niedziela, 9 kwietnia 2017

Hity Wizażystów : MAC BROW SET . PRO LONGWEAR Waterproof Brow Set - sposób na niesforne brwi ?



Ostatni wpis z serii Hity Wizażystów cieszył się sporym zainteresowaniem więc kolejny tym razem nie mniej głośny temat - brwi .

W ostatnim czasie jak i na przestrzeni kilku lat możemy zauważyć jeden trend - wyraziste i grube brwi ! To właśnie te najbardziej grube,zarośnięte ale ogarnięte brwi są jak najbardziej HOT od kilku sezonów !




Umówmy się,że nie wszystkie zostałyśmy obdarzone bujnymi brwiami a czasami i same jesteśmy sobie winne ich braku 👆

Jestem doskonałym tego przykładem ! Moje brwi nigdy nie były ani geste ani grube ani widoczne - niestety 😒 więc tym bardziej z nimi kombinuje stale i stale - w zasadzie bez przerwy ! Mam całe mnóstwo produktów do stylizacji brwi,różne ich odcienie i różne ich typy.

Żel do brwi jest mi niezbędny kiedy szybko chce podkreślić czy zmienić odcień włosków ale też w celu ich ułożenia,przyklepania i narzucenia im swojego miejsca na łuku brwiowym ! Testuje ich wiele i nie będę ukrywała,że najlepszym żelem do tej pory,którego udało mi się używać jest Gimme Brow z Benefitu aczkolwiek jest on tak kosmicznie drogi,że nie pozwalam sobie na kolejny zakup po każdym zużytym opakowaniu. Wiele z Was pewnie poleci mi żel Golden Rose więc zaznaczam od razu,że miałam i dawałam wiele szans jednak u mnie się on totalnie nie sprawdza ( za duży aplikator,kolor nieodpowiedni ). 



Produkty firmy MAC są zauważalne na pokazach mody gdzie wizażyści bardzo często sięgają po przeróżne kosmetyki tej marki. Wystarczy śledzić konta największych i najbardziej znanych wizażystów na świecie na IG aby się o tym przekonać ! Osobiście właśnie ten żel takim sposobem wyczaiłam na jakimś zdjęciu z ujęciem kosmetyków danego looku .

MAC oferuje Nam dwa rodzaje żeli tradycyjny Brow Set jak i z serii Pro Longwear Brow Set.

👉 Co obiecuje producent ?


Żel pozwala na uzyskanie efektu idealnie wyczesanych brwi o wymarzonym kształcie. Nie pozostawia sztywnej powłoki,nie kruszy się i nie osypuje. Pozwala na uzyskanie subtelnego delikatnego efektu jak i na mocniejsze zaznaczenie i podkreślenie brwi. Beztłuszczowa formuła żelu nadaje brwiom miękką linie i zdrowo wyglądający połysk. 

👉 Rzeczywistość :


Faktem jest,ze ten żel jest polecany przez wielu wizażystów. Osobiście uważam,że nie dorównuje Gimme Brow aczkolwiek jest bardzo dobrym kosmetykiem podkreślającym i utrwalającym Nasze włoski na brwiach. Ponadto szczoteczka jest bardzo malutka co pozwala na precyzyjne ich wyczesanie i ułożenie w kierunku,na którym Nam zależy. 




Odcieni mamy 6 więc każda z Nas powinna znaleźć odpowiedni dla siebie, choć sama bym dorzuciła przynajmniej ze dwa chłodniejsze wpadające w szare tony brązy.

Kiedy byłam blondynką doskonale sprawdzał się u mnie odcień Emphatically Blonde,który doskonale rozjaśniał moje naturalne włosy przy czym dawał bardzo naturalny efekt i wcale niewidoczne było ich celowe rozjaśnianie !



Teraz kiedy odrost mam ciemny a resztę blond sięgam po odcień Quiet Brunette . Jest to przedostatni jeśli chodzi o intensywność odcień. Zaraz po nim jest już najciemniejszy. Quiet Brunette jest dosyć ciepłym odcieniem brązu ale w rzeczywistości wychodzi lepiej na brwiach niż na swatchu. Komponuje się idealnie z moim odrostem na głowie ale kiedy sięgam po chłodniejszy odcień farby wtedy muszę przeskoczyć na żel bezbarwny i cień lub pomadę w chłodniejszej tonacji bo ten już egzaminu nie zdaje.




👉 Efekt na moich brwiach :



 

👉 Odcień odcieniem lecz czym charakteryzuje się Żel do brwi z serii Pro Longwear ?

  • bezproblemowym dokładaniem produktu - tutaj nie ma żadnej przeszkody aby uzyskać mocno podkreślone brwi jednym produktem. Żel jest na tyle elastyczny na włoskach,że taką możliwość stopniowania efektu Nam pozostawia.
  • nie pozostawia mokrej i błyszczącej warstwy na włoskach
  • idealnie sprawdza się u osób szukających tylko zagęszczenia swoich już grubych i gęstych brwi - w takich przypadkach on tylko dopełni cały makijaż brwi przy czym nie będzie dominujący i zauważalny
  • produkt aplikuje się dziecinnie prosto i szybko zmywa lecz bez problemu utrzymuje się w ciągu całego dnia bez potrzeby poprawiania czegokolwiek
  • jest kosmetykiem,który absolutnie solo na brwiach wygląda 'wystarczająco'
Nie mam jednak pojęcia na jaki czas starcza jedno opakowanie żelu - u mnie jest już prawie rok i nie widzę ubytku czy wysuszenia produktu. Cały czas w niezmienionej swej konsystencji służy mi praktycznie każdego dnia . Muszę jednak stwierdzić,że posiadam dwa odcienie i jeden przezroczysty żel więc przez cały ten okres wymieniam się nimi w zależności od koloru i efektu jaki chcę uzyskać.

W opakowaniu znajdziemy 8g żelu w cenie 72zł.




👉 Przypuszczalne wady ?

  • Cena - 72zł za żel do brwi jest jednak dużym kosztem lecz w stosunku do jego wydajności to nie boli aż tak bardzo . Aczkolwiek 72zł za produkt do brwi jest drogim wyjściem !
  • Kolory - zdecydowanie brakuje chłodniejszej gamy.
Tylko te dwie 'przypuszczalne' wady przychodzą mi na myśl. Szukałam opinii innych użytkowników lecz nie znalazłam innych negatywnych stwierdzeń również więc to chyba też wiele świadczy o kosmetyku.  

👉 Podsumowując :


Żel do brwi jest dla mnie ważny w moim makijażu jak i przy wykonywaniu go na innych. Od typu urody,od koloru włosów tylko zależy po jaki odcień sięgam. 
Ten konkretny żel jest jedynym,który sprawdza na tyle zadowalająco,że nie myślę ciągle o powrocie do Gimme Brow z Benefitu. Ciągle jednak testuję i kupuje nowe ale żaden z nowo poznanych nie dorównał ani marce MAC ani Benefit. Sama lubię żele o jak najmniejszej mikro szczoteczce i po takie tylko sięgam ze względu na swoje 'łyse' brwi. Moje brwi to temat rzeka i jak możecie zauważyć pod spodem jest zauważalny makijaż permanentny. Mam i powielam go od wielu lat,mniej więcej od roku do 1,5 odświeżając. Samych włosków jest niewiele więc preferencje moje w stosunku do produktu do brwi są naprawdę wygórowane !

Kochani ...

Z ręką na sercu mogę polecić Wam Brow Set od MAC ! Koniecznie dajcie znać czym Wy podkreślacie brwi i jakie produkty wybieracie : cień,żel,kredkę,pomadę czy zupełnie coś innego . Może i ja odkryje od Was coś zupełnie nowego 💗

Dzisiaj się z Wami żegnam 💗 Do następnego M.


21 komentarzy:

  1. Lubię naturalne brwi ale żeli nigdy dosyć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie mają chłodniejszej gamy. Raczej ciężko byłoby mi znaleźć coś dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez nad tym ubolewam tym bardziej,ze są one dosyć popularne wiec zupełnie nie rozumiem dlaczego nie poszerzają tej gamy hmmm ? :/

      Usuń
  3. Wedlug mnie to jedne z lepszyh produktów do brwi :) ja mialam ciemny odcien i byl on zdecydowanie chlodnym brazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten najciemniejszy proponowała mi Dziewczyna w salonie, która tam pracowała ale dla mnie wydawał się być za ciemny . Odcień miał faktycznie bardzo ładny ! Pozdrawiam ❤️

      Usuń
  4. mój ukochany i najlepszy na świecie żel do brwi. Jestem posiadaczka gęstych, grubych i ciemnych brwi, niemniej jednak przydaje im się zagęszczenie w pewnych okolicach, a także przede wszystkim ujarzmienie. Mac radzi sobie rewelacyjnie, a moja koleżanka pieszczotliwie nazywa go betonem do brwi :D Nie zamienię na nic innego i kupuję regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdraszczam tych gęstych i bujnych brwi ehhhh 😓😓😓 ❤️ Pozdrawiam !

      Usuń
  5. Po pierwsze nie przekonuje mnie brak neutralnej barwy, bo ja zwykle szukam czegoś z nutą szarości, w której czuję się zdecydowanie najlepiej. Poza tym bardzo mam bardzo rzadkie i cienkie brwi i u mnie tego typu szczoteczki niestety się nie sprawdzają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również mam rzadkie i cienkie brwi i u mnie daje radę choć zdaje sobie sprawę, ze w moim przypadku pomaga mi makijaż permanentny w dużym stopniu :) szczoteczka jest maluteńka, większa niż Gimme Brow ale ciagle malusia :)

      Usuń
  6. bardzo ładne masz brwi! :) ja musze sie wlasnie wybrac do kosmetyczki zeby je zrobic ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wersję transparentną i zużyłam już chyba ze cztery opakowania. Świetnie sobie radzi z moimi niesfornymi, dosyć długimi brwiami. Dodatkowo jest nieziemsko wydajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% ! Wydajność jest ekstremalna :)

      Usuń
  8. Ja bardzo lubię cienie w kamieniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na kolejny wpis z serii ,,Hity wizażystów":).
    Żelu do brwi nigdy nie używałam.
    Intuicja mi podpowiada, że w moim przypadku nic nie pobije pomady czy np. cienia do podkreślania brwi;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żel u mnie sprawdza się idealnie kiedy nie mam czasu :D 3 sekundy i brwi są :D

      Usuń
  10. Ja mam z innej firmy tylko w takim bardziej neutralnym odcieniu z meybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować. Lubię takie produkty bardziej niż kredki.

    OdpowiedzUsuń