środa, 31 maja 2017

ULUBIEŃCY MIESIĄCA Maja 2017

Piękny miesiąc MAJ - gdzie powróciło lato a w mojej kosmetyczce już nieodwracalnie pojawił się rozświetlacz i same produkty bijące blaskiem 💗 W końcu zawitało ciepło więc i pora zmienić swój makijaż ! Dzisiejsze produkty zapewne są Wam doskonale znane lecz osobiście wybrałam takie produkty bez których mój majowy dzień się nie obył - a więc zapraszam 💗



Zazwyczaj to w okresie letnim zmieniam swoją kosmetyczkę na mniejszą i wybieram takie produkty,które gwarantują mi promienny wygląd cery, długotrwały efekt i bardzo naturalny efekt jeśli chodzi o podkłady .

Maj obfitował w dwa podkłady,których naprzemiennie stosowałam bity cały miesiąc. Zarówno jeden jak i drugi podkład bardzo się od siebie różnią więc w zależności czego potrzebowałam danego dnia, taki podkład wybierałam .


Even Better od Clinique





I chociaż był bohaterem mojego ostatniego postu to nie mógł się tutaj po prostu nie znaleźć . Wybór na ten podkład padał każdego dnia kiedy potrzebowałam zwyczajnie ładnie prezentującej skóry lecz bez parcia na długotrwałość makijażu .
Podkład idealnie spisywał się i dogadywał z innymi produktami na niego nakładanymi, nie kłócił się z treściwym kremem,którego używam na co dzień . Nie wymagał poprawek w ciągu dnia a buzia wygląda promiennie i mega naturalnie. Powyżej znajdziecie link do całej recenzji, zajrzyjcie tam pojawia się wiele informacji na temat tego produktu !





Chanel Mat Lumiere





Tutaj mamy mat i rozświetlenie w jednym produkcie. Uwielbiam ten podkład za trwałość i za efekt ! Lecz przede wszystkim za to,że nie muszę go pudrować . Przy mojej cerze po prostu nie jest to konieczne . Jest to już mój drugi flakon a to wiele świadczy o tym jak bardzo często do niego wracam. Powoli dobijam dna obecnego opakowania i już wiem,że następnym moim wyborem będzie Aqua Lumiere . Jestem już po testach, poprosiłam o próbkę i otrzymałam aż trzy więc wiem na co się piszę. Nie są to najtańsze podkłady ale akurat te dwa warte swej ceny !




Podkład zawiera SPF 15 , szybko się aplikuje i bez problemów, nie wchodzi w załamania skóry, nie podkreśla suchych miejsc, utrzymuje przez cały dzień i pięknie prezentuje się na buzi - po prostu ! Krycie jest tutaj średnie,niskie więc jeśli szukasz czegoś mocniej kryjącego to niestety może Cię rozczarować.

Istnieje jeden minus tego podkładu, wyłączając cenę - nie odpowiednio dobrany odcień skutkuje plamami na twarzy więc albo zalecam idealnie dobrać odcień do  skóry albo zaopatrzyć się tak jak ja w mikser rozjaśniający bądź przyciemniający podkład - wtedy będzie idealny .






Dwie perełki NYX'a ...



Kochane drugi miesiąc i Ci sami ulubieńcy ! Zazwyczaj nie lubię powielać kosmetyków w Ulubieńcach ale nie znaczy to,że zmieniam zdanie . Nie chce powtarzać w kółko tych samych tematów .

W tym przypadku warto wspomnieć o tych 'cacuszkach' każdego miesiąca aby przypomnieć Wam jak ważne są to produkty i ułatwiające życie wizażystom przy pracy !

Mikser rozjaśniający - u mnie odcień White .
Klej pod brokat, który idealnie spisuje się jako baza pod cienie .



Opis obu oraz więcej informacji na ich temat znajdziecie w poprzednich ulubieńcach :



Pozostawiając w temacie produktów do twarzy dorzucam kolejne dwie perełki,których zakup był strzałem w dziesiątkę jeśli chodzi o mnie !


Rimmel, Kate Skulptning & Highlighting - paleta do konturowania twarzy





Jest to idealna paleta wyjazdowa w moim przypadku : zajmuje mało miejsca, jest lekka i mega poręczna . Może samo opakowanie nie robi wrażenia ale już produkty w nim zawarte już tak !

Paletę mamy dostępną w trzech rożnych odcieniach , mój to 002 Coral Glow a więc wersja z brzoskwiniowym różem i przepięknym jasnym szampańskim rozświetlaczem .

Nie mam absolutnie nic do dodania negatywnego na temat palety.



Rozświetlacz jest prze-boski, bardzo subtelny i dający piękny naturalny efekt rozświetlonej skóry. Nie jest zbyt jasny i również nie za ciemny, bardzo uniwersalny.

Róż - matowy w odcieniu ciepłej brzoskwini w okresie letnim spisze się wzorowo na opalonej skórze.

Bronzer - jest rozświetlającym bronzerem . Co to znaczy ? Produkt nie ma w sobie drobinek lecz daje przepiękny efekt rozświetlonej opalonej skóry. W opakowaniu prezentuje się na bardziej chłodny niż jest w rzeczywistości . Jest jednym z moich najczęstszych wyborów na co dzień .


BECCA Champagne Pop






Oczywiście,że ten produkt ma już swoje 5 minut w osobnym poście :


Bo jak tutaj nie wygłaszać chórów anielskich kiedy ma się do czynienia z taką petardą !
PETARDA ! To idealne słowo opisujące ten produkt ! Wielki glow, blask i błysk na skórze bijący po oczach - z tego jest znany !

Oczywiście subtelny, delikatny efekt też jest możliwy :




Jestem wielka fanka rozświetlaczy firmy Becca, CPOP jak widać na zdjęciach powyżej jest dosyć ciemnym rozświetlaczem więc na jasnej skórze idealnie będzie wyglądał jeśli połączymy jego moc z bronzerem. Na zdjęciu widać,jak odcina się od mojej karnacji bez bronzera ! Marka niedawno zagościła w polskich perfumeriach więc chętnych i zainteresowanych zachęcam do pójścia i chociaż sprawdzenia odcieni i ich mocy !

W posiadaniu mam również całą paletę róży i rozświetlaczy gdzie CPOP też znajdziemy :


I chociaż mój Majowy makijaż oka był spontaniczny i praktycznie rzadko wykonywany to już rzęsy i brwi swój czas miały codziennie .


Inglot -Konturówka do brwi w żelu 





Akurat ten produkt lubię za trwałość, kolor i efekt,który możemy stopniować w zależności od potrzeb. Wykonacie nim zarówno mocny rysunek brwi jak i podkreślicie subtelnie ich zarys ! Mój egzemplarz zaczyna powoli zasychać ale póki co nie musiałam się jeszcze posiłkować Duraline . Świetny wybór odcieni i produkt wart polecenia !

  • Efekt przed i po :  
 



Chanel Le Volume De Chanel Mascara






Ta maskara dla mnie jest gigantem wśród maskar,które do tej pory miałam okazję używać. Absolutnie warta kwoty jaka należy na nią wygospodarować : nie wysycha za szybko, starcza na długo dłuższy okres aniżeli inne maskary mi znane. To co robi z moimi rzęsami jest nie do podrobienia innym tuszem - niestety ! Czasami bywają dni, kiedy zdradzam ją z inną maskara bo ciągle testuję i próbuje nowości innych marek ale łapie się na tym,że szybko do niej wracam i po aplikacji zachwycam się tym, jak potrafią wyglądać moje rzęsy ! Są mega pogrubione, wydłużone i bardzo podkreślone - niczym efekt sztucznego wachlarza !

Pisałam o niej osobny post :


Wiec jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się nad jej zakupem to prawdopodobnie się nie zawiedziesz 💗



Kończąc swoich ulubieńców, trochę znanych już tu wspominanych i tych całkiem nowych chciałabym podkreślić,że każdy ten kosmetyk u mnie wygrał nie tylko w minionym miesiącu ale pośród wszystkich moich kosmetyków . Są one najczęściej stosowanymi produktami ostatnich miesięcy dający mi efekt taki jak chcę : naturalny, promienny i przede wszystkim upiększający . Są to również produkty, po które będę sięgała za każdym zużytym opakowaniem :)

Ciekawa jestem Waszych ulubieńców ? Wymieniacie już kosmetyczki zimowe na te letnie ? Koniecznie dajcie znać poniżej 💕 Pozdrawiam i do następnego M .

22 komentarze:

  1. Też na wiosnę wymieniam zawartość na bardziej barwną ( jeśli chodzi o usta ) i lżejszą, naturalną, świetlistą - do twarzy :) Tylko maskary pozostają bez zmian :) Miłego wieczoru życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Również i dla Ciebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam klej z Nyx Ale nie używałam bo jeszcze jako bazy! Muszę spróbować ;)
    Lecę czytać recenzję podkładu Even Better bo mam ochotę go kupic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypróbuj, ja przed jakimkolwiek cieniowaniem oka zawsze całość pudruje bo warstwa kleju delikatnie się lepi aczkolwiek pod cienie błyszczące czy pigmenty już ten krok pomijam . Spisuje się idealnie ❤️

      Usuń
  4. uwielbiam Champagne Pop 😉 kilka dni temu kupilam Prismatic Amethyst i jest kolejna miłość 😍

    zaciekawilas mnie podkladami chanel. ja wlasciwie uzywam tylko drogeryjnych ale mam ochote na jakis fajniejszy z perfumerii 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proponuje iść po próbki . Ja poprosiłam o dwa podkłady Tom Ford, Giorgio Armani, YSL i właśnie Chanel i Aqua Lumiere najlepiej spisał się na mojej cerze : fajnie zastygł przy czym był tak komfortowy w noszeniu jakbym nic na twarzy nie miała , pięknie wygładził i dał efekt bluru ! Niebawem udaje się po jego zakup . Zawsze jeśli chodzi o te droższe produkty, z wyprzedzeniem proszę o próbki :)

      Usuń
  5. Rozświetlacz z Becca to faktycznie petarda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Becca jest super! Pięknie się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam żadnego Twojego ulubieńca:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głowa do góry ! Rynek jest tak szeroki,że wcale mnie to nie dziwi ;)

      Usuń
  8. Bardzo spodobała mi się ta paletka Rimmel'a do konturowania. Muszę się jej przyjrzeć bliżej będąc w Rossmannie. Dziękuję za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich więcej , bodajże trzy odcienie wiec myśle,ze spokojnie będziesz miała wybór ❤️

      Usuń
  9. Jestem coraz bliżej zakupu rozświetlacza z Becca ale nadal nie potrafię zdecydować czy wybrać Champagne Pop czy może Moonstone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moonstone jest bezpieczny pod względem takim, ze pasuje praktycznie do każdej karnacji . Ma po prostu standardowy odcień , natomiast CPOP to już inna bajka : musisz wiedzieć czy rozswietlacze mieniące się w inny sposób niż szampański odcień to coś dla Ciebie ❤️😍

      Usuń
  10. Mam paletkę do konturowania z Rimmela, fajna sprawa. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda ? U mnie idealnie się spisuje ❤️ Rozświetlacz i bronzer są w ciągłym użyciu 👆🏻

      Usuń
  11. Rozświetlacz, róż i bronzer są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń