czwartek, 22 czerwca 2017

AVENE Tolerance Extreme Emulsion - LIGHT & RICH texture - Droga do ukojonej , zadowolonej skóry !

W wielu poprzednich wpisach nadmieniałam o treściwym, gęstym kremie, którego używam pod makijaż . Wspominałam o zmianach w pielęgnacji więc dzisiaj przychodzę do Was z aktualizacją i recenzją dwóch produktów AVENE, bez których nie wyobrażam sobie obecnie mojego pielęgnacyjnego rytuału .

Zapraszam 💗


Od początku ...



Przez długi czas marka AVENE była mi znana tylko z aptecznych półek, niezbyt zachęcającymi opakowaniami i mało atrakcyjnymi produktami - nie miałam planów na jakikolwiek zakup ! I sama nie wiem dlaczego ...

Zmiana nastąpiła po przeczytaniu recenzji Emulsji u : http://www.beautyandchoice.blogspot.pl 

Pomyślałam 'ah w sumie co mi tam ' ! Potrzebowałam zmiany i przerzucenia się na inny krem,który zapewni mi nawilżenie, komfortowe uczucie mocno nawodnionej skóry jak i spisze się pod makijażem . Pierwszy mój zakup rozpoczynałam od wersji Rich, czyli od bardziej gęstego,treściwego w swej konsystencji kremu . Następnie po każdym wykończonym opakowaniu zmieniałam te wersje na przemian : light i rich !

Obecnie jestem po kilku miesiącach użytkowania tej emulsji więc czas i Wam ją polecić ... Przedstawić zaa i przeciw !


Marka AVENE ...



AVENE juz od ponad 20 lat dba o wrażliwą skórę oferując szeroką gamę dermokosmetyków . Idea stworzenia marki zrodziła się dzięki odkryciu dermatologicznych właściwości wody termalnej, która jest podstawą całej gamy produktów . Dermokosmetyki produkowane są w oparciu o bardzo rygorystyczne kryteria, jakie obowiązują przy produkcji leków na receptę .

A więc cała idea Marki przypomina mi trochę firmę Vichy .


AVENE Tolerance Emulsion - light and rich texture ...





Tubka : 50ml
Cena : ok. 65zł

  • To co zauroczyło mnie podczas pierwszej aplikacji to idea samego opakowania : tubka z opatentowanym systemem próżniowym, zamkniecie tubki ma specjalny dozownik,który zabezpiecza produkt przed dostaniem się czegokolwiek z zewnątrz do środka opakowania . Ogólnie nawet w przypadku podkładów jestem fanką systemu próżniowego . Moim zdaniem nie ma nic bardziej higienicznego od takiej formy opakowania.   



  • Efekt nawilżenia tzn. bardziej jego uczucie jest zauważalne dla Nas już po pierwszej aplikacji : nawilża, koi , sprawia,że skóra jest delikatna. 

  • Konsystencja wersji Rich przypomina bardzo gęstą ubita śmietanę, natomiast wersja light wcale od niej nie odbiega, chociaż jest zauważalnie rzadsza to krem równie dobrze wpływa na uczucie nawodnienia skóry .

  • Za równo jedna jak i druga wersja momentalnie się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze . 

  • Mija uczucie napięcia skóry na długi czas . Dla mnie jest niczym opatrunek dla często mocno przesuszonej i wrażliwej skóry . 

  • Sprawia,że cera się nie świeci . Spokojnie można nałożyć krem rano po czym wyjść z domu lub bez problemu natychmiast aplikować podkład : produkty kolorowe nie warzą się na emulsji , krem nie wpływa negatywnie na żaden podkład mi znany !

  • Skóra odzyskuje komfort i dobra kondycję , ratuje silnie podrażnioną skórę

Zalety obu wersji Emulsji ...


  • minimalny skład - na plus

  • ideał dla cer wrażliwych, nadwrażliwych, atopowych

  • ideał dla osób po przebytych zabiegach laserowych - momentalnie przywraca komfort, ukojenie i regenerację skóry

  • Idealny w sytuacjach kryzysowych : stworzony dla osób po zabiegach z udziałem kwasów, po silnym podrażnieniu słońcem , przesuszeniu czy alergii

  • Za równo bogata jak i lekka konsystencja momentalnie się wchłania

  • Bez problemowy pod makijaż

  • 0 % substancji konserwujących
  • 0 % substancji zapachowych
  • 0 % substancji powierzchniowo czynnych

Przypuszczalne wady ....



  • Parafina w składzie , choć w tym przypadku to właśnie ona ma działać jako opatrunek okluzyjny przed utrata wilgoci, zatem spodziewajmy się,że zostawi minimalny praktycznie nie odczuwalny film na skórze . Aczkolwiek osobom uczulonym na parafinę ten wybór odradzam !

  • Cena - pojemność - wydajność : wydawanie 65zł na krem w moim odczuciu oznacza co najmniej dwa miesiące użytkowania  - Nie w tym przypadku ! Emulsja jest mało wydajna, przy tylko porannej pielęgnacji tubka 50ml starcza na miesiąc czasu, czasami tydzień dłużej ! Niestety ...

  • Nie posiada filtrów UV - jest to bardzo ważne aby o tym pamiętać i używać ich dodatkowo pod !

Podsumowując ...






Moja skóra jest często podrażniona, sucha, napięta więc szukam w kremach ukojenia, długotrwałego nawilżenia. Ważne jest aby taki krem dogadywał się również z kosmetykami kolorowymi nie wpływając negatywnie na ich stan i trwałość. Ogromnym zaskoczeniem dla mnie było to, że w przypadku gęstej treściwej konsystencji krem nie wpływa w żadnym stopniu na kosmetyki na niego nakładane i przede wszystkim przy tak bogatej konsystencji wchłania się niemal jak woda - momentalnie ! Zauroczył mnie już po pierwszych testach i miłość trwa do dziś ... Aktualnie jestem po kilku przebytych tubkach i mam chęć na tonę więcej . Jestem pewna,że przez długi czas nie zamienię tej emulsji i nie zdradzę jej jeszcze przez długi czas.



Jeśli Twoja skóra woła o nawilżenie, o ukojenie , jest napięta i reaguje podrażnieniem na wiele czynników czy kosmetyków - wypróbuj ! Jestem pewna,że i Ty się zakochasz 💗  

M.

20 komentarzy:

  1. Muszę go wypróbować :) Ja teraz mam Tolerace+ Bioderma też się dobrze sprawdza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam w planach zakup Biodermy . Lubię ich płyn micelarny więc mam nadzieję,że i krem sprawdzi się wyśmienicie !

      Usuń
    2. Powinnaś być zadowolona :) Koleżanka ostatnio robiła zamówienie i poleciła mi ten krem i sprawdził się super! Jednak lepiej zamówić przez internet, bo stacjonarnie można przepłacić, ona zamawiała w melissie :)

      Usuń
    3. Dzięki za informację. Zaraz sprawdzę jak wygląda cenowo :)

      Usuń
  2. Pomysł z tubką próżniową jest genialny! Nie spotkałam się jeszcze z tak sprytnym patentem. Marka Avene bardzo fajnie się u mnie sprawdza, ale przedstawianych przez Ciebie kremów nie miałam jeszcze okazji wypróbować, wersja bogata mogłaby przypaść mojej skórze do gustu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj Kochana bo moim zdaniem warto ! Szybko się wchłania i nie wadzi innym kosmetykom na niego nakładanym ! Dla mnie bliski ideałowi ;)

      Usuń
  3. Zgadzam się, opakowanie w formie tubki próżniowej jest świetny :D Mam próbkę tego kremu, taką 15ml, ale nie pokusiłam się jeszcze na jej otwarcie, bo obecność parafiny wywołuje moje obawy... Niestety moja cera to kapryśna nie powiem co, więc martwi mnie potencjalny wysyp :/ Ale cieszę się, że tobie się sprawdził. Może próbkę dam siostrze na wypróbowanie, też ma suchą buźkę, ale mniej fochliwą...:)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie:)
    http://blondekitsune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli faktycznie jesteś wrażliwcem parafinowym to nie ryzykuj ! Choć pewna jestem,ze parafina tutaj bardziej działa na zasadzie opatrunku dla naszej skory :)

      Usuń
  4. Opakowanie świetnie, nigdy się z takim nie spotkałam. Jest pomysłowe, higieniczne i wygodne, więc na pewno by mi się spodobało :D Nie znam tych kremów, jak dotąd z Avene miałam tylko żel Cleanace do skóry z problemami. Mam skórę mieszaną, więc u mnie kremy z parafina się nie sprawdzą ale dla suchej - jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najsmieszniej wyglada tubka po opróżnieniu całości - jakby ktoś wyssał z niej życie 😁

      Usuń
  5. nie znam zbyt wielu produktow marki, ale wszystkie ktorych probowalam sprawowaly sie super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam na liście kilku innych potencjalnych następców , lubię od czasu do czasu kremy zmieniać aczkolwiek raczej będę trzymała się tej marki ❤️

      Usuń
  6. Uwielbiam kosmetyki Avene i nie rozstaję się z nimi od lat. Tego kremu jeszcze nie stosowałam, ale parafina mogłaby zaszkodzić mojej szybko zapychającej się cerze. Myślę, że wspomnę o tych produktach siostrze, bo ona szuka kosmetyków, które ukoją jej suchą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie pokusiłam się na inny krem tej marki, stosuję od 2 tygodni i jestem zauroczona więc prawdopodobne,że zostanę z Avene na długi czas :)

      Usuń
  7. Kosmetyki Avene są świetne, zawsze dobrze mi się sprawdzały, jestem wielka fanką :D <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo dobrego słyszałam o tej marce i muszę się w końcu skusić na ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gorąco polecam ! Ja już sięgam po inne produkty tej marki :)

      Usuń
  9. Avene znam, choć miałam tylko jeden ich produkt. Spisał się świetnie i na pewno wrócę do tej marki :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie pojawił się kolejny krem tej marki i mam chęć na więcej :)

      Usuń