wtorek, 28 lutego 2017

Ulubieńcy Lutego 2017 - podkładowe,codzienne odkrycie i usta na kazdą okazję !



Nic dziwnego,że Luty szybko zleciał bo to krótki miesiąc ! Cieszę się bo wkraczamy w ten dobry okres : już dłużej widać i więcej słońca się pojawia ! Dni nie są takie ponure i szare jak wczesną Zimą :) Myślę,że przed Nami już tylko lepiej ...

Sporo Nowości pojawiło się u mnie w tym miesiącu i sporo też przetestowałam,co myślę ma oddźwięk w postach 😁 A testów będzie jeszcze więcej bowiem na dniach wybieram się do Polski a wiecie co to oznacza ?

Przebuszowanie Rossmana,Natury itd. ;) :D

To właśnie w miesiącu Lutym odkryłam nowego ulubieńca na co dzień jeśli chodzi o podkład i odkryłam naprawdę fajnie nawilżający krem na noc ! Poza tym chciałabym się z Wami podzielić swoim ostatnim uzależnieniem jeśli chodzi o makijaż ust ! 👄

Zapraszam ...

👉 Zaczynam od podkładu : Zdecydowanie w Lutym jak i już w Styczniu królował AA MakeUp Filler - nie spodziewałam się aż tak ogromnego pozytywnego zaskoczenia ! Nie oczekiwałam po tej marce za wiele, jednak zaskoczenie i zadowolenie z użytku tego produktu jest ogromne !

👍 Wielki plus za efekt jaki daje na skórze : doskonale wyrównuje koloryt skóry,rozświetla ją dodaje blasku a wykończenie jak dla mnie jest boskie - twarz promienieje ! Niestety podkład wymaga solidnego przypudrowania bo bez pudru nie przetrwa . No i trwałość to u mnie od 4-5h - po tym czasie musi nastapić odciśnięcie sebum i ponowne przypudrowanie .


👉  W tym miesiącu nagminnie używałam dwóch pudrów : Inglot HD Rozświetlajacy puder sypki jak i Maybelline i FitMe !


Inglot HD Rozświetlajacy puder sypki :



Jest pudrem mającym w sobie delikatne iskrzące drobinki,które na pierwszy rzut oka mogą przerazić ale absolutnie nie są zauważalne na twarzy. Dostrzec je można albo przy dużej ilości aplikowanego produktu lub w bardzo ostrym dziennym świetle. W innym przypadku są nie do wychwycenia !


Kupiłam ten puder z zamiarem gruntowania korektora pod oczami ale u mnie niestety nie współgra tak jakbym chciała więc używam go tylko do twarzy.


👍 Piękny efekt rozpromienionej skóry. Utrwala makijaż bardzo dobrze lecz nie matuje cery ! Jest bardziej pudrem wykończeniowym ale nie dającym efektu typowego dla pudrów sypkich. Jest dużo lżejszy niż inne tego typu produkty ! Więc jeśli zależy Ci na zmatowieniu przynajmniej strefy T,to ten puder będzie musiał iść w parze z czymś dodatkowym. Fajny delikatnie żółty odcień pudru przypał mi do gustu i z pewnością będę do niego często wracać !


Z tego co pamiętam nie jest to tani produkt : za 4.5g musimy zapłacić 45zł . Gdzie w przypadku pudrów Kryolan za 30g płacimy ok.55-60zł.
Odcieni mamy 5 więc również jest z czego wybierać !

Maybelline FitMe Set+Smooth , Normal to Dry :

Nie mam pojęcia czy ten puder jest dostępny w Polsce ! Jeśli go nie ma to myślę,że to tylko kwestia czasu ...


W tym przypadku jest to puder prasowany dopasowany do potrzeb skóry od normalnej do suchej. Jest lekkim matującym i dającym efekt wygładzenia pudrem.

Mój odcień to 105 Natural Ivory . Jest bardzo neutralnym kolorem . Wszystkich odcieni mamy 4 - mój jest najjaśniejszym z całej gamy.



👍 Puder bardzo dobrze utrzymuje mat ale nie ściąga przy tym buzi, jest mega komfortowy na twarzy i nie daje pudrowego wykończenia,którego tak nie lubię w pudrach ! Oczywiście nakładany w rozsądnej ilości bowiem aplikowany obficie na pewno widoczny będzie ! Ma dobry pigment i dodaje delikatnego krycia . Jedynym minusem może być opakowanie - nie jest najwyższych lotów.


Tego produktu mamy 9g a ja zapłaciłam za niego 80 koron duńskich ( ok. 47zł ).

👉 Kolejni ulubieńcy to kosmetyki do makijażu oczu i brwi :

👉 Makijaż brwi : MAC Pro Longwear Waterproof Brow Set - ten żel jest przeboski 💗


Odcieni mamy 6 - ja posiadam dwa : Quiet Brunette i Emphatically Blonde .
Cena to 72zł za 8g żelu.

👍 Genialny żel z jeszcze lepszą szczoteczką ! Miniaturowa spiralka pozwala na precyzyjne utrwalenie nawet najcieńszych brwi świata ! Moje nie nalezą do najszerszych i zawsze miałam problem z kosmetykami tego typu : za wielka szczotka i usmarowanie się wszędzie tam gdzie nie było takiej potrzeby ! Tutaj szczotka jest na tyle malutka,że nie ma opcji aby upaćkać się produktem naokoło !

👍 Doskonale utrwala włoski i trzyma je w miejscu przez cały dzień. Dodatkowo żel ten posiada kolor,który również emituje nam cień na brwiach i daje fajny efekt !

Długo szukałam tańszego zamiennika Gimme Brow marki Benefit, ten okazał się być strzałem w dziesiątkę aczkolwiek nie porzucam poszukiwań bowiem 72zł to ciągle sporawo za żel do brwi !

👉 Makijaż oka : Kredka na linię wodna oka oraz cień w kremie.

Od dłuższego czasu szukałam dobrej kredki w ciemniejszym odcieniu 'nude' na linię wodną oka. U mnie jest to zabieg codzienny bo mam dosyć ukrwioną i mocno różową linię więc aby uciekać od efektu zmęczonych oczu taka kredka jest mi niezbędna !

Kredka Sephora a dokładnie ołówek Khol jest długotrwałym produktem,który utrzymuje się bez zmian przez cały dzień ! Odcieni znajdziemy 5 : Mój odcień to Infinite Beige a cena kosmetyku to 29zł w perfumerii Sephora.


👍 Świetny ciemniejszy odcień 'nude',który nie wybiela aż tak mocno spojrzenia co daje moim zdaniem bardzo naturalny efekt ! Wcześniej używałam kredki Inglot ale nie byłam z niej zadowolona : zbyt korektorowa,zbyt jasna i trwałość jej nie była aż tak długa jak kredki Sephora.



Górna to Sephora, Dolna to Inglot .

Produkt wypatrzyłam na Wizaż.pl - sporo dziewczyn polecało ta kredkę ! Nie zawiodłam się :) Jeśli potrzebujecie czegoś co przetrwa na linii Wewnętrznej oka długo to skuście się na ten produkt ! Ja na pewno spróbuję z innymi odcieniami również :)

Cień,który w zasadzie jeździ ze mną wszędzie i bardzo często go używam to na pewno dobrze Wam znany Color Tattoo od Maybelline : mój odcień to 35 On and on Bronze.


👍 Długotrwały cień,który świetnie służy mi jako baza pod cienie ! Używam go samodzielnie również, aczkolwiek pod koniec dnia zbiera się delikatnie w załamaniach skóry - nie jest to nic tragicznego ! Piękny odcień błyszczącego brązu !



Na temat palety Too Faced nie będę się rozpisywała : Cały opis palety Sweet Peach znajdziecie tutaj ! 

👍 Przepiękne ciepłe odcienie cieni,które dobrze się blendują i utrzymują bez problemu. Kupiłam ją głównie ze względu na kolory,które się tam znajdują - obecnie używana i nadużywana każdego dnia :)



👉 Przedostatnimi ulubieńcami są usta i moje kolorowe,dzienne odkrycie :

Po pierwsze konturówka : Nigdy nie przypuszczałabym,że firma Pierre Rene produkuje tak trwałe i komfortowe w noszeniu konturówki do ust ! Mój odcień to 02 !

Konturówka Pierre Rene solo na ustach.


👍 Używam jej zarówno do obrysowania ust jak i ich wypełnienia, spokojnie noszę solo lub jako baza pod pomadkę czy błyszczyk ! Bardzo trwały produkt i mega komfortowy a do tego bardzo tani . Konturówka jest mięciutka i gładko sunie po ustach ale nie 'rozlewa się' poza kontur i wytrzymuje wiele . Gorąco polecam !  

Po drugie to pomadka : Golden Rose Velvet Matte w odcieniu 02 .

Od góry : konturówka,pomadka,błyszczyk.
👍 Formuła nie przesusza nadmiernie ust, pomadka wytrzymuje długo i kolor jest ostatnio moja obsesją - bardzo uniwersalny i twarzowy ! Będzie idealnym wyborem zarówno dla brunetek jak blondynek.

A po trzecie to błyszczyk MAC w odcieniu Nutty & Naughty . Odcień pochodzi z świątecznej kolekcji limitowanej Nutcracker .

Konturówka + błyszczyk.
👍 Idealna formuła błyszczyku : nie za bardzo klejąca,nie za gesta ale tez nie za rzadka ! 

Cała trójca to moje odkrycie na co dzień,które musicie przyznać pasuje i na co dzień i na wieczór 💗

👉 Ostatniego ulubieńca zostawiłam specjalnie na koniec !


Vichy Aqualia Thermal to krem w wersji na noc dla zmęczonej skóry . Ma być produktem,który walczy z oznakami przemęczenia na naszej skórze . Mini SPA na noc - ma formę kremo-żelu,który idealnie przywraca komfort skórze,nawilża ją i regeneruje podczas snu.



Posiada :

 • Kwas hialuronowy działa nawilżająco. Wiąże wodę w skórze, zapewniając optymalny poziom nawodnienia tkanek.
Aquabioryl™ zdolny do tworzenia na powierzchni skóry silnie nawilżającej powłoki ochronnej, która chroni skórę przed odwodnieniem. Pomaga zapewnić skórze ukojenie i długotrwałe nawilżenie.
Olejki roślinne odżywiają i regenerują, wzmacniając barierę ochronną.
Woda termalna Vichy - koi, regeneruje i wzmacnia skórę. Zawiera 15 cennych minerałów, które przywracają równowagę i chronią przed działaniem wolnych rodników.


Firma Vichy zagościła w mojej kosmetyczce pierwszy raz pomijając wodę termalną,której używam od kiedy pamiętam . Jakoś zawsze do strefy pielegnacyjnej tej marki podchodziłam z wielkim dystansem .

👍 To co mnie urzekło w tym kremie to fakt,iż momentalnie zostaje pochłonięty przez skórę w jednym oka mgnieniu ! Nie pozostawia niedosyt ! Skóra jest odczuwalnie nawilżona i przyjemna w dotyku. 

👍 Po aplikacji produkt nie pozostawia tłustej warstwy,nie pozostawia żadnej warstwy - nie klei się ! Wchłania się do cna !

👍 Faktycznie rano cera wydaje się być bardziej nawilżona,nie ściągnięta jak czasami bywało !

Spisał się również jako baza pod makijaż - był czas kiedy skończył mi się mój krem na dzień więc byłam zmuszona użyć Vichy : bardzo dobrze przyjął podkład i bezbłędnie się pod nim zachowywał !

Komfort,komfort i jeszcze raz komfort ... 👏

Skuszę się na wersję na dzień i na krem pod oczy z tej serii !

Kochanii to już koniec tego wpisu . Ulubieńców miałam o wiele więcej ale post ten byłby tasiemcem ! Zestawienie,które dzisiaj dla Was przygotowałam jest zbiorem moich osobistych odkryć,których dokonałam przez ostatni czas ! 
Dajcie koniecznie znać czy jest Wam znany jakikolwiek z tych produktów, może używaliście a może odwrotnie  - nie polecacie ! Zapraszam do komentowania poniżej 👇 

Całusy i do następnego M !

15 komentarzy:

  1. Paletka jesy cudna, ale dla mnie zbyt ciepła. A podkład fakt przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dominująco - ciepła i dla mnie idealna ( prawie ) :D

      Usuń
  2. Z Twojej gromadki znam tylko puder Inglota i kredki Sephory :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Palety używałam nagminnie do czasu, kiedy w moje rączki nie trafiła Master Palette z ABH :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Puder HD z Inglota kupiłam właśnie dziś popołudniu (też z myślą o gruntowaniu korektora, zobaczymy). Bardzo zaciekawiłaś mnie tym podkładem z AA, lecę czytać recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Color Tattoo to jest trochę dziwna sprawa. Są kolory które świetnie się trzymają bez żadnego ważenia a inne są ich totalnym przeciwieństwem... Dziwne :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz mnie 😁 Mam zamiar przetestować maty ;) póki co to jest moja jedyna sztuka ...

      Usuń
  6. Paleta cuuudo, no i produkty do ust, świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam, że ten puder FitMe jest w ogóle nie dostępny w Europie. Dorwałam go kilka lat temu w Stanach i bardzo żałowałam, że nie kupiłam na zapas. Nie mniej rewelacyjny jest korektor z tej serii, koniecznie go wypróbuj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to obowiązkowo ! Słyszałam o nim sporo dobrego więc kupię i zobaczymy :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. zel do Brwi Maca i ja bardzo lubie :) moj juz sięskonczyl i gdyby nie zapas zeli innych marek, z pewnoscia kupilabym ponownie Mac :) Too Faced Sweet Peach to tez moj ulubieniec :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to ogromnie <3 Pozdrawiam

      Usuń
  9. Brzoskwiniową paletkę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń