poniedziałek, 24 lipca 2017

Pierre Rene ADVANCED LIFT - Podkład Liftingujący

Osobiście bardzo lubię firmę Pierre Rene i asortyment, który jak na kosmetyki drogeryjne ma siłę przebicia pośród konkurencji . Dobrze Nam znany podkład Skin Balance zyskał powodzenie nie tylko na rynku polskim ale dał się zauważyć u niektórych Youtuberek zagranicznych, również.

Dzisiaj mam przyjemność przybliżyć Wam podkład bardzo lekki, w swoim wykończeniu niesamowicie naturalny i dający efekt promiennej skóry.






Podkład ADVANCED LIFT  to podkład przeznaczony szczególnie dla cer dojrzałych, suchych i normalnych . Ciężko znaleźć jego zwolenników wśród skór tłustych czy mieszanych bo jego właściwości nie są dedykowane dla tych cer - miejcie to na uwadze !

Sama jestem posiadaczką cery suchej a czasami ekstremalnie suchej . Oczywiście występuje u mnie wyświecanie się produktu po kilku godzinach lecz jest to znośne świecenie w granicach dobrego wyglądu 😀

ADVANCED LIFT  sprawdził się u mnie rewelacyjnie, z resztą tak jak jego starszy brat Skin Balance - wywarł na mnie pozytywne wrażenie.


 

👇 Od Producenta : 


Podkład liftingujący dający natychmiastowy efekt odmłodzenia skóry. Delikatna konsystencja maskuje drobne niedoskonałości, łatwo się aplikuje i szybko wchłania. Zawiera filtr SPF 15 chroniący naskórek przed szkodliwymi promieniami słonecznymi.



👉 Opakowanie, pojemność, cena :



30ml podkładu kosztuje Nas w granicach od 25zł do 30zł w zależności od miejsca zakupu .
Samo opakowanie jest solidne, butelka ciężka i szklana. W środku mamy pompkę,która dozuje prawidłową ilość podkładu - działa bez zarzutu !


👉 Konsystencja, odcień :


Produkt nie przypomina Skin Balance pod żadnym względem . Tutaj mamy dosyć lejącą, rzadką i wodnista konsystencję spływającą Nam z dłoni ( ale bez przesady ) .


Mój kolor to 02 Champagne - jest zdecydowanie najbardziej żółtym odcieniem z całej szóstki . 
Pozostałe kolory dostępne w ofercie to : 01 Ivory - najbardziej różowy z całej gamy, 03 Nude, 04 Light Beige, 05 Neutral, 06 Beige .

* muszę nadmienić,że numer jak i nazwa koloru podkładu widnieje tylko na kartoniku, sama buteleczka nie jest w jakikolwiek sposób oznaczona - dla mnie jest to minus, miałam wielki problem przy recenzji aby doszukać się mojego odcienia - mój błąd, nie zapisałam odcienia a kartonik wyrzuciłam zaraz po zakupie 😂

Uwaga ! Kolory ciemnieją nawet do dwóch odcieni ! Zdecydowany minus 👎 

👉 Krycie , trwałość :


Krycie ten podkład ma lekkie średnie - bardzo dobrze radzi sobie z wyrównaniem kolorytu skóry aczkolwiek już gorzej z przykryciem niedoskonałości . Dodam,że nie możemy mieć jakichkolwiek pretensji bo i sam producent tego krycia Nam nie obiecuje 👆 Produkt nie tworzy smug na twarzy, łatwo się go aplikuje i bardzo dobrze współgra z przeróżnymi kremami, tymi lekkimi i bardziej treściwymi - również !

  • Przed aplikacją :




  •  Po aplikacji :


  • Przypudrowany z całym makijażem : 


Trwałość w zależności jaką cerę posiadacie. Mam wrażenie,że przy cerach suchych gdzie tego sebum jest tyle o ile, podkład spokojnie przetrwa cały dzień. Przypudrowany oczywiście 👆 W tym przypadku jest to konieczne ze względu na jego świetliste i dosyć mokre wykończenie . Nieprzypudrowany może nie przetrwać wielu godzin a maksymalnie jedynie 4 . W przypadku cer dojrzałych ten podkład ma prawo bytu ze względu na jego lekkość i fakt,iż nie gromadzi się w załamaniach skóry i nie migruje tam w ciągu dnia - a to jest wielki atut podkładów nie tylko w przypadku cer dojrzałych !

W moim przypadku podkład trzyma się spokojnie cały dzień na twarzy bez poprawek w stanie idealnym bądź znośnym od 6 do 8 godzin , po tym czasie wymaga delikatnych poprawek aczkolwiek ja nigdy tego nie robię . Służy mi przez długie godziny a przed demakijażem poza zużytym,zmęczonym całym dniem makijażem nie widzę szczególnie jego wad - nie zbiera się zauważalnie w załamaniach skóry, nie ściera się i nie warzy w ciągu dnia !

👉 Efekt :


Dla mnie jest to efekt promiennej, zdrowej i młodzieńczej skóry !

ADVANCED LIFT nie tylko jest lekki w swojej konsystencji ale także taki efekt tworzy na skórze. Bardzo naturalny i młodzieńczy. Skóra jest rozpromieniona i wydaje się być znacznie zdrowsza niż jest . Nieustannie szukam podkładów,które takie złudzenie mi dają dlatego bardzo często po niego sięgam . Nie jest wyczuwalny na skórze i w ciągu całego dnia, również. 

Minusem tego produktu i tym największym jest fakt,iż znacznie ciemnieje. Nie wiem jak jest z innymi odcieniami ale sprawdzałam w sieci i wiele dziewczyn skarży się na ten szczegół aczkolwiek bardzo istotny 👆 Wybierając odcień zalecam sprawdzić na dłoni po czym przejść się chwilę po drogerii a wracając sprawdzić jak bardzo podkład się zmienił w swoim kolorze !

👉 Podsumowanie :


Podsumowując nie jest to produkt doskonały, bez wad ale wart każdej uwagi w przypadku cer suchych,normalnych i dojrzałych. U mnie sprawdza się bardzo dobrze,sięgam po niego bardzo często aczkolwiek nie jest podkładem którego ponownie kupię . Bliżej mi do ponownego zakupu Skin Balance aniżeli Advanced Lift. 

Dlaczego ?

Z prostej przyczyny ... jest to dobry drogeryjny podkład,spełniający obietnice producenta aczkolwiek wiele takich właśnie podkładów znajdziemy : dobrych lecz NIE - wyjątkowych. Możliwe gdyby bardziej krył lub był bardziej trwały znalazłby szersze grono odbiorców, tak myślę 😉 Na tak szeroki i bogaty rynek drogeryjny i kosmetyczny ma sporą konkurencję i właśnie tej 'wyjątkowości' mu brakuje !

Nie żałuje zakupu, z przyjemności wykończę całą buteleczkę i będę go mile wspominać - bez większych minusów 💗

👉 Dostepność : 


Drogerie Natura, Rossman i wiele innych ... Dostępny praktycznie w każdej drogerii stacjonarnej jak i internetowej. 



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Kochani zapewne znana jest Wam firma Pierre Rene ale czy znany jest Wam również ten podkład ? Koniecznie dajcie znać w komentarzach poniżej i podzielcie się swoja opinią 💗 

Buziaki i do następnego M.

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak jest całkiem ładny 👆🏻👍🏻❤️ Chociaż kiedy ściemnieje przybiera delikatnie podton pomaranczu, praktycznie niezauważalny u mnie ale możliwe,ze u innych będzie to widoczne :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. kocham takie pompki w podkladach i ma ladny kolor. U mnie wydaje mi sie ze moglby podkreslilbyc pory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama mam ten problem ale nie zauważyłam ich podkreślenia , może ze względu na bazę, która ja jednak zawsze nakładam pod 👆🏻 Ale u mnie nic z tych rzeczy Się nie wydarzyło 😊❤️

      Usuń
  3. Miałam i dla mnie najgorszy jaki mógłby być ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne masz cerę mieszana bądź tłusta ?

      Usuń
  4. juz bardzo dawno nie mialam produktow tej marki ;) ostatnio chyba na studiach, kilkanascie lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie nigdy po te produkty nie sięgałam aż spróbowałam od Skin Balance i teraz często tam zaglądam , jeśli mam taka możliwość :)

      Usuń
  5. Niestety ja nigdzie nie mam w okolicy szafy tej marki, czasem coś mi się podoba a nie mam nawet jak obejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przyszłości nawet w innym mieście czy drogerii jeśli taka okazje będziesz miała , wtedy spróbuj ! Natomiast odcienie samych podkładów są tak skrajnie inne, ze ciężko coś zamawiać online . Przynajmniej takie mam wrażenie :)

      Usuń
  6. Nie miałam go, ale raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że ciemnieje, bo dla mnie nawet najjaśniejsze podkłady potrafią być za ciemne. Ogólnie ładnie wygląda na buzi :) Ja stosuję starszego brata, o którym wspomniałaś Skin Balance Cover i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skin Balance skończył mi się w sumie jakiś czas temu i chętnie będąc teraz na urlopie w Polsce kupie kolejny . Nienawidzę jak podkłady ciemnieją - dziady ! :D

      Usuń
  8. Na początku wydawał się trochę ciemny, ale jak zobaczyłam ostatnie zdjęcie, to stwierdzam, że efekt jest wow. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie czasami mam problem ze zdjęciami ale pracuje cały czas nad nimi :) niestety nie mam dodatkowych lamp a korzystam ze światła dziennego :) powoli powoli jakoś to idzie ❤️😁

      Usuń
  9. Wygląda bardzo ładnie na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Pierre Rene testowałam kilka kosmetyków i muszę przyznać, że niektóre bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Mam m.in. podkład Skin Balance, który jest mocno kryjącym podkładem idealnym na wieczorne wyjścia. Na co dzień jest dla mnie zbyt ciężki, ale raz na jakiś czas po niego sięgam. Zaskakująco dobrze wygląda na skórze i nie podkreśla nadmiernie suchych skórek. Bardzo lubię również ich kredki automatyczne do ust, są niezwykle trwałe. Miałam jeszcze bronzer i trio do konturowania, ale dla mnie są zbyt pudrowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredki również mam i cały czas ich używam - faktycznie są niesamowicie trwałe ! Skin Balance wykończyłam do dna i muszę do niego wrócić może bliżej zimy :) W szafie Pierre Rene kilka perełek znajdziemy i chętnie tam zaglądam .

      Usuń