czwartek, 3 sierpnia 2017

Paleta rozświetlaczy AFTERGLOW od Urban Decay - AfterGlow Highlighter Palette

Urban Decay rozpieszcza Nas w ostatnim czasie nowościami,które wypuszcza na rynek . I choć nie jestem fanką wszystkich produktów marki to mam kilka po które bardzo często sięgam ...

Dzisiaj chciałabym się pochwalić najnowszym swoim nabytkiem jeśli chodzi o temat rozświetlenia,który memu sercu jest bardzo bliski 💗



Rozświetlacze UD są znane lecz nie rozsławiane . W moim odczuciu w każdym z nich brakuje 'czegoś' do kompletnej satysfakcji 👆 Myślę,że sporo musi upłynąć zanim marka zrozumie i ulepszy ich formułę .

💫 AfterGlow Palette

Mogę śmiało stwierdzić,że jest to paleta kolorowych rozświetlaczy . Są bardzo modne aktualnie a to za sprawą słynnych palet Anastasi Beverly Hills . Więc nic dziwnego,że inne firmy będą i takimi Nas obrzucały ...

Samo opakowanie prezentuje się bardzo porządnie, solidnie i mega nowocześnie !
Wykonane z grubego kartonu, zawierające w środku średniej wielkości lusterko - wizualnie przypomina paletę Cocoa Contour Palette od Too Faced, która również posiadam.




W środku znajdziemy cztery pudry rozświetlające w niecodziennych odcieniach :




Każdy z pudrów ma po - 4.55g .
Żaden nie posiada w sobie brokatu i większych widocznych drobinek - co jest wielką zaletą !

Dostępność : Paletę bez problemu możemy znależć na stronie Urban Decay bądź stacjonarnie w Perfumerii Sephora .

Cena : 189 zł

👉 Konsystencja , Efekt :

Pudry rozświetlające tej marki w porównaniu do innych firm jej pokroju wydaja się być strasznie suche przez co uzyskujemy owszem taflę na skórze lecz nie efekt mokrej skóry - co jest aktualnie bardzo pożądanym efektem !

Jeśli posiadasz jakikolwiek rozświetlacz UD lub miałaś/eś możliwość kontaktu z nimi to prawdopodobnie wiesz o co dokładnie mi chodzi .

Nie jest to wielki minus, aczkolwiek porównuję konsystencję i efekt  do innych rozświetlaczy przeróżnych marek, które posiadam - a kosmetyków rozświetlających mam więcej niż róży i bronzerów razem wziętych 😁 - trochę niepoważne ale prawdziwe ! Dlatego mogę stwierdzić,że UD musi jeszcze trochę popracować nad ich formułą .

Efekt : uzyskamy czysta taflę bez jakichkolwiek drobinek czy perły lecz jest to dosyć 'suchy' efekt. Jeśli masz piękną cerę bez skazy to nie zrobi u Ciebie większej różnicy bo każdy rozświetlacz będzie prezentował się nienagannie. Jeśli natomiast występują u Ciebie rozszerzone pory, nierówności na skórze to taka formuła będzie mniej korzystna aniżeli konsystencja np. rozświetlaczy Becca, My secret czy słynnej Mary Lou-Manizer.

Pigmentacja tutaj jest powalająca więc aplikując na skórę musimy mieć na względzie lekką rękę lub pędzel typu duo fiber ! 



❤ Odcienie :

I może wyda się Wam kompletnie NIEcodzienna i od czapy to zupełnie tak nie jest !




Faktem jest,że osoby o bardzo jasnych karnacjach nie odnajdą w niej miłości bo kolory tutaj są dosyć mocno nasycone a same pudry bardzo napigmentowane !

Natomiast sama widzę szerokie pole działania jeśli chodzi o całość :
  • rozświetlenie policzków i strategicznych miejsc na twarzy
  • użycie pudrów jako topperów na róż czy bronzer
  • użycie pudrów jako cień do powiek
Odcień BLISS najjaśniejszy i zdecydowanie najbardziej twarzowy jeśli chodzi o skórę muśniętą słońcem . Jest najbardziej szampańskim kolorem w ciepłej złotej tonacji .

BLISS pierwszy z lewej .

Odcień PEROXIDE przyznaję, pierwszy raz widząc go stwierdziłam,że pewnie ani razu go nie użyję ! Lecz gościł już na moich licach nie jeden raz aczkolwiek odpowiednio pod ten odcień musi być dobrana cała reszta makijażu . Fajnie sprawdzi się jako topper na róż do policzków aby bardziej podbić jego blask czy jako cień do powiek .

PEROXIDE pierwszy z prawej .

Odcień NSWF u mnie sprawdza się idealnie jako topper na bronzer i w tym celu zazwyczaj go stosuje bowiem jako sam rozświetlacz jest dla mnie zbyt ciemny.

NSWF pierwszy z lewej .

Odcień SIDE PIECE mam taki róż zapewne dobrze Wam znany - MAC Harmony, w duecie właśnie z nim wygląda przecudownie ! Podbija jego blask i dodaje dodatkowego ciepła na twarzy .

SIDE PIECE pierwszy od góry .

* Każdy odcień pomijając BLISS dla mnie jest zbyt ciemny solo w funkcji rozświetlacza do twarzy. Myślę,że będą równie ciemne dla większości z Was aczkolwiek sprawdza się rewelacyjnie w formie rozświetlacza na ciało - również.

*  Zdjęcia nie zostały oddane obróbce, światło odbijające to światło dzienne plus trzeba mieć na uwadze fakt,iż swatch jest intensywny przez wgląd na jego odcień - kilkakrotne przejechanie paluszkiem po skórze. Oczywiście możliwość aplikacji produktu na skórze w naturalny sposób,który da tylko namiastkę koloru jest jak najbardziej możliwa . Wtedy każdy kolor pomijając Peroxide będzie prezentował się bardzo podobnie .

☝ Podsumowanie :

Póki co paleta jest u mnie w ciągłym użytku. Testuję w każdy możliwy sposób i muszę przyznać,że nawet zrobiła na mnie wrażenie. I chociaż mojej Becci nie przebija ani blaskiem ani konsystencja pudru to muszę stwierdzić,że polubiłam ją i chętnie po nią sięgam .

Jeśli lubisz efekt błysku i blasku na skórze nie tylko w strategicznych miejscach na twarzy a lubisz podbić róż czy bronzer i dodać im błysku to znajdziesz w niej zastosowanie .
Będę jednak apelowała o rozwagę i uwagę przy aplikacji 👆 Pudry są naprawdę bardzo napigmentowane i łatwo nimi o plamy błysku na skórze - a nikt tego nie chce !

Zalecam lekką rękę lub pędzel typu duo fiber 👆

Kochani, sama nie jestem obiektywna jeśli chodzi o efekt rozświetlenia. Fakt - mam swojego faworyta ale kiedy widzę rozświetlacze, każdy mnie interesuje i taka paleta w moim zbiorze z pewnością różnicy nie zrobi bo posiadam sporo podobnych odcieni to i tak chętnie przygarniam kolejne i kolejne . Cieszę się,że ją mam ! Jest i będzie przeze mnie używana aczkolwiek nie jest dla żadnej z Nas niezbędnikiem . Jeśli jesteś poważnie uzależniona od efektu jak i od produktów rozświetlających to proponuję zerknąć i zainteresować się bo pudry są warte uwagi . 
Natomiast jeśli szukasz rozswietlacza,który posłuży Ci na długi czas, w wielu makijażach i nie zależy Ci na odmienności koloru to w kwocie 189zł spokojnie znajdziesz tuzin innych aspirujących na ideał w kwestii rozświetlenia 💗

Czy rozważne będzie kiedy dodam,że mam na oku następny ? - chyba NIE ! 😆

Pozdrawiam i do następnego Kochani M.

24 komentarze:

  1. Mam paletkę Naked 3 i kocham ją strasznie, aczkolwiek rozświetlacze mnie nie kuszą - uwielbiam je same w sobie, ale racja z tym kolorem, są ciemne - dla mnie zdecydowanie za ciemnie;)
    Pozdrawiam,
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naked3 mam i ja ❤️ Myśle,ze w niedługim czasie skuszę się na Naked Heat 🔥🔥🔥 Pozdrawiam również 🌹

      Usuń
  2. Mowisz suche, ale efekt mi sie bardzo podoba. Musze blizej przyjrzec sie tej paletce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest piękny na skórze aczkolwiek wiem,ze rynek kosmetyczny jest ogromny i porównując do innych mi znanych formuła jest bardziej sucha , jest to odczuwalne zaraz po pierwszym kontakcie z pudrami ❤️ Czuć to "namacalnie" 😁

      Usuń
  3. Kolorystycznie to na mojej buzi bym sobie nią krzywdę zrobiła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle , ze lekka ręka nikt sobie krzywdy nie zrobi ❤️

      Usuń
  4. Kolory faktycznie są naprawdę specyficzne i nie muszą się wszystkim podobać i też nie jestem pewna czy byłoby mi w nich dobrze. Nie mniej jednak faktycznie widziałabym u siebie ten produkt w makijażu oka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam i używam chętnie do makijazu oczu 😊 - również !

      Usuń
  5. ojej cudowna! ♥ włączył mi się chciejizm na nią...

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wyglądu mi się bardzo spodobała, ale nie bardzo umiem się posługiwać jeszcze rozświetlaczami, więc nie dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hello,
    i'm a new follower of your cute blog,
    can you follow mine on my blog?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba za mało błysku jak dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra jest ta paletka, ale ja juz mam za duzo rozswietlaczy innych marek, wiec sie nie skusze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ten problem ilości produktów ma każda kobieta ;) MAM I JA ! 😁

      Usuń
  10. Śliczna paletka. Bardzo podoba mi się odcień PEROXIDE :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorystycznie jest piękna ale cena uhuhu byłabym oszczędną hah swoją drogą nie byłyby to trudne bo moja mordunia już dawno rozświetlacza nie widziała a mam ich kilka. Tylko że teraz stawiam na minimalizm w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń