poniedziałek, 6 marca 2017

Odrobina luksusu z Yves Saint Laurent

Piękny,żywy i bardzo mocny róż na ustach to odcień na jaki JA postawię Wiosną 👄💗


Nie da się ukryć,że marka YSL jest marką selektywną a więc kwota jaką trzeba wydać na jakikolwiek produkt jest zawrotna ! Osobiście dosyć często sięgam po produkty beauty YSL . Do tej pory nie sprawdził się u mnie tylko tusz do rzęs ale bardzo lubię pomadki,błyszczyki,podkłady i bazy pod makijaż tej marki !

W ostatnim czasie szukałam pomadki - matowej, docelowo do 'noszenia' Wiosną ! Akurat ta pora roku kojarzy mi się z różem więc każdego roku w tym okresie taki kolor widnieje głównie u mnie na ustach ! Łączę mocny odcień ust z rozświetloną skórą i żadnym makijażem oka . Tak mam co roku ...

W planach miałam zakup pomadki od Urban Decay bądź też MACa ale ostatecznie poszalałam i zainwestowałam !

Wybór padł na Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture The Mats w odcieniu 208.




208 jest bardzo żywym,mocnym i wyraźnym różem ale nie-neonowym ! Jest też bardzo chłodnym odcieniem więc pewność wybielenia zębów jest jak w banku . Chłodny odcień różu,fuksji dodaje pozytywnego kopa Naszej skórze - cera wydaje się być bardziej rozpromieniona w zestawieniu z takim odcieniem ! Dodatkowo promienny i dziewczęcy look to coś czego JA szukam Wiosną . Odcień ten będzie idealny zarówno dla brunetek czy blondynek,dla bladolicych jak i mocno opalonych ... Moim zdaniem bardzo uniwersalny kolor,który przypasuje każdej kobiecie,która lubi takie odcienie - bo w tak mocnych ustach trzeba się czuć ! To podstawa ...







Sama formuła matów YSL jest mi bardzo dobrze znana bowiem tak jak wspomniałam na początku nie jest to moja pierwsza sztuka ! Wiedziałam czego mogę się spodziewać ...

Maty tej marki są bardzo komfortowe w 'noszeniu', prezentują się cudnie i nie ma tutaj potrzeby użytku konturówki - pomadka trzyma się dokładnie w tym miejscu gdzie została nałożona,bez żadnego problemu migrowania poza kontur ust a dla mnie jest to szalenie ważne !

Osobiście używam konturówki pod,kiedy potrzebuję mieć nienaganny makijaż ust przez wiele godzin bez poprawki, wtedy nawet kiedy delikatnie pomadka się 'zje' to konturówka wszystko ratuje i zostaje pod !

Odcienie te delikatnie farbują Nasze usta co jest wielkim plusem kiedy właśnie pomadka się zjada - poprzez delikatny wżarty pigment produktu w Nasze usta brak pomadki nie jest już aż tak widoczny !

Efekt jaki możemy uzyskać tym odcieniem jest zależny od nacisku i sposobu aplikacji kosmetyku na usta : dla ust muśniętych kolorem wystarczy wklepanie opuszkiem palca, dla efektu mocnych, soczystych ust jedno pociągniecie kryje w 100% !

Ile godzin przetrwa YSL na ustach ?

Spokojnie 5-6h bez poprawek ! Oczywiście w zamyśle mam jedzenie,picie bez tłustych potraw bo takich lotów żadna pomadka nie jest wstanie przetrwać ! W moim przypadku wytrzymywała nawet do 10h a więc cały dzień bez poprawek,oczywiście oszczędzałam się wtedy w kwestii jedzenia i bardzo dbałam o to aby wytrzymała !




Opakowanie jest moim zdaniem przepiękne i bardzo luksusowe ale jest to też kwestia gustu ...

Na pewno trzymając ja w reku jesteśmy świadomi ceny jaką płacimy za ten produkt, ciężar opakowania Nam o tym przypomina 😃

Cena tych pomadek to 165zł na stronie Douglasa lub Sephory.

Szkoda,że nie jest zamykana na magnes jak pomadki np. NARSa - byłby to kolejny dodatek luksusu w produkcie !



 Muszę wspomnieć o zapachu pomadki, jest dosyć intensywny i wyczuwalny na ustach przez dłuższą chwile więc jeśli ten fakt jest dla Was istotny to proponuje przed ewentualnym zakupem iść i powąchać czy aby zapach ten nie będzie Was odrzucał. Dla mnie jest dosyć mocno kwiatowym,perfumowanym zapachem i absolutnie mi nie przeszkadza - według mnie jest to dodatkowy plus !

Tak wiec Kochani u mnie okres wiosenny będzie obfitował w róż na ustach, jak co roku ! Uwielbiam mocne usta u siebie,u kogoś i nie boję się mocnych róży czy czerwieni. Nie lubuje się natomiast w pomarańczach więc każda z Nas musi wiedzieć na jaki odcień i na jaką intensywność koloru może sobie pozwolić ! Pamiętajmy o równowadze i jeśli stawiamy na mocne usta to  zostawmy cała resztę spokojną . U mnie się to sprawdza i doskonale się odnajduje w takich klimatach !

A jak jest u Was ? Które klimaty kolorystyczne na ustach preferujecie ? Czekam z niecierpliwością na Wasze komentarze ! 💗 Do następnego M.

22 komentarze:

  1. Cudowny ten odcień ♥ akurat na pomadkę mogę wydać dużo ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny odcień pomadki - idealny na przywołanie wiosny i na letnie wyjścia :) szkoda tylko, ze cena jest spora :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest spora to prawda ale jestem pewna,że znajdziemy odpowiedniki tego koloru innych tańszych marek :)

      Usuń
  3. przepiękny kolor. Bardzo podobają mi się opakowanie YSL, luksusowe, kobiece, ale z klasą i dobrym smakiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% ! Mnie urzekają jeszcze opakowania Guerlain, są równie piękne i wyjątkowe jak YSL . Pozdrawiam

      Usuń
  4. Prawda jest taka, że jak się chce mieć trwałą i komfortową pomadkę do ust to niestety, ale trzeba za nią trochę zapłacić. Wszystkie tanie zamiennniki niestety po kilku godzinach nie wyglądają już tak dobrze,a co gorsza nie można ich poprawić.. Najbardziej nie lubię jak pomadka dosłownie wżyna mi się w usta. Z tymi droższymi jakoś nie ma takiego problemu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo odczucie ! Jeśli sama wiem,ze potrzebuję czegoś wyjątkowego to automatycznie szukam w tych markach selektywnych - nie spotkał mnie jeszcze pomadkowy zawód pośród nich ! Wole mieć jedna porządną niż 20 niezadowalających :)

      Usuń
  5. Od dawna przymierzam się do zakupu pomadki YSL, ale obfitość kolorów oraz formuł nie ułatwia zadania. Muszę przyznać, że Twój kolor jest olśniewający, idealny wybór na wiosnę i lato. Taki róż rozweseli każdy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko zdecydować się na jeden odcień 🤦🏻‍♀️ Serdecznie polecam maty - jedne z moich ulubionych ❤

      Usuń
    2. Maty to moja miłość, więc z przyjemnością je sprawdzę w czasie najbliższej wizyty w Sephorze :)

      Usuń
  6. Cudowny kolor pomadki, akurat tej światowej marki kosmetycznej nie miałam okazji poznać osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki piękny kolor! :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń