niedziela, 12 marca 2017

Ulubione pomadki na Wiosnę ? Róż i czerwień - najmodniejszy odcień nadchodzącej Wiosny ! Osobiste TOP i BEST OF THE BEST .

Każdy kto mnie zna wie,że jestem totalną pomadko-maniaczką ! Świadczy o tym ich ilość w mojej kosmetyczce ale też i mój makijaż .
Najczęściej sięgam po kolor mocny i wyrazisty - taki makijaż ust preferuję.
Trendy na okres Wiosna-Lato 2017 należą do mocnego różu jak i soczystej czerwieni i każdej innej odmiany tych kolorów !

Dzisiaj zapraszam Was na moje zestawienie pomadek bez których osobiście nie istnieję ! ☺

 

Wszechobecna Czerwień - moja królowa !

 

Czerwień co sezon powraca w innej tonacji . Aktualnie najbardziej w Trendach wpisuje się ta,która wpada w klimaty maliny - malinowa czerwień !

Czerwony kolor chyba nie tylko w kwestii pomadek jest moim dominującym kolorem w życiu ! Najgorętszy ze wszystkich barw !Kolor życia,emocji i skrajnych uczuć !Czerwień jest kolorem dynamicznym i bardzo aktywnym, przyciąga uwagę i jest głównie wielbiony przez kobiety o mocnym,silnym charakterze .

Carolina Herrera
Kenzo

W całej mojej kolekcji to właśnie pomadek w tym odcieniu mam najwięcej . 
Dzisiaj podzielę się z Wami aż 9cioma odcieniami :


AVON EXTRA LASTING - FIERY RED : nic innego jak mocna strażacka czerwień

Na zdjęciu wpada w pomarańcz lecz to tylko zła fotografia ! Pomadka idzie w czerwone ostre klimaty

AVON EXTRA LASTING - ETERNAL FLAME : piękny ciemny odcień czerwieni, winny i delikatnie brudny



NYX 643 : intensywny mocny koral wpadający w czerwień

Kolejne nie najlepsze zdjęcie - pomadka mocniej wpada w czerwień.

NYX 536 : krwista czerwień

Nadużywana co świadczy o tym jej stan 😁

MAC RUBY WOO : jasny,żywy odcień czerwieni



MAC VIVA GLAM I : winna czerwień



KAT VON D - OUTLAW : żywa soczysta czerwień



NARS - AUDACIOUS LIPSTICK - GRACE : koral wpadający w mocno przygaszoną czerwień



ESTEE LAUDER PUR COLOR LACQUER : 07 HOT CHERRY : piękna czerwień z czerwonymi drobinkami ( mój weteran ! )


 

Róż i już !

 

Jest to odcień,na który ja postawię Wiosną u siebie !
Kolor różowy pobudza organizm,przyciąga sympatię ludzi - to na pewno .
W kosmetyczce znalazłam cztery odcienie,które będą ze mną w najbliższym okresie :

URBAN DECAY - ANARCHY : soczysty róż



MAC AMPLIFIED - IMPASSIONED : najbardziej koralowy z pośród wszystkich aczkolwiek ciągle jest to róż .



NARS AUDACIOUS LIPSTICK - MICHIYO : piękny Barbie Pink , opakowania tej marki są mega upierdliwe ! Nawet najmniejszy odcisk opuszka jest widoczny 😏



YVES SAINT LAURENT ROUGE PUR COUTURE THE MATS - 208 : soczysty róż




Kochani kończąc dzisiejszy post chciałabym wspomnieć,że nie tylko róż i czerwień będą mocno hot tej wiosny ale także pomarańcz i fuksja ! Odcień Nude oczywiście również,jak co sezon. 

Dla tych co lubią kombinować, oba te kolory : róż i czerwień można ze sobą połączyć ! Pomaluj czerwoną pomadką usta a następnie wklep opuszkiem palca odcień różu w centralną część ust ! Efekt niesamowity i zawsze inny niż tradycyjny makijaż ust 💋

Ja stawiam na róż ! A jak jest z Wami ?  

PS. Za co przepraszam : za stan moich ust ! Nie jest to najlepszy czas dla nich 😭 Za niektóre fotografie,przestawiłam coś w ustawieniach aparatu i zorientowałam się po czasie 😭 chodzi głównie o zdjęcia podpisane i wyżej wymienione za najbardziej nie-udane :) cała reszta jest OK 👍

35 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwone pomadki - potrafią zrobić cały makijaż. Strasznie podoba mi się ta z estee lauder.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jest magia na ustach ! Faktem jest,gdy ją mam na ustach to nie ma osoby,która nie zapyta co to takiego :) :D To również o czymś świadczy ...

      Usuń
  2. Poooomadki *o* Uwielbiam pomadki <3 Chociaż czerwienie to nie moja bajka, za to róży mogłabym mieć z tysiąc :) Spodobała mi się u Ciebie Anarchy, chyba chcę też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco Ci polecam ten odcień i ogólnie produkt : jest bardzo komfortowy w 'noszeniu', zawrotnie długo utrzymuje się na ustach i ma mocny pigment - jedno pociągnięcie i krycie 100% !Absolutnie warta tej ceny ! Polecam <3

      Usuń
    2. Wpiszę sobie na moją niekończącą się listę :)

      Usuń
    3. Znam ten ból 😂🙏🏻

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bez konturówki właśnie wiec tak nie do końca 😉

      Usuń
  4. piékne kolory :)mam kilka podobnych w swojej kosmetyczce :) moze je wisona wygrzebię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pięknych intensywnych odcieni!;) wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kat Von D przepiękna! Ruby Woo mam i uwielbiam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Viva Glam mi się nie podoba ale chcę te oba Narsy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej serii jest jeszcze wiele pięknych mocnych odcieni wiec sprawdź tez inne ;)

      Usuń
  8. Przepięknie wyglądają Twoje pomadki na ustach. Zakochałam się w MACu, Narsie i Kat Von D <3
    Ciesze się, że mocne róże i czerwienie wracają do łask bo trochę mi już ich brakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie królują non stop i nie rezygnuję np. z czerwieni w ciągu całego roku ! Trendy trendami i wszystko z głową :)

      Usuń
  9. kochana wszystkie pomadki w moich kolorach ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I weź tu się zdecyduj na jedną czerwień w kosmetyczce 😁😁😁 nie ma takiej opcji ! ;)

      Usuń
  10. Tyle przepięknych odcieni, że aż ciężko jest wybrać faworyta! Gdybym musiała wybrać tylko jedną, postawiłabym chyba na OUTLAW, przepiękny odcień, a kosmetyki Kat Von D od dawna mnie ciekawią. Moją ulubioną czerwienią ostatnio jest MAC Russian Red :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Russian Red jest następna która zakupie 💪🏻 Faktycznie przepiękny odcień ❤

      Usuń
  11. Róż to mój ulubiony kolor, ale jeśli chodzi o makijaż ust stawiam na czerwień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutnie ❤ czerwień w makijażu działa wiele ...

      Usuń
  12. Mac Ruby Woo i Estee Lauder Hot Cherry - niesamowite kolory <3.

    OdpowiedzUsuń
  13. Urban Decay Anarchy i Mac Ruby to absolutnie moje faworyty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odcień MICHIYO bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zazwyczaj stawiam na ciemne czerwienie i fiolety. Chociaż ostatnio kusi mnie też nude brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nude brąz hmmm ... coś tez bym znalazła ale póki co kosmetyczka jeszcze zabiedzona jeśli chodzi o takie odcienie :) w sumie muszę częściej rozglądać się za jaśniejszymi pomadkami . Tak już mam, ze oko zawieszam na mocnych kolorach a tych nude mam malutko 😉

      Usuń
  16. Ale masz spory wybór szminek:) I jaki piękny kształt ust! Pozostaje mi tylko pozazdrościć:) ja stawiam raczej na stonowane róże i brązy. Po czerwień sięgam okazjonalnie, bo się jej trochę wstydzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie jest to kolor bardzo przyciągający uwagę naszego rozmówcy np. Ja jestem przyzwyczajona ale rozumiem kiedy ktoś nie ma odwagi na mocne uderzenie na ustach i nosi odcienie nude. Ja z kolei nie czuje się komfortowo w sztucznych rzęsach - ciągle mam wrażenie,że ktoś wie,iż są one NIE moje :D

      Usuń
  17. Uwielbiam wszelkiej maści pomadki, różne wykończenia mi się podobają. A mój kolor to nr1 róż, nr 2 czerwień od czasu do czasu;) Te pomadki z Nars pięknie wyglądają, Mac i UD też mi wpadły w oko. Same śliczności tu masz:)

    OdpowiedzUsuń