poniedziałek, 12 czerwca 2017

Anastasia Beverly Hills MODERN RENAISSANCE - przeglad palety, swatche i makijaż

Jak każdy z Nas znam markę Anastasi miedzy innymi dzięki samej autorce,która promuje się głośno i donośnie. Wizualnie znam każdy jeden produkt lecz nigdy nie czułam potrzeby nabytku któregokolwiek z nich .

Dzisiaj przedstawię Wam mój póki co jedyny kosmetyk jaki posiadam u siebie w kufrze tej marki ... Czy warto ?

Zapraszam :*



Anastasia znana jest przede wszystkim z produktów do stylizacji brwi i słynnych matowych pomadek, o których o dziwo teraz się nie słyszy ! Myślę,że z czasem zebrały za dużą konkurencję na rynku i znajdziemy wiele tańszych i lepszych wersji matowej formuły pomadek. Ale sami przyznajcie,że był czas w którym wszędzie tylko się mówiło o tych produktach ...

Osobiście nigdy nie czułam potrzeby zamawiania tych produktów z USA. Dla mnie jest to za długi czas i koszty za duże. Inaczej byłoby gdybyśmy na Naszym rynku kosmetycznym nie mogli znaleźć czegoś sensownego ale póki co nie możemy narzekać na brak wyboru w kosmetykach ! Poza tym nawet kiedy jakiś produkt ABH był dostępny w drogeriach - online to cena była kosmiczna.

Kiedy ABH stacjonarnie zawitała w mojej Spehorze w Kopenhadze,w której zazwyczaj robię zapasy, dopiero wtedy miałam możliwość zapoznania się z tymi produktami bliżej - po omacku 😁 I był czas kiedy miałam zamiar kupić chociażby jedną pomadkę czy produkt do brwi a nawet palety do konturowania ale zawsze znalazło się coś po drodze z konkurencyjnych marek,po które chętniej sięgałam.

Sam zakup palety Modern Renaissance nie przeczę,że był spowodowany impulsem. Kupowałam dla koleżanki po czym stwierdziłam,że odcienie są jak najbardziej moje więc czemu nie ...



Koszt palety jest niemały ! Bo to aż 466kr duńskich a więc okolica 267zł - zaporowa !

👉 Czy warto ?


Warto dla odcieni, dla łatwości blendowania czy efektu jakiego można uzyskać tymi cieniami aczkolwiek również mnie rozczarowała ! Za kwotę 267zł oczekuję perfekcji, czystego ideału ! Ta paleta nie należy do ideałów przez pylenie się cieni co czyni ją mega nie-wydają ! W zasadzie połowa rozpyla się ot tak - w powietrzu i tracimy przy tym sporo produktu . Nie mniej jednak efekt na oku jest powalający za każdym razem . Oczywiście po każdym nabraniu cienia należy strzepać nadmiar z pędzla, wtedy unikniemy pandy pod okiem !

Muszę również przyznać,że pędzelek w niej zawarty jest najlepszym dołączonym pędzelkiem jaki udało mi się spotkać przy paletach. Nie oszukujmy się myśląc,że jakość tych pędzli jest dobra bo zazwyczaj ich po prostu nie używamy. Ten natomiast jest OK i bardzo współpracujący :)





Opakowanie bardzo niepraktyczne i brudzące - jest to welurowy materiał otulający karton - najprościej opisując,  porządnie wykonane więc tutaj nie ma obawy, że Nam się rozsypie.




W środku znajdziemy 14 cieni o bardzo ciepłych barwach z przewagą czerwieni,mocnych róży, bordo i soczystych brunatnych kolorów. Mamy tutaj 3 satyny, dwa duochomy i 9 matów.





Cienie same w sobie są jak masełko,delikatne i gładziutkie w dotyku. Magicznie szybko się rozcierają nie tracąc przy tym swojej intensywności.

 

👉 Podsumowując :



Jest to paleta przywołująca w sercu jesień a więc nie na czasie jeśli chodzi o teraźniejszość ! Ciepło,ciepło i jeszcze raz ciepło to wszystko co opisuje jej zawartość . Kolory idealnie przypasują zielonej tęczówce i niebieskiej, te dwie najbardziej podbiją odcienie w niej zawarte. Większość palety to maty niestety bardzo osypujące się maty więc należy z nimi uważać podczas aplikacji. Poza tym paleta będzie jedną z moich ulubionych ze względu na efekt jaki można nią uzyskać, za intensywność cieni i za ciepłą tonację,którą zazwyczaj praktykuję u siebie.

Z ręką na sercu stwierdzam,iż mimo dwóch wad : ceny i pylących bardzo miałkich cieni trafi ona do jednych z najczęściej używanych ! 💗



👇 Na sam koniec makijaż z jej użyciem :

 







Buziaki i do następnego M. 💗

18 komentarzy:

  1. ta paleta jest absolutnie przepiekna. nie posiadam kosmetukow abh ale ta paleta po prostu musiala byc moja. niestety jak na moje umiejetnosci makijazowe uzywam ja tylko wtedy kiedy mam duzo czasu i moge sie przylozyc. cienie sa niesamowicie napientowane i latwo mi nimi sobie zrujnowac makijaz. klucz to brac ociupinke rozcierac i dokladac a to wiadomo zajmuje duzo czasu 🙄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak z cieniowaniem oka tak już jest : albo poświęcamy czas albo przekładamy to na inny dzień :D Nic z pośpiechem ! Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. ta paleta jest absolutnie przepiekna. nie posiadam kosmetukow abh ale ta paleta po prostu musiala byc moja. niestety jak na moje umiejetnosci makijazowe uzywam ja tylko wtedy kiedy mam duzo czasu i moge sie przylozyc. cienie sa niesamowicie napientowane i latwo mi nimi sobie zrujnowac makijaz. klucz to brac ociupinke rozcierac i dokladac a to wiadomo zajmuje duzo czasu 🙄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paleta od kiedy pojawiła się w sprzedaży ciągle gdzieś siedzi w mojej głowie, ale zakup wciąż odkładam. Nie ukrywam, że kolory niesamowicie mnie przyciągają i za każym razem gdy widzę ją u kogoś to zastanawiam się dlaczego nie jest jeszcze moja ;)
    Ps. Oczko śliczne, powinnaś takie makijaże zamieszczać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Kochana ❤️ Postaram się ogarnąć i więcej publikować makijaży 👆🏻

      Usuń
  4. Paleta boska, ale za ta cene nie kupilabym :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rynek szeroki 👍🏻 Wiec jest w czym wybierać jeśli nawet chcemy coś zbliżonego kolorystycznie :)

      Usuń
  5. Koniecznie musze ja w koncu zamowic, choc u mnie to troszke trudniejsze niz w PL ;) Ale dam rade ;) Bardzo podoba mi sie Twoj blog i zostaje w obserwatorach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jest mi bardzo miło ❤️

      Usuń
  6. Czekam na więcej propozycji makijażu z użyciem tej paletki:).
    Mnie się najbardziej podoba odcień Vermeer <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że ta paleta to kompletnie nie moje kolory :D Dzięki temu kusi mniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah ja jestem w gorszym położeniu bo ciepło to moje serce ! A teraz na rynku jest taki wybór w ciepłych tonacjach, aż czasami serce się raduje ale portfel krwawi 🙏🏻😂

      Usuń
  8. Paletka prezentuję się fenomenalnie. Przepiękny makijaż.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paleta od dawna bardzo mnie kusi, zestawienie kolorystyczne jest genialne, a patrząc na Twoje swatche - sama pigmentacja powala na kolana. Muszę wreszcie wypróbować kosmetyki marki Anastasia, bardzo mnie kuszą również ich matowe płynne pomadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomadki dla mnie są za 'suche' , mega wysuszające i bardzo niekomfortowe - niestety ale warto samemu się przekonać ;)

      Usuń
  10. chodzi za mna ta paletka :D już ją widzę na moich oczkach:D

    OdpowiedzUsuń