane pieniążki w dobry jakościowo produkt i wizualnie przepiękny 💗

Dajcie koniecznie znać czy i Wam się spodobała 💗Pozdrawiam serdecznie i do następnego - a następni ULUBIEŃCY 💗

M.

24 komentarze:

  1. Paletka prezentuje się cudownie, piękne opakowanie zawróciło w mojej głowie. Podoba mi się pigmentacja, chętnie przetestowałabym ją :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigmentacja jest obłędna <3 no i paleta również... Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Kolory róży, prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda <3 akurat wstrzeliły się w mój gust kolorystyczny :)

      Usuń
  3. Paletka ma piękne opakowanie i śliczne rozświetlacze. Niestety kolorystyka róży jakoś do mnie nie przemawia, ale najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile błysku;) ja z moją tłustą cerą nie używam tego typu kosmetyków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie staram się rozświetlać subtelnie wiec z tymi rozswietlaczami muszę uważać 👆🏻 Ale bez rozswietlacza u mnie nie ma makijażu 🤷🏻‍♀️ Pozdrawiam

      Usuń
    2. Przepiękne produkty - blask bije od każdego z nich :) rozświetlacze cudne, ale róże z drobinkami mi niestety nie bardzo służą, bo podkreślają mojego nierówności skóry spowodowane długimi walkami z trądzikiem, a szkoda, bo takie produkty bardzo ożywiają twarz ;)

      Usuń
    3. To fakt, takiego typu produkty najlepiej wyglądają na gładkiej buzi. Ja takiej nie mam ale nakładam w strategiczne miejsca :)

      Usuń
  5. Śliczna paleta ale największy zachwyt nam nad rozswietlaczami.. !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają pięknie te rozświetlacze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, chciałaby taka paletę, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem sroką i zdecydowanie lubię jeśli coś się błyszczy, więc taka paletka zdecydowanie byłaby u mnie w ciągłym użyciu! Kolorystyka też jak najbardziej mi odpowiada, więc teraz po prostu chciałabym ją przetestować na sobie i sprawdzić o co tyle krzyku :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest godna polecenia bo i pigmentacja i odcienie są boskie więc za ta cenę to co najważniejsze ma ! Aczkolwiek pewnie znajda się i jej zwolennicy jak i przeciwnicy - ze wszystkim tak jest ! Ja z czystym sercem polecam :)

      Usuń
  9. Miałam ogromną ochotę ją kupić jak pojawiła się na chwilę w Sephorze, ale ostatecznie uznałam, że mam tyle podobnych kosmetyków, że nie ma sensu w nią inwestować. Nie ukrywam, że teraz odrobinę żałuję, jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból :D ! Wielokrotnie tak miałam,stwierdziłam,że mam czegoś wiele a później żałowałam ... Może jeszcze się pojawi i wtedy ruszaj na łowy :)

      Usuń