sobota, 4 lutego 2017

| Recenzja Nowości Na Polskim Rynku od Rimmel | Fresher Skin SPF 15 |



Ten produkt jest ze mną długi czas bo już od lata a do Polski właśnie teraz wchodzi jako nowość do drogerii. Pomyślałam,że jest to świetna okazja aby go w końcu zrecenzować .

Ciekawy podkład,który w moim odczuciu jest bardziej jak krem BB . Dziwny produkt,który u mnie wywołuje mieszane odczucia .

W dalszej części postu znajdziecie cały opis wraz ze zdjęciami kosmetyku  💕

👉 Opis Producenta :


Podkład Fresher Skin to poczucie idealnie gładkiej, lekkiej i naturalnej cery. Formuła z SPF-15 daje średnie krycie i zapewnia poczucie świeżości. Konsystencja podkładu jest kremowo - żelowa: podkład łatwo się rozprowadza i nie zostawia smug. Dodatkowa zaleta jest to, że podkład nie zapycha porów i nie "wchodzi" w zmarszczki mimiczne, dzięki czemu skóra jest gładka i świeża przez cały dzień! 

👉 Cena i dostępność:


Z pewnością znajdziecie go jako nowość w drogerii Rossmann  bo to właśnie z początkiem lutego ma się tam zjawić.  

Cena : 36,49 zł

👉 Opakowanie :


Szklany słoiczek co dla mnie NIE jest najlepszą opcja jeśli chodzi o podkład. Sam produkt jest płynny więc trzeba  uważać kiedy go otwieramy i jak go przechowujemy aby kosmetyk się nie wydostał w nieoczekiwanym momencie .





👉 Konsystencja: 


  Płynna - żelowa . 

👉 Zapach i kolor :


  Piękny świeży lekko ogórkowy zapach . Kolorów jest malutko bo tylko cztery na stronie: 100 Ivory, 103 True Ivory, 200 Soft Beige i 300 Sand .

Mój odcień to 102 Light Nude,którego nie znalazłam w ofercie Rossmann aczkolwiek nie jestem pewna czy on tam jest czy też nie :)



Podkład dosyć solidnie ciemnieje a mój odcień delikatnie staje się bardziej pomarańczowy więc bierzcie to pod uwagę .



👉 Moja opinia, wydajność, trwałość i efekt :

 


Dla mnie jest to perfekcyjna opcja na lato . Podkład doskonale utrzymuje się w ciągu dnia i u mnie nie wymaga poprawek. Latem nie potrzebujemy mocnego krycia, zazwyczaj sięgamy po podkłady średnio kryjące bądź kremy BB. Ten produkt doskonale przypomina mi krem BB : jego nikłe krycie ale trwałość o tym świadczą .

W te chłodniejsze miesiące u mnie przechodzi w zimowy sen bo wtedy automatycznie sięgam po podkłady o mocniejszym kryciu - intuicyjnie  😁 

Podkład nie posiada krycia praktycznie w ogóle, będzie fajną opcją dla osób,które nie mają problemów z cerą i którym bardziej zależy na wyrównaniu kolorytu cery aniżeli na przykryciu niedoskonałości . Będzie idealnym wyjściem w gorące dni bowiem jego trwałość jest bardzo dobra i nie zauważyłam abym musiała go kiedykolwiek poprawiać w ciągu dnia. 

Po aplikacji produkt zastyga na twarzy dając półmatowe wykończenie, nie wchodzi w załamania skóry. Urzekł mnie jego wygląd na skórze - jest praktycznie niewidoczny, nie osiada na meszu co często robią podkłady. 

Przed aplikacją :


Po : 
 


Producent nie obiecuje mocnego krycia w tym podkładzie więc tego od niego nie oczekuję aczkolwiek obiecywał,że krycie jakieś jest - nie ma takiej opcji ! Krycie ma słabiutkie a za każdym razem nakładany kolejną warstwą potrafił się zwarzyć w okolicy nosa i na brodzie. 

Zdjęcie przedstawia jak nieładnie potrafi się osadzać na nosku :



Kolejną dla mnie bardzo pozytywną cechą jest to,że bez problemu możemy go aplikować na ciało.  Latem mieszałam go z rozświetlaczami aby dodać połysk na dekolcie czy ramionach ale solo równie dobrze spisuje się w tych miejscach . Podkład jest płynny,konsystencja lekko żelowa co ułatwia jego aplikację na ciele ! Jego transparentne krycie w moim przypadku dawał efekt skóry muśniętej samoopalaczem ale w pozytywnym znaczeniu  😁  Nie odbija się na ubraniach,nie brudzi ich a co najważniejsze dla mnie - nie wchodzi w załamania na szyji przez cały dzień !

Myślę,że na tych dwóch poniższych zdjęciach dokładnie widać jak 'samoopala' twarz i ciało :

 

Przypomina 'tint' barwiący,który nie daje krycia ale daje kolor i wyrównanie kolorytu .

Odcień,który posiadam obecnie jest dla mnie za ciemny i delikatnie za pomarańczowy aczkolwiek latem kiedy moja skóra jest naturalnie opalona lubię po niego sięgać. 


Produkt znacznie ciemnieje .


W miejscach suchych gdzie mogą pojawiać się suche skórki on mocno je podkreśli i osiada na nich bardzo widocznie. 

Nakładany pędzlem może robić smugi, u mnie najlepiej sprawdzała się gąbeczka za każdym razem.

Podkład nie lubi się z każdym kremem. Testowałam na różnych i wiele kosmetyków po prostu odrzucał !

Jeśli decydujemy się na dołożenie produktu ponownie w pewne miejsca należy znacznie odczekać aż podkład zastygnie.

Osobiście bardzo przypadł mi do gustu również z powodu jego wyglądu na czole. Skóra jak po liftingu : wygładzona i ujednolicona. Jednakże nie kupię ponownie kolejnego słoiczka : dla mnie zbyt kapryśny i forma słoiczka odrzuca mnie na tyle aby ponownie po niego nie sięgać.

👉 Komu dedykuję dany kosmetyk :


Młodym dziewczynom,które nie borykają się z problemami skórnymi a ich cera jest gładka i nie potrzebuje krycia. 

Osobom,które lubią kremy BB bo on w pewnym sensie je przypomina a trwałość jest znacznie dłuższa.


👉 Komu odradzam :


Zdecydowanie cery suche. Każda cera z miejscami,które są przesuszone nie będzie zadowolona. Podkład lubi podkreślać i osadzać się właśnie w suchych strefach. 

Cery,które potrzebują przykrycia czegokolwiek nawet mniejszych przebarwień - krycia ten produkt nie daje żadnego.

Podsumowując Kochanii jest to produkt po którego sięgam często w okresie letnim lecz po wykończeniu słoiczka ponownie go nie zakupię. Widzę w tym podkładzie wiele plusów ale i minusów . Jest on dla mnie zbyt kapryśny, za często muszę myśleć czy polubi się z danym kremem czy bazą czy za chwile się nie zwarzy. Urzekł mnie efekt jaki daje na ciele i na skórze latem,także to jak wygląda na czole i na policzkach . Moja cera jest bardzo wrażliwa,często pojawiają się na niej podrażnienia i notorycznie jest zaczerwieniona więc szukam w podkładach chociaż tego średniego krycia. Ten produkt u mnie wygląda ładnie na opalonej skórze bo i ona 'goła' wtedy wygląda lepiej. Często też pojawiają się suche miejsca a ten produkt za każdym razem podkreślał je na tyle widocznie,że nawet czasami nie wiedziałam,iż w tym miejscu akurat jakiś problem mam. 

 

Jeśli szukacie czegoś co ładnie wyrówna koloryt cery,wygładzi ją, fajnie się utrzyma w ciągu dnia to jest to potencjalny produkt dla Was. Jeśli szukacie czegoś zbliżonego do kremu BB ale produktu,który zastyga na twarzy to ta opcja będzie trafiona.

 

Osobiście nie miałam w planach recenzować tego produktu ale trafia on niedługo do polskich Rossmanów więc podejrzewam,że wzrośnie też i zainteresowanie nowym i trochę innym podkładem na rynku kosmetycznym. Mam nadzieję,że moja opinia kogoś przekona do zakupu albo i odradzi a zdjęcia obrazują jak podkład prezentuje się na twarzy.  

 

Buziaki Kochani i do następnego ... :*


28 komentarzy:

  1. Super, że o nim piszesz, bo jestem go bardzo ciekawa. Na pewno się skuszę, gdy tylko trafi do Rossmanna ;)
    https://magdalaa.blogspot.com/2017/02/ulubiency-112-styczen.html Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sama nie wiem czy mnie kusi,zobaczymy pozniej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się średni. Miałam nadzieję, że będzie bardziej kryjący :(
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam drugiego tak słabo kryjącego podkładu . Dla jednych to zaleta dla drugich wada ;)

      Usuń
  4. U mnie wszystko wyprzedane - nie został ani jeden słoiczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiec zainteresowanie spore ☺ Jestem bardzo ciekawa jak będzie się spisywał u innych . Myśle, ze niedługo pojawia się jego kolejne recenzje 👌🏻👍🏻

      Usuń
  5. Szkoda, że tak mocno ciemnieje i prawie w ogóle nie kryje. Pewnie się na niego nie skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku jest tak wiele innych opcji,można przebierać :)

      Usuń
  6. To niestety nie dla mnie,mam cerę suchą.Ale miło poczytać taką recenzję

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mnie ten podklad nie zachwycil. Dawno temu rimmel mial w takim sloiczku podklad cream gel z serii Match Perfection. Byl rewelacyjny dla mojej tlustej wtedy cery. Niestety jest juz dawno wycofany.
    Myslalam ze ten podklad bedzie podobny do tego wycofanego ale nie jest. Szkoda. Na mojej cerze jest bardzo nietrwaly i choc nie lubie mocnego krycia w podkladach to ten kryje stanowczo za malo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie ten podkład krycia nie ma a mój kolor stwarza taki transparentny efekt skóry po samoopalaczu . Zużyję słoiczek bo strasznie nie lubię marnować kosmetyku ale po kolejny nie sięgnę :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. Podkład niestety nie dla mnie, po pierwsze potrzebuję dobrego krycia dla przykrycia moich naczynek, po drugie mam jasną karnację i ciemniejące podkłady szybko odcinają się od reszty ciała i wyglądają nieestetycznie. Opakowanie faktycznie jest mało trafione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czysta prawda :) Do mnie nie przemawia jakoś podkład w słoiczku ale z pewnością i on znajdzie swoich odbiorów :)

      Usuń
  9. Póki co nie jest na mojej wishliście bo nie maja odpowiedniego koloru dla mnie :) No coz... bladolica nie ma lekko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel ma ciężką kolorystykę bo w słynnym już Wake me up odcień najjaśniejszy jest zdecydowanie dla mnie za ciemny ! W tym przypadku kolor jest OK dla mnie w okresie letnim i póki co odstawiłam go do tego czasu ;)

      Usuń
    2. To i dla mnie pewnie się odcień nie znajdzie, ale jakoś i tak nie jestem przekonana do tego podkładu :)

      Usuń
  10. Jakoś mnie ten podkład sobą nie zainteresował :P Po pierwsze - kolory są dla mnie za ciemne - niestety wśród podkładów Rimmela nie jestem w stanie odnaleźć właściwego odcienia - najjaśniejsze byłyby ok, ale tony są różowe, a ja jestem żółtkiem :C

    Do tego krycie - niestety blizn i przebarwień się jeszcze nie pozbyłam, więc potrzebuję czegoś o mocniejszej pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tutaj pigmentu jak na lekarstwo . Z tymi kolorami w tej marce mam tak samo :)

      Usuń
  11. Przepraszam, ale mi najbardziej rzucił się w oczy ten piękny makijaż oczu! *_* cudownie to wygląda w połączeniu z czerwienią ust!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że produkt mnie zaciekawił. Lubię tę markę. Szukam właśnie lekkiego podkładu typu krem BB z niewielkim kryciem. Chodzi mi bardziej o wyrównanie kolorytu skóry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena tego podkładu nie jest wysoka wiec warto spróbować 👍🏻 Może akurat okaże się strzałem w dziesiątkę ❤ Pozdrawiam

      Usuń
  13. Kupilam ten podkład dzis przed czytaniem recenzji.. jestem zawiedziona, mam suchą skore i pomyślałam że lekki to bedzie fajny, a on podkresla nawet te skorki ktorych wczesniej nie widzialam, mam najjasniejszy kolor i faktycznie ciemnie a zresztą nawet na poczatku jest na razie w okresie zimowym dla mnie zaciemny. Podklad faktycznie chyba w ogole nie przykrywa nic, robi smugi gdy nakladalam go palcami,gąbeczką jest trochę lepiej. Podklad hmm dla mnie to taki sam efekt jakbym do pomieszala 1:1 krem bb inp. Krem tlusty nivea. Szkoda kasy, zobacZę w lato może sie na cos zda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem 😒 Miałam ten sam problem z tym podkładem ... on jest na tyle dziwny,ze raz wyglądał bezproblemowo a raz tragicznie ! Aplikacja dłońmi zupełnie z nim nie współgra , u mnie najlepiej wyglądał nakładany BB . Krycia ma zero i faktycznie u mnie tez osadzał się w suchych miejscach nawet takich o których pojęcia nie miałam . Póki co schowałem go i przechowuje na lato - wtedy może do niego wrócę ale nie kupie go ponownie :)

      Usuń